Digital Marketing Masterclass

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą zdobyć konkretną wiedzę i umiejętności w obszarze digital marketingu,
  • zawodowo zajmują się marketingiem (manager, digital marketer, freelancer itd) i chcą działać bardziej skutecznie online,
  • myślą o przebranżowieniu i startują w świecie nowoczesnych technologii i mediów,
  • mają doświadczenie w e-commerce i chcą je przekuć na realne efekty sprzedaży (w swoich działaniach lub dla klientów),
  • szukają ścieżki rozwoju, która zwiększa szanse na awans lub zmianę pracy.
Cena
od 585zł / mies.
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Kobieta w kawiarni
Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Studenci przed kampusem
Grupa słuchaczy studiów podyplomowych pracuje nad zagadnieniem
Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Kobieta w kawiarni
Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Studenci przed kampusem
Grupa słuchaczy studiów podyplomowych pracuje nad zagadnieniem

Czego się nauczysz?

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: student-telefon-fotel
  • Poznasz efektywne metody wykorzystywania dostępnych narzędzi stosowanych w digital marketingu.
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie digitalowe – od analizy danych po planowanie kampanii i budżetów.
  • Zgłębisz tajniki social mediów, SEO, e-commerce i content marketingu – wszystko na realnych przykładach.
  • Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych.
  • Poznasz narzędzia i metody webanalityki i UX, które pomagają zwiększać konwersje i dopasować treść do użytkownika.
  • Zdobędziesz wiedzę, która przygotuje Cię do zdobycia certyfikatu DIMAQ – jednego z najważniejszych w branży.
91%

Pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Praktyczny charakter studiów:

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
  • prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
92%

Uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365

  • Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.
4

bezpłatne szkolenia

1

partner kierunku:

  • IAB Polska

Networking i rozwój kompetencji

  • Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia.
  • Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Opinie

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: logo

Studia oferują możliwość nauki od doświadczonych specjalistów i praktyków branży, co jest nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji.
Wiedza przekazywana przez wykładowców opiera się na aktualnych badaniach i najlepszych praktykach, co gwarantuje, że absolwenci będą dysponować najnowszymi informacjami i umiejętnościami poszukiwanymi na rynku pracy. Kierunek posiada najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematów dotyczących działań w Internecie.

Magdalena Murzyn, kierownik merytoryczny kierunku
Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Zdjęcie

Edukacja w zakresie digital marketingu przygotowuje do podjęcia pracy w tej fascynującej branży, oferując zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania kampaniami marketingowymi w Internecie. Specjaliści z tej dziedziny muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami, co wymaga ciągłego samorozwoju i adaptacji do szybko zmieniającego się środowiska.

Bartosz Paczyński, wykładowca, trener DIMAQ Professional
Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Zdjęcie

W marketingu pracuję od 13 lat i miałam możliwość pracy w różnych jego obszarach. W ubiegłym roku uznałam, że warto zgłębić obszar digital marketingu, w oparciu obserwacji trendów rynkowych, jak i własnego rozwoju z tego obszaru. Był to idealny wybór, zarówno do poukładania wiedzy, jak i jej poszerzenia w tym obszarze. W mojej opinii program obejmował wszystkie kluczowe aspekty marketingu cyfrowego, a zdobyta wiedza pomoże mi szczególnie w codziennej pracy nad raportami prowadzonych kampanii.

Kamila Lipińska, absolwentka

Program studiów

8

Liczba miesięcy nauki

128

Liczba godzin zajęć

8

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Rynek reklamy internetowej
  • Internauci w Polsce i na Świecie
  • Kanały komunikacji w Internecie – rodzaje, koncepcje klasyfikacji
  • Rodzaje i klasyfikacja podmiotów związanych z rynkiem reklamy w Internecie
  • Podstawowe modele zakupu I emisji reklamy w sieci
  • Współpraca z agencją – podstawowe zagadnienia
  • Marketing offline vs online
  • Koncepcje i modele strategiczne
  • Analiza, metody, narzędzia i źródła informacji
  • Definiowanie celów
  • Definiowanie grup docelowych
  • Definiowanie planu działań i taktyk
  • Metody budżetowania i rozliczania kampanii
  • Pomiar skuteczności
  • Raportowanie wyników
  • Podstawowe pojęcia
  • Formaty reklamy display
  • Mechanika działania display
  • Efektywność reklamy display
  • Parametry kampanii display
  • Planowanie kampanii display
  • Kreacja w kampanii display
  • Pomiar skuteczności i KPI
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje Programmatic
  • Mechanika i działanie Programmatic buying
  • Bidding w Programatic
  • Ewaluacja w kampanii
  • Podstawowe pojęcia
  • Rodzaje i formaty reklamy video
  • Serwisy z treściami video
  • Modele emisji i zakupu
  • Efektywność video advertising
  • Twórcy kontentu – vlogging, youtuberzy
  • VOD i branded content
  • Telewizja hybrydowa
  • Koncepcje i modele związane z SEO i PPC
  • SEM/SEO/SEA – podstawowe pojęcia
  • Efektywność działań SEM
  • Mechanika SEO
  • Optymalizacja on-page i off-page
  • Inbound marketing
  • Definicja słów kluczowych
  • Bidding w reklamie AdWords
  • Copy w reklamie AdWords
  • Pamiar skuteczności i KPI
  • Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści
  • Sposoby redagowania treści w Internecie
  • Reklama natywna
  • Efektywność content marketingu
  • Pomiar skuteczności
  • Trendy w digitalu
  • Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a reklama w sieci
  • Prawo prasowe a marketing internetowy
  • Prawo karne a marketing internetowy
  • Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym
  • Reklama trudnych grup produktowych (alkohol, papierosy, leki, haznard)
  • Reklama i marketing skierowany do dzieci
  • Aspekty prawa autorskiego w sieci
  • Zarządzanie danymi i prywatność
  • Aspekty prawne e-commerce
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje web 2.0
  • Platformy social media
  • Social Listening i monitoring
  • Planowanie i publikowanie contentu
  • Reklama w sieciach społecznościowych
  • Efektywność social media marketingu
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje handlu w sieci
  • Rynek ecommerce w Polsce
  • Trendy i tendencje
  • Ropo i showrooming
  • M-commerce
  • E-commerce I inne obszary marketingu internetowego
  • Płatności e-commerce
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z marketingiem mobilnym
  • Efektywność mobile marketingu
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Aplikacje mobilne
  • Testowanie aplikacji mobilnych
  • Reklama mobilna
  • Serwisy mobilne i responsywne
  • Proximity marketing
  • SMS marketing
  • Internet of Things
  • Analityka mobilna
  • Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z webanalityką
  • Tworzenie i struktura konta Google Analytics
  • Atrybucja i targetowanie stron oraz treści
  • Cele i konwersja
  • Wskaźniki i wymiary
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje User Experience
  • Heurystyki Nielsena
  • Metody i narzędzia analiz i pomiaru UX
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje
  • Planowanie kampanii
  • Online&Offline data capturing
  • Spam i Spam Filters
  • Segmentacja
  • Email design
  • Testowanie
  • Narzędzia do email marketingu
  • Mierniki i efektywność e-mail marketingu
  • Marketing automation
  • Przygotowanie do egzaminu

 


 

  • egzamin końcowy
  • dodatkowo egzamin certyfikacyjny

Partnerzy kierunku

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: logo

Zdobądź międzynarodowy certyfikat DIMAQ i wyróżnij się na rynku

W programie studiów Digital Marketing Masterclass znajdziesz coś więcej niż tylko teorię – przygotowanie do prestiżowego egzaminu DIMAQ. To międzynarodowy standard kwalifikacji w marketingu cyfrowym, uznawany w całej Europie i rekomendowany przez IAB Europe.

 

Certyfikat DIMAQ to potwierdzenie, że masz aktualną wiedzę, praktyczne skille i rozumiesz cyfrowe środowisko jak zawodowiec.

Dzięki certyfikacji zyskujesz przewagę na rynku pracy – nie tylko w Polsce, ale też w 8 innych krajach. Dołączasz do społeczności ekspertów, którzy mają dostęp do unikalnej bazy wiedzy, wydarzeń branżowych i materiałów rozwojowych. To szansa na nawiązanie wartościowych kontaktów i wejście na wyższy poziom kariery.

 

Z DIMAQ zyskujesz wiarygodność i zaufanie klientów oraz partnerów biznesowych – pokazujesz, że jesteś profesjonalistą gotowym działać w oparciu o rynkowe standardy.

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: BUR

Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?

Wymiana know-how

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: wymiana know - how
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.

  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.

  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Bezpłatne szkolenia biznesowe

Digital Marketing Masterclass | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Zdjęcie

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

 

Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości (studia I st. lub jednolite magisterskie), dyplomu ukończenia studiów (studia II stopnia lub podyplomowe) lub inne wymagane dokumenty.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
 

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 19 h 8 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
2 raty
3000 zł 3500 zł (2 x 3000 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3500zł
10 rat
600 zł 700 zł (10 x 600 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
12 rat
501 zł 585 zł (12 x 501 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Cena jednorazowa: 6000 zł 7000 zł Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7000zł
1 rok
2 raty
2800 zł 3500 zł (2 x 2800 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3500zł
10 rat
560 zł 700 zł (10 x 560 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
12 rat
468 zł 585 zł (12 x 468 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Cena jednorazowa: 5600 zł 7000 zł Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7000zł
1 rok
2 raty
3000 zł 3500 zł (2 x 3000 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3500zł
10 rat
600 zł 700 zł (10 x 600 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
12 rat
501 zł 585 zł (12 x 501 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Cena jednorazowa: 6000 zł 7000 zł Najniższa cena z ostatnich 30dni: 7000zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Growth Performance Marketing

600zł
516zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 600zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia reklamy i komunikacji

450zł
366zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 450zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i Content Marketing

530zł
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

600zł
516zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 600zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia reklamy i komunikacji

450zł
366zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 450zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Analityk finansowy

520zł
436zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 520zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Automatyzacja procesów biznesowych

710zł
626zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 710zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i Content Marketing

530zł
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji