Zmiana uczelni – jak to zrobić?
To możliwe, zarówno na studiach I stopnia, jak i II stopnia. Pamiętaj, że możesz ubiegać się o przyjęcie na wyższy semestr, jeśli masz zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów i posiadasz prawa studenta. Jeśli masz zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, ale nie posiadasz praw studenta (np. zostałeś skreślony z listy studentów), możesz ubiegać się o wznowienie nauki.
studentów poleca nas znajomym
Złóż dokumenty
- Złóż podanie w biurze rekrutacji.
- Do podania dołącz potwierdzony przez poprzednią uczelnię wykaz ocen i przedmiotów zawierający informacje o zaliczonych przez Ciebie przedmiotach.
- Uwaga! Oceny uzyskane na poprzedniej uczelni, ważne są do 5 lat od zakończenia nauki, z wyjątkiem kierunku Informatyka - do 3 lat od zakończenia nauki.
Poczekaj na decyzję
W tym czasie dziekan sprawdzi Twój wniosek i podejmie decyzję o przeniesieniu. Przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę, w której określi semestr/rok studiów, na który możesz być przeniesiony(-na), ustali przedmioty, jakie powinieneś(-aś) uzupełnić i określi termin ich uzupełnienia.
Zapoznaj się z ofertą oraz uzupełnij dokumenty
- Dostaniesz na adres email indywidualną ofertę.
- Poprosimy Cię o ewentualne doniesienie dokumentów lub uzupełnienie braków.
- Wniesienie opłaty zgodnej z cennikiem.
Pozytywne rozpatrzenie
Po pozytywnej decyzji dziekana Biuro Rekrutacji skontaktuje się z Tobą z prośbą o doniesienie kompletu dokumentów rekrutacyjnych. Po otrzymaniu zgody na przeniesienie płacisz za studia zgodnie z obowiązującym dla danego rocznika regulaminem opłat.
Skontaktuj się z nami