Branding i Content Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • odpowiadają za działania wizerunkowe pracodawcy,
  • planują karierę w agencji reklamowej lub dziale komunikacji swojej firmy,
  • rozwijają własną markę i chcą mówić o niej ciekawie i skutecznie,
  • dopiero zaczynają, ale mają pasję i chcą wejść w świat brandingu od podstaw,
  • pracują z contentem i szukają nowych narzędzi, trendów oraz inspiracji.
Cena
od 530zł / mies.
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Studenci LIC
Student i studentka w holu Uniwersytetu WSB Merito Gdynia
wpływ społeczny3
Studenci LIC
Student i studentka w holu Uniwersytetu WSB Merito Gdynia
wpływ społeczny3

Czego się nauczysz?

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Uczeń z książką na kolanach siedzi w łóżku przy laptopie
  • Zbudujesz silną markę, poznając strategie brandingowe i tworząc spójny wizerunek.
  • Nauczysz się planować i realizować kampanie content marketingowe od podstaw.
  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia angażujących treści: tekstów, grafik, wideo.
  • Opanujesz narzędzia i techniki SEO, webwritingu oraz storytellingu.
  • Poznasz zasady komunikacji marki w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami.
  • Zrozumiesz, jak analizować efektywność działań marketingowych i optymalizować strategie.
91%

Pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Praktyczny charakter studiów:

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
  • prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
92%

Uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365

  • Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.
5

bezpłatnych szkoleń realizowanych online

Kadra złożona z praktyków 

  • Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Networking i rozwój kompetencji

  • Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia.
  • Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

194

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • idea marki
  • podstawy budowania marki
  • określanie osobowości marki
  • praca z archetypami marek
  • klaryfikacja obietnicy marki
  • Value Proposition Design
  • marki w świecie wartości
  • wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • identyfikacja wizualna marki
  • co-branding
  • architektura marki
  • The Business Model Canvas
  • postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki
  • znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki
  • samokoncept a wartość marki dla odbiorcy
  • psychologia cen
  • płeć i wiek w marketingu
  • wrażliwość na markę
  • wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów
  • metody oddziaływania na motywacje i postawy konsumentów w świetle badań naukowych
  • co działa, a co nie działa w reklamie
  • metoda Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów
  • projektowanie doświadczeń emocjonalnych – mikrowarsztat
  • personal branding – mikrowarsztat
  • wyznaczanie kierunków rozwoju marki
  • strategia i wyznaczanie celów metodą SMART
  • analiza strategiczna: analiza konsumenta, analiza konkurencji, samoanaliza
  • consumer insight
  • pozycjonowanie marki
  • pojęcie big idea w komunikacji
  • product placement
  • celebrity endorsement
  • rebranding
  • brand extension
  • wskaźniki efektywności działań brandingowych
  • znaczenie i miejsce komunikacji w modelu biznesowym i procesie marketingowym
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • zasady i wyzwania w obszarze komunikacji marki w XXI wieku
  • planowanie strategicznej komunikacji marki – elementy procesu
  • niestandardowe działania komunikacyjne marek
  • Brand Behaviour & Customer Experience
  • tworzenie Brand Booka
  • ekosystem social mediów
  • strategiczne podejście do mediów społecznościowych
  • zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych
  • analityka działań w social mediach – mierzenie efektów działań
  • influencer marketing
  • tips & tricks
  • najciekawsze trendy w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • trendy, makrotrendy, mikrotrendy, kontrtrendy, sygnały zmian
  • najciekawsze trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe i komunikacyjne
  • mikrotrendy w marketingu małych firm
  • Growth Hacking
  • Context Map Canvas
  • Consumer Trend Canvas
  • Consumer Trend Radar
  • content marketing w budowaniu marki eksperckiej i biznesu online
  • wyznaczanie celów działań content marketingowych
  • tworzenie strategii content marketingowej
  • wartościowanie informacji w kontekście brandingu
  • podstawy SEO
  • planowanie tematów
  • opracowywanie harmonogramu publikacji
  • dostosowanie przekazu do kanału komunikacji
  • webwriting
  • content design
  • podstawy komunikacji wizualnej
  • dystrybucja treści w Internecie
  • analizowanie efektywności działań
  • AI w content marketingu
  • najczęściej popełniane błędy w content marketi
  • content design w praktyce
  • techniki pisania – mikrowarsztat
  • jak robić dobre zdjęcia smartfonem – mikrowarsztat
  • retusz zdjęć – mikrowarsztat
  • projektowanie w programie Canva – mikrowarsztat
  • montaż filmów w bezpłatnych programach – mikrowarsztat
  • popularne narzędzia content marketingowe
  • siła obrazu
  • wideo w strategii marki
  • formaty wideo
  • budowanie społeczności na YouTube
  • błędy w działaniach wideo marketingowych
  • Video Content Marketing – warsztat
  • mitologizacja marki
  • kreowanie doświadczenia poprzez opowieść
  • klasyczne schematy narracyjne i ich zastosowanie w brandingu
  • techniki storytellingowe
  • emotywna funkcja języka
  • eksploracyjna funkcja metafor
  • markery emocjonalne
  • sprzedaż za pomocą opowieści
  • budowanie relacji i networking
  • elementarne zasady współpracy z dziennikarzami
  • mikrowarsztat tworzenia baz mediów
  • formy komunikacji z mediami
  • warsztat tworzenia informacji prasowych
  • komunikacja w sytuacji kryzysu wizerunkowego
  • mikrowarsztat zarządzania sytuacją kryzysową
  • wykorzystanie wizerunku
  • autoryzacja wypowiedzi
  • stosowanie fragmentów cudzych utworów
  • licencje Creative Commons
  • zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej
  • konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich
  • tworzenie regulaminów konkursów oraz uwarunkowania prawne dotyczące wyłaniania zwycięzców – warsztat
  • umowy z influencerami i freelancerami – warsztat
  • Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze
  • Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: BUR

Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?

Dodatkowe informacje

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: Grupa słuchaczy SP z kciukami w górze

Studia są ukierunkowane na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.

 

Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Wymiana know-how

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Gdyni | Uniwersytet WSB Merito Gdynia: wymiana know - how
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.

  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.

  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości (studia I st. lub jednolite magisterskie), dyplomu ukończenia studiów (studia II stopnia lub podyplomowe) lub inne wymagane dokumenty.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
 

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 19 h 8 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
2 raty
2675 zł 3175 zł (2 x 2675 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
10 rat
535 zł 635 zł (10 x 535 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
12 rat
446 zł 530 zł (12 x 446 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Cena jednorazowa: 5350 zł 6350 zł Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
1 rok
2 raty
2475 zł 3175 zł (2 x 2475 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
10 rat
495 zł 635 zł (10 x 495 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
12 rat
413 zł 530 zł (12 x 413 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Cena jednorazowa: 4950 zł 6350 zł Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
1 rok
2 raty
2675 zł 3175 zł (2 x 2675 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
10 rat
535 zł 635 zł (10 x 535 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
12 rat
446 zł 530 zł (12 x 446 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Cena jednorazowa: 5350 zł 6350 zł Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

600zł
516zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 600zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Growth Performance Marketing

600zł
516zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 600zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

585zł
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Marketing kultury

445zł
361zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 445zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia reklamy i komunikacji

450zł
366zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 450zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Analityk finansowy

520zł
436zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 520zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Automatyzacja procesów biznesowych

710zł
626zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 710zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

585zł
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji