Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).
- chcą zrozumieć mechanizmy reklamy i komunikacji,
- są pracownikami działów marketingu, promocji i PR,
- są rzecznikami prasowymi lub zarządzają wizerunkiem,
- tworzą kadry zarządzającej działami komunikacji i mediów,
- chcą lepiej komunikować się z otoczeniem marki.
Czego się nauczysz?
uczestników poleca studia podyplomowe
Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.
Networking i rozwój kompetencji:
Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.
pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze
współpracę z naszymi uniwersytetami
Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"
bezpłatne, dodatkowe szkolenia weekendowe, po ukończeniu których otrzymujesz certyfikaty
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.
Dostęp online:
Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.
Praktyczny charakter studiów:
- na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
- prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
Program studiów
9
140
14
2
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz