Opis kierunku
Skuteczność w zarządzaniu działaniami marketingowymi i sprzedażowymi w przedsiębiorstwie turystycznym jest sumą posiadanej wiedzy i umiejętności a także odpowiednich predyspozycji osobowościowych. To jedna z kluczowych kompetencji skutecznego menedżera. Program kierunku zarządzanie przygotowuje absolwenta do prowadzenia działalności gospodarczej oraz kierowania różnymi działami przedsiębiorstwa. Zdobywając wiedzę z zakresu strategicznego podejścia do zasobów organizacji, posiadając umiejętności analizy i prognozowania sytuacji rynkowej, a także budując własne kompetencje w pracy z ludźmi zwiększasz swoje szanse na rynku pracy.
Celem studiów jesy umocnienie wiedzy i kompetencji w umiejętności zwiększaniu przychodów oraz zysków przedsiębiorstwa turystycznego.
Co zyskujesz?
- Wiedzę jak zbudować i zarządzać kanałami dystrybucji
- Dowiesz się jak segmentować klientów i budować skuteczne sposoby komunikacji z nimi
- Nauczysz się jak opracować kampanię reklamową
- Zdobędziesz umiejętności oceny działań marketingowych oraz sprzedażowych wykorzystując właściwe mierniki efektywności
- Zdobędziesz wiedzę na temat psychologicznych i neurologicznych uwarunkowań podejmowania decyzji przez klientów
- Poznasz narzędzia informatyczne wpierające zarządzaniem sprzedażą
- Rozwiniesz umiejętności budowania zespołu i pracy z ludźmi
Dla kogo?
- Pracowników obiektów branży HoReCa oraz przedsiębiorstw z sektora turystycznego
- Osób podejmujących rozwój kariery zawodowej w sektorze turystycznym
- Właścicieli restauracji, hoteli, firm zajmujących się realizacją usług okołoturystycznych
Partnerzy kierunku
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Zarządzanie strategiczne i operacyjne działaniami marketingowymi
- Ecommerce w hotelarstwie
- Revenue management
- Budowanie i komunikacja marki
- Budowanie strategii sprzedaży
- Promocja sprzedaży
- Zarządzanie i Budowanie zespołów sprzedażowych
- Social media jako narzędzie promocji sprzedaży
- Zarządzanie kanałami dystrybucji
- Trendy i cykl życia produktu