Opis kierunku

Skuteczność w zarządzaniu działaniami marketingowymi i sprzedażowymi w przedsiębiorstwie turystycznym jest sumą posiadanej wiedzy i umiejętności a także odpowiednich predyspozycji osobowościowych.  To jedna z kluczowych kompetencji skutecznego menedżera. Program kierunku zarządzanie przygotowuje absolwenta do prowadzenia działalności gospodarczej oraz kierowania różnymi działami przedsiębiorstwa. Zdobywając wiedzę z zakresu strategicznego podejścia do zasobów organizacji, posiadając umiejętności analizy i prognozowania sytuacji rynkowej, a także budując własne kompetencje w pracy z ludźmi zwiększasz swoje szanse na rynku pracy.

Celem studiów jesy umocnienie wiedzy i kompetencji w umiejętności zwiększaniu przychodów oraz zysków przedsiębiorstwa turystycznego.
 

Co zyskujesz?

  • Wiedzę jak zbudować i zarządzać kanałami dystrybucji
  • Dowiesz się jak segmentować klientów i budować skuteczne sposoby komunikacji z nimi
  • Nauczysz się jak opracować kampanię reklamową
  • Zdobędziesz umiejętności oceny działań marketingowych oraz sprzedażowych wykorzystując właściwe mierniki efektywności
  • Zdobędziesz wiedzę na temat psychologicznych i neurologicznych uwarunkowań podejmowania decyzji przez klientów
  • Poznasz narzędzia informatyczne wpierające zarządzaniem sprzedażą
  • Rozwiniesz umiejętności budowania zespołu i pracy z ludźmi

Dla kogo?

  • Pracowników obiektów branży HoReCa oraz przedsiębiorstw z sektora turystycznego
  • Osób podejmujących rozwój kariery zawodowej w sektorze turystycznym
  • Właścicieli restauracji, hoteli, firm zajmujących się realizacją usług okołoturystycznych

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Zarządzanie strategiczne i operacyjne działaniami marketingowymi
  • Ecommerce w hotelarstwie
  • Revenue management
  • Budowanie i komunikacja marki
  • Budowanie strategii sprzedaży
  • Promocja sprzedaży
  • Zarządzanie i Budowanie zespołów sprzedażowych
  • Social media jako narzędzie promocji sprzedaży
  • Zarządzanie kanałami dystrybucji
  • Trendy i cykl życia produktu
Zobacz program studiów

Wykładowcy

prof. nadzw. dr hab. Jacek Borzyszkowski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu na Uniwersytecie Szczecińskim, prof. uczelni na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku. Pełni funkcję koordynatora dyscypliny naukowej Nauki o Zarządzaniu i Jakości w Federacji Naukowej WSB-DSW.  Autor ponad 100...

Dominika Czechowska

Menedżer kierunku turystyka i rekreacja

Doktorantka Uniwersytetu Gdańskiego, wykładowca z ponad 20 letnim doświadczeniem praktycznym, Prezes Zarządu Design and Business Sp z o.o., ekspert biznesowy Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza, doradca biznesowy w procesach zarządczych...

Piotr Rudziński

Od 2015 roku związany Uniwersytetem WSB Merito w Gdańsku w której prowadzi wykłady na kierunku turystyka i rekreacja. Dyrektor hoteli Różany Gaj i Villa Sedan w grupie Dobry Hotel. Powadzi szkolenia z zakresu zarządzania w hotelarstwie, serwisu gastronomicznego oraz aktywnej sprzedaży....

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF