Digital Marketing Masterclass

To kierunek dla osób, które:

Digital Marketing Masterclass, studia podyplomowe: studenci na zajęciach w sali wykładowej
  • chcą zdobyć konkretną wiedzę i umiejętności w obszarze digital marketingu,
  • zawodowo zajmują się marketingiem i chcą działać bardziej skutecznie online,
  • myślą o przebranżowieniu i startują w świecie nowoczesnych technologii i mediów,
  • mają doświadczenie w e-commerce i chcą je przekuć na realne efekty sprzedaży,
  • szukają ścieżki rozwoju, która zwiększa szanse na awans lub zmianę pracy.

Czego się nauczysz?

Digital Marketing Masterclass, studia podyplomowe: uczestniczka studiów podyplomowych pozująca do zdjęcia
  • Poznasz od podstaw digital marketing i dowiesz się, jak działa rynek reklamy internetowej w Polsce i na świecie
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie digitalowe – od analizy danych po planowanie kampanii i budżetów
  • Zgłębisz tajniki social mediów, SEO, e-commerce i content marketingu – wszystko na realnych przykładach
  • Dowiesz się, jak działa programmatic i video advertising, czyli nowoczesne formaty, które dziś robią robotę
  • Poznasz narzędzia i metody webanalityki i UX, które pomagają zwiększać konwersje i dopasować treść do użytkownika
  • Zdobędziesz wiedzę, która przygotuje Cię do zdobycia certyfikatu DIMAQ – jednego z najważniejszych w branży
4

bezpłatne szkolenia.

Praktyczny charakter studiów:

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies,
  • prace projektowe przygotowywane są zespołowo.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe.

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Dostęp online

 

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

1

partner kierunku:

  • IAB Polska

Kadra złożona z praktyków 

 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Magdalena Murzyn

Studia oferują możliwość nauki od doświadczonych specjalistów i praktyków branży, co jest nieocenionym źródłem wiedzy i inspiracji. Wiedza przekazywana przez wykładowców opiera się na aktualnych badaniach i najlepszych praktykach, co gwarantuje, że absolwenci będą dysponować najnowszymi informacjami i umiejętnościami poszukiwanymi na rynku pracy. Kierunek posiada najszerszy na rynku szkoleniowym zakres tematów dotyczących działań w Internecie.

Magdalena Murzyn, kierownik merytoryczny kierunku
Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Bartosz Paczyński

Edukacja w zakresie digital marketingu przygotowuje do podjęcia pracy w tej fascynującej branży, oferując zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania kampaniami marketingowymi w Internecie. Specjaliści z tej dziedziny muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami, co wymaga ciągłego samorozwoju i adaptacji do szybko zmieniającego się środowiska.

Bartosz Paczyński, wykładowca, trener DIMAQ Professional
Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Kamila Lipińska

W marketingu pracuję od 13 lat i miałam możliwość pracy w różnych jego obszarach. W ubiegłym roku uznałam, że warto zgłębić obszar digital marketingu, w oparciu obserwacji trendów rynkowych, jak i własnego rozwoju z tego obszaru. Był to idealny wybór, zarówno do poukładania wiedzy, jak i jej poszerzenia w tym obszarze. W mojej opinii program obejmował wszystkie kluczowe aspekty marketingu cyfrowego, a zdobyta wiedza pomoże mi szczególnie w codziennej pracy nad raportami prowadzonych kampanii.

Kamila Lipińska, absolwentka

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

144

Liczba godzin zajęć

9

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Rynek reklamy internetowej
  • Internauci w Polsce i na Świecie
  • Kanały komunikacji w Internecie – rodzaje, koncepcje klasyfikacji
  • Rodzaje i klasyfikacja podmiotów związanych z rynkiem reklamy w Internecie
  • Podstawowe modele zakupu I emisji reklamy w sieci
  • Współpraca z agencją – podstawowe zagadnienia
  • Marketing offline vs online
  • Koncepcje i modele strategiczne
  • Analiza, metody, narzędzia i źródła informacji
  • Definiowanie celów
  • Definiowanie grup docelowych
  • Definiowanie planu działań i taktyk
  • Metody budżetowania i rozliczania kampanii
  • Pomiar skuteczności
  • Raportowanie wyników
  • Podstawowe pojęcia
  • Formaty reklamy display
  • Mechanika działania display
  • Efektywność reklamy display
  • Parametry kampanii display
  • Planowanie kampanii display
  • Kreacja w kampanii display
  • Pomiar skuteczności i KPI
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje Programmatic
  • Mechanika i działanie Programmatic buying
  • Bidding w Programatic
  • Ewaluacja w kampanii
  • Koncepcje i modele związane z SEO i PPC
  • SEM/SEO/SEA – podstawowe pojęcia
  • Efektywność działań SEM
  • Mechanika SEO
  • Optymalizacja on-page i off-page
  • Inbound marketing
  • Definicja słów kluczowych
  • Bidding w reklamie AdWords
  • Copy w reklamie AdWords
  • Pamiar skuteczności i KPI
  • Koncepcje i modele związane z SEO i PPC
  • SEM/SEO/SEA – podstawowe pojęcia
  • Efektywność działań SEM
  • Mechanika SEO
  • Optymalizacja on-page i off-page
  • Inbound marketing
  • Definicja słów kluczowych
  • Bidding w reklamie AdWords
  • Copy w reklamie AdWords
  • Pamiar skuteczności i KPI
  • Podstawowe pojęcia
  • Rodzaje i formaty reklamy video
  • Serwisy z treściami video
  • Modele emisji i zakupu
  • Efektywność video advertising
  • Twórcy kontentu – vlogging, youtuberzy
  • VOD i branded content
  • Telewizja hybrydowa
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje web 2.0
  • Platformy social media
  • Social Listening i monitoring
  • Planowanie i publikowanie contentu
  • Reklama w sieciach społecznościowych
  • Efektywność social media marketingu
  • Sposoby, formy i narzędzia tworzenia treści
  • Sposoby redagowania treści w Internecie
  • Reklama natywna
  • Efektywność content marketingu
  • Pomiar skuteczności
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje związane z marketingiem mobilnym
  • Efektywność mobile marketingu
  • Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych
  • Aplikacje mobilne
  • Testowanie aplikacji mobilnych
  • Reklama mobilna
  • Serwisy mobilne i responsywne
  • Proximity marketing
  • SMS marketing
  • Internet of Things
  • Analityka mobilna
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje
  • Planowanie kampanii
  • Online&Offline data capturing
  • Spam i Spam Filters
  • Segmentacja
  • Email design
  • Testowanie
  • Narzędzia do email marketingu
  • Mierniki i efektywność e-mail marketingu
  • Marketing automation
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje handlu w sieci
  • Rynek ecommerce w Polsce
  • Trendy i tendencje
  • Ropo i showrooming
  • M-commerce
  • E-commerce I inne obszary marketingu internetowego
  • Płatności e-commerce
  • Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z webanalityką
  • Tworzenie i struktura konta Google Analytics
  • Atrybucja i targetowanie stron oraz treści
  • Cele i konwersja
  • Wskaźniki i wymiary
  • Podstawowe pojęcia i koncepcje User Experience
  • Heurystyki Nielsena
  • Metody i narzędzia analiz i pomiaru UX
  • Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a reklama w sieci
  • Prawo prasowe a marketing internetowy
  • Prawo karne a marketing internetowy
  • Umowy, składanie zleceń i odpowiedzialność prawna w marketingu internetowym
  • Reklama trudnych grup produktowych (alkohol, papierosy, leki, haznard)
  • Reklama i marketing skierowany do dzieci
  • Aspekty prawa autorskiego w sieci
  • Zarządzanie danymi i prywatność
  • Aspekty prawne e-commerce
  • Trendy w digitalu
  • Przygotowanie do egzaminu
  • egzamin końcowy
  • dodatkowo egzamin certyfikacyjny

Partnerzy kierunku:

Digital Marketing Masterclass | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: IAB Polska

Zdobądź międzynarodowy certyfikat DIMAQ i wyróżnij się na rynku

Digital Marketing Masterclass, studia podyplomowe: uczestnik studiów podyplomowych na rozmowie o pracę

W programie studiów Digital Marketing Masterclass znajdziesz coś więcej niż tylko teorię – przygotowanie do prestiżowego egzaminu DIMAQ. To międzynarodowy standard kwalifikacji w marketingu cyfrowym, uznawany w całej Europie i rekomendowany przez IAB Europe.

 

Certyfikat DIMAQ to potwierdzenie, że masz aktualną wiedzę, praktyczne skille i rozumiesz cyfrowe środowisko jak zawodowiec.

Dzięki certyfikacji zyskujesz przewagę na rynku pracy – nie tylko w Polsce, ale też w 8 innych krajach. Dołączasz do społeczności ekspertów, którzy mają dostęp do unikalnej bazy wiedzy, wydarzeń branżowych i materiałów rozwojowych. To szansa na nawiązanie wartościowych kontaktów i wejście na wyższy poziom kariery.

 

Z DIMAQ zyskujesz wiarygodność i zaufanie klientów oraz partnerów biznesowych – pokazujesz, że jesteś profesjonalistą gotowym działać w oparciu o rynkowe standardy.

Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji