Organizacja studiów MBA

Czas trwania studiów
  • ​​Studia, w zależności od kierunku, trwają 2-4 semestry.
  • Struktura każdego programu obejmuje kilkanaście modułów, pracę biznesową oraz pracę własną.
  • W  EMBA PM jest to praca końcowa i jej obrona. 
Częstotliwość zjazdów
  • Zajęcia na studiach MBA na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu odbywają się średnio 1–2 razy w miesiącu​​ (dwa dni w tygodniu).
  • Trwają po 8 godzin dydaktycznych dziennie.
Miejsce zajęć

Wszystkich uczestników – poza programami realizowanymi w trybie online – zapraszamy na zajęcia w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu (ul. Fabryczna 29-31), gdzie posiadamy specjalną Strefę MBA.

Materiały dydaktyczne

Uczestnicy otrzymują od wykładowców profesjonalne opracowane materiały dydaktyczne zarówno w wersji papierowej, jak i online, dostępne są 24/7 na platformie internetowej Moodle.

Studiuj tak, jak chcesz

Hybrydowo:

  • to połączenie studiów tradycyjnych i online,
  • większość zajęć i tak odbywa się w formie tradycyjnej w murach uczelni,
  • niezależnie od formy wszystkie zajęcia odbywają się średnio raz w miesiącu,
  • podczas zjazdów masz okazję nawiązać relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami studiów twarzą w twarz,
  • wszystkie materiały zamieszczamy na platformie Moodle (dostępne są 24/7)

 

Tradycyjnie:

  • trwają 4 semestry,
  • zajęcia odbywają się na uczelni średnio raz w miesiącu w soboty i niedziele, w przypadku studiów Business Trends w piątki i soboty
  • relacje z wykładowcami i innymi uczestnikami studiów nawiązujesz twarzą w twarz,
  • materiały z każdych zajęć dostępne są na platformie Moodle.

Kompleksowe wsparcie i narzędzia dla uczestników studiów

Nieograniczony dostęp do zasobów online

Jako uczestnik studiów MBA otrzymasz dostęp do zasobów online: 

  • biblioteki i czytelni WSB Merito,
  • platformy e-learningowej Moodle,
  • wewnętrznego serwisu internetowego Extranet. 

 

Dzięki temu będziesz w posiadaniu wszelkich najnowszych informacji.

Moodle i Extranet

  • Extranet to serwis, który ułatwia dostęp do katalogu biblioteki, indywidualnych numerów kont. Na bieżąco możesz monitorować swoje płatności.
  • Moodle to platforma, na której uczestnicy studiów mają dostęp do harmonogramów zajęć, materiałów dydaktycznych w wersji online, aktualnych ogłoszeń oraz innych ważnych informacji.
Obraz
Wyniki wyszukiwania | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Grupa osób omawia wspólnie wykres kołowy

Wsparcie opiekuna studiów

  • Każdy kierunek posiada dedykowanego opiekuna, który wspiera uczestników przez cały okres trwania programu.
  • Dba on o komfort, udziela informacji, pomaga w kontaktach z wykładowcami i jest obecny podczas zjazdów weekendowych.
  • To osoba, która czuwa nad sprawną organizacją studiów i wspiera uczestników w trakcie trwania programu.

Dodatkowe szkolenia biznesowe

  • W trakcie trwania studiów MBA każdy uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w dwóch turach fakultatywnych szkoleń biznesowych, organizowanych jako uzupełnienie programu.
  • Szkolenia te są dostępne na zasadzie zapisów – Biuro MBA proponuje kilka tematycznych wariantów, spośród których uczestnicy wybierają te, które najlepiej odpowiadają ich zainteresowaniom i potrzebom zawodowym.
  • To dodatkowa wartość, która pozwala uczestnikom jeszcze lepiej dopasować ścieżkę rozwoju do indywidualnych celów. 

Klub Absolwenta MBA Wrocław

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Klubie Absolwenta MBA. Podstawową misją Klubu jest wzmocnienie więzi między uczelnią a absolwentami oraz budowanie relacji wykorzystujących potencjał oraz doświadczenie absolwentów studiów MBA Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu.

 

Klub Absolwenta MBA to wyjątkowa możliwość, która w ramach cyklicznych spotkań integracyjnych i szkoleniowych sprzyja wymianie poglądów, nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz stwarza możliwości do dyskusji między absolwentami.

Status członka Klubu Absolwenta MBA może uzyskać każda osoba, która ukończyła studia MBA prowadzone przez Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu.

 

Członkostwo w Klubie jest dobrowolne i bezpłatne.

 

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Klubu Absolwenta MBA. 

 

Kontakt:

Magdalena Kuriata [email protected]

Tel. 602 254 308

Skontaktuj się z nami

Organizacja studiów MBA | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Kampus WSB Merito budynek G
W dniach 24.12.2025-01.01.2026 biuro MBA będzie nieczynne. W dniach 02.01. oraz 05.01.2026 pracujemy zdalnie.
Fabryczna 29–31, budynek B, pokój 016, 53-609, Wrocław

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 25 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji