Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- zdobędziesz wiedzę nt. strategii internetowych i mobilnych, e-marketingu, m-marketingu i e-brandingu,
- nauczysz się projektować kampanię w Internecie,
- dowiesz się, jak działa mobile marketing, marketing zautomatyzowany czy e-commerce,
- opanujesz wykorzystywanie analityki internetowej i social mediów,
- poznasz technologie internetowe i mobilne,
- nauczysz się wiele o content marketingu i wideo marketingu,
- będziesz potrafił badać potrzeby użytkowników,
- nauczysz się tworzyć persony.

Wiedzę i umiejętności z tej specjalności, uzupełnisz o te, które przyswoisz na studiach podyplomowych. Zdobędziesz zarówno dyplom magistra jak i świadectwo ukończenia wybranych studiów podyplomowych:

Praca dla Ciebie:
W zależności od wybranych studiów podyplomowych:
- UX Designer,
- projektant UX,
- specjalista ds. prototypowania wizualnego,
- specjalista ds. usability.
Praca w:
- działach marketingu firm,
- agencjach reklamowych /digitalowych,
- korporacjach międzynarodowych,
- działach marketingu internetowego,
- działach analiz i brandingu.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Studia trwają dwa lata, tak samo jak na studiach tradycyjnych, ale po obronie zyskujesz dwa dyplomy - dyplom studiów magisterskich i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych. Ponadto płacisz tylko jedno czesne.
- Szczególnie dynamicznie rozwijającym się obszarem są media społecznościowe, gdzie tworzą się nowe mechanizmy komunikacji wirtualnych społeczności. Skuteczne działanie w tym środowisku wymaga wiedzy i umiejętności, które są podstawą zdobycia przewagi konkurencyjnej przez firmy lub marki na rynku. Dlatego specjaliści z tego obszaru są bardzo poszukiwani na rynku pracy.
- UX, czyli user experience, polega na projektowaniu doświadczeń użytkownika, czyli dbaniu o to, aby tworzone materiały, na przykład - serwisy internetowe, sklepy on-line i aplikacje, były nie tylko przyjazne dla użytkownika, ale także intuicyjne w obsłudze. UX Designer to z pewnością zawód przyszłości i dobra praca dla pasjonatów, osób kreatywnych, którzy lubią ludzi, ale także interesują się technologią.

Studia na tym kierunku zrealizujesz w formule niestacjonarnej tradycyjnej.
Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy (i niektóre piątki wieczorem, online), średnio raz na dwa tygodnie. Podczas zajęć spotykająsz się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami z grupy w salach wykładowych (zajęcia w murach uczelni).

Kierunki studiów podyplomowych do wyboru
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- innowacyjny e-marketing,
- analitykę internetową,
- design i multimedia w e-marketingu,
oraz programy studiów podyplomowych.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia
bud. A, p. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
E-mail: magister@wroclaw.merito.pl
Tel.:
71 376 23 95
+ 48 734 183 042
Infolinia: PL 71 758 22 30
- pn-śr: 09:00-16:00
- cz-pt: 08:00-15:30
- so: 09:00-13:00