Dział Studiów Podyplomowych

  • Dział Studiów Podyplomowych to miejsce, w którym każdy uczestnik otrzyma kompleksowe wsparcie i opiekę podczas nauki.
  • Wykwalifikowani pracownicy działu z pełnym zaangażowaniem są gotowi, by rozwiązać każdy problem, z którym się do nich zgłosisz.
  • Dbamy o to, by Twoje doświadczenia związane ze studiowaniem na Uniwersytecie WSB Merito były nie tylko skuteczne, ale także satysfakcjonujące i przyjemne.
Dział Studiów Podyplomowych | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: rozmowa, biznes, studia podyplomowe

Jakie kwestie możesz rozwiązać w naszym biurze?

Dział Studiów Podyplomowych | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: student, biznes, laptop
  • Otrzymasz zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w studiach lub ich ukończenie.
  • Złożysz wnioski oraz podania.
  • Odbierzesz świadectwa potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych.
  • Zyskasz dostęp do informacji o aktualnie oferowanych szkoleniach.

Darmowe szkolenia

Dział Studiów Podyplomowych | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: studenci, studia podyplomowe, praca grupowa
  • Dla wszystkich uczestników studiów podyplomowych przygotowaliśmy serię czterech szkoleń w formie webinarów.
  • Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu, wydawane razem ze świadectwem ukończenia studiów.
  • Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
  • Tematyka szkoleń jest starannie dopasowana do aktualnych potrzeb.

Klub Absolwenta Studiów Podyplomowych

Dział Studiów Podyplomowych | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: uczestniczka studiów podyplomowych sporządzająca notatki

Klub Absolwenta to miejsce dedykowane osobom, które chcą pozostać w kontakcie z uczelnią po zakończeniu edukacji. To przestrzeń, której członkowie mogą nadawać własny kierunek i kształt poprzez aktywne uczestnictwo.

 

Członkostwo w Klubie Absolwenta to możliwości rozwoju i źródło cennej wiedzy.

Organizacja studiów

Zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu odbywają się w soboty i niedziele w godzinach zgodnych z planem zajęć. Wszystkich uczestników studiów, poza kierunkami realizowanymi całkowicie w trybie online, zapraszamy do udziału w zajęciach realizowanych na terenie kampusu w:

  • budynku A przy ul. Fabryczna 29,
  • budynku B przy ul. Fabryczna 31,
  • budynku G przy ul. Fabryczna 14G.

 

Pierwsze zajęcia planowane są od połowy października br.

Informacje organizacyjne wraz z dostępem do Extranetu, otrzymacie Państwo około dwa tygodnie przed pierwszymi planowanymi zajęciami na adres e-mail.

Witamy w gronie uczestników studiów podyplomowych Uniwersytetu WSB Merito! Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyłeś nas, wybierając studia na naszej uczelni. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. W poniższym przewodniku znajdziesz skrót najważniejszych informacji organizacyjnych pomocnych w pierwszych dniach na uczelni.
 

Pobierz przewodnik

Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują dostęp do najnowszych wersji aplikacji online: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, a przede wszystkim do Teams, który jest wykorzystywany na szeroką skalę w zdalnym nauczaniu na uczelni.

Aby zalogować się do Microsoft Office 365:

  • Przejdź do portalu Office 365
  • Zaloguj się za pomocą swojego uczelnianego adresu e-mail (login: [email protected])
  • Następnie musisz uwierzytelnić się loginem i hasłem do Extranetu

W razie pytań lub problemów dotyczących instalacji prosimy o kontakt: [email protected]

 

W ramach Office 365 online zyskujesz:

  • Internetowe wersje aplikacji Word, PowerPoint, Excel, OneNote i Outlook
  • Klasyczna wersja programu OneNote
  • Microsoft Teams — centrum cyfrowe, w którym zintegrowane są konwersacje, zawartość i aplikacje potrzebne do prowadzenia zajęć w trybie online
  • Poczta e-mail ze skrzynką pocztową o rozmiarze 50 GB
  • Nielimitowany osobisty magazyn w chmurze

 

W razie pytań lub problemów dotyczących instalacji prosimy o maila na adres [email protected]

 

Harmonogramy na studia podyplomowe rozpoczynające się w roku akademickim 2025/2026:

 

Zastrzegamy sobie prawo do zmian!

Zasady wystawiania faktur:

  1. Faktura dokumentująca opłatę za studia może być wystawiona wyłącznie na nabywcę usługi edukacyjnej tj. Studenta/Uczestnika, z którym Uczelnia zawarła umowę dotyczącą warunków odpłatności za kształcenie.
  2. Firmom, które opłaciły Studentowi/Uczestnikowi koszt nauki (dokonały przelewu z konta firmowego na nasz rachunek bankowy wskazany we wniosku), Uczelnia może wystawić na żądanie nabywcy (studenta) fakturę potwierdzającą zapłatę po wypełnieniu i przesłaniu na [email protected] wniosku o jej wystawienie (dostępnego na naszej stronie internetowej oraz w extranecie). Na wystawionej fakturze Student/Uczestnik zostanie wskazany jako Nabywca, natomiast pracodawca będzie figurował jako Płatnik.
  3. Na podstawie art. 106b Ustawy o podatku od towarów i usług faktury wystawiane są wyłącznie na żądanie nabywcy.
  4. Dokument proforma/ faktura wystawiane są w ciągu 15 dniu od daty otrzymania wniosku/dokonania opłaty.
  5. Jeśli dokument proforma/ faktura potwierdzająca płatność powinny zawierać dodatkowe informacje (np. nr dofinansowania KFS/BUR)- takie informacje należy podać w wiadomości lub na wniosku jeszcze przed wystawieniem dokumentu.

 

Zamówienie na fakturę można przesłać:

  • emailem: [email protected]
  • pisemne na adres:
    Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu
    ul. Fabryczna 29-31
    53-609 Wrocław
    z dopiskiem: kwestura

Pytania dotyczące faktur należy kierować:

Do czasu otrzymania kont indywidualnych uczestników studiów podyplomowych płatności można dokonać przelewem na konto numer: 05 1600 1462 1085 8203 6000 0030.

W sytuacji, gdy płatnikiem jest firma płatności należy dokonać przelewem na konto numer:
80 1090 2402 0000 0006 1001 1591.

Przelew prosimy opisać tytułem: studia podyplomowe, imię i nazwisko osoby zapisującej się na studia oraz adres.

 

Do pobrania:

Skontaktuj się z nami

Dział Studiów Podyplomowych | Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu: Kampus WSB Merito budynek G
bud. A, p. 122
Fabryczna 29-31, 53-609, Wrocław
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-14:00
wtorek: 8:00-14:00
środa: 8:00-14:00
czwartek: 8:00-14:00
piątek: 8:00-14:00
sobota: Zamknięte

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 25 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji