Dołącz do nas 26 marca 2025 roku
Marketing w XXI wieku to dynamiczne, interdyscyplinarne wyzwanie, które łączy naukę, technologię, kreatywność oraz biznes. Międzynarodowa Konferencja Marketingowych Kół Naukowych pt. Marketing w XXI wieku stanowić będzie wyjątkową przestrzeń, gdzie spotykają się młodzi badacze, eksperci akademiccy i przedstawiciele środowiska biznesowego.
Konferencja organizowana jest przez Marketingowe Koło Naukowe KIWI działające przy Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.
Dla kogo?
Wydarzenie skierowane jest do studentów wszystkich kół naukowych Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Collegium Civitas, niezależnie od kierunku studiów.
Misja konferencji
Integracja społeczności akademickiej oraz wspólne odkrywanie potencjału marketingu jako dziedziny, która łączy naukę z praktyką, teorię z innowacją i różnorodne perspektywy w jedno spójne podejście.
Dlaczego warto?
Hasło przewodnie konferencji, „Marketing XXI wieku”, odzwierciedla potrzebę nowatorskiego podejścia do komunikacji, zarządzania i budowania relacji w świecie, gdzie granice między dziedzinami nauki ulegają zatarciu.
Marketing staje się przestrzenią współpracy prawników, specjalistów ds. bezpieczeństwa, psychologów, socjologów, ekonomistów, informatyków i wielu innych ekspertów. Naszym celem jest ukazanie, że interdyscyplinarność to klucz do skutecznego funkcjonowania w zmieniającym się świecie.
Co czeka uczestników?
- Konkurs na najlepszą prelekcję, w którym nagrodą główną są studia podyplomowe ufundowane przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Patrona Głównego wydarzenia.
- Interdyscyplinarne tematy – od cyfrowej transformacji po wpływ regulacji prawnych i bezpieczeństwa danych na marketing.
- Spotkanie pokoleń – młodzi badacze, przedstawiciele środowiska akademickiego oraz liderzy biznesu w jednym miejscu.
Konkurs dla studentów
Konkurs prelekcji, odbywający się w ramach Międzynarodowej Konferencji Marketingowych Kół Naukowych, stanowi wyjątkową okazję do zaprezentowania innowacyjnych pomysłów, pogłębiania wiedzy i nawiązania współpracy pomiędzy młodymi badaczami a przedstawicielami świata nauki i biznesu.
Wydarzenie to, dedykowane studentom działającym w kołach naukowych, podkreśla interdyscyplinarność marketingu jako dynamicznej i rozwijającej się dziedziny nauki oraz praktyki.
Goście specjalni - członkowie jury
Akredytacja DIMAQ
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne (Uczestnik – 10 pkt, prelegent – 30 pkt) za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl.
Program konferencji
prof. dr hab. inż. Jacek Mercik
dr Tomasz Rólczyński
Anna Czarkowska
Dominika Binek, Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Anthony Cuba Długosz, Studenckie Koło Naukowe Leadership, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Dominika Dokładańska, MAD - Merito Apple Devotees, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Wiktoria Frąckiewicz, Studio 47, Uniwersytet Dolnośląski DSW
Laura Hanke, Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Daniel Hrytsenko, Koło naukowe liderów, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Michał Kraska, Menedżer przyszłości, Uniwersytet Dolnośląski DSW
Maksymilian Proskień, Studenckie koło naukowe Leadership, Uniwersytet Dolnośląski DSW
Kataryna Tunik, Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Krzysztof Woźniak, Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Kontakt