Najczęściej zadawane pytania
Rekrutacja na studia na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu określona jest w zasadach rekrutacji na dany rok akademicki i trwa:
- letnia – od kwietnia do października,
- zimowa – od grudnia do marca
Dokładne daty znajdziesz na www.merito.pl/wroclaw w zakładce wybranych studiów w zasadach rekrutacji.
Zapraszamy do kontaktu z dedykowanym Biurem Rekrutacji dla Cudzoziemców w naszej uczelni (ul. Fabryczna 29-31, bud. A, pok. 102, 53-609 Wrocław), aktualne dni i godziny otwarcia znajdziesz w zakładce kontakt.
Kontakt telefoniczny i mailowy:
- studia w j. polskim:
tel.: +48 660 506 805
e-mail: [email protected] - studia w j. angielskim:
tel.: +48 666 345 187 (in English)
e-mail: [email protected]
Nasza uczelnia wymaga apostille lub legalizacji świadectwa lub dyplomu stanowiącego podstawę przyjęcia na studia. Jest to poświadczenie, że dany dokument pochodzi z właściwego urzędu — jest autentyczny. Dzięki temu można posługiwać się nim poza granicami swojego kraju. Apostille/legalizacja nie obowiązuje tylko świadectw/dyplomów wydanych w Polsce.
Kogo obowiązuje apostille?
Każdego kandydata na studia w naszej uczelni posiadającego zagraniczne świadectwo/dyplom wydany w kraju będącym stroną Konwencji Haskiej - szczegóły.
Gdzie uzyskać apostille?
W Ministerstwie Oświaty w kraju wydania świadectwa/dyplomu.
- Informacje dot. Ukrainy: apostille.in.ua/ua/pro-apostyl
Kogo obowiązuje legalizacja?
Kandydatów z zagranicznymi świadectwami/dyplomami, których nie obowiązuje apostille.
Gdzie uzyskać legalizację?
Legalizacji zagranicznych dokumentów dokonasz w Wydziale Konsularnym Ambasady RP w swoim kraju.
- Ambasady RP na świecie www.gov.pl/web/dyplomacja/polskie-przedstawicielstwa-na-swiecie
Uwaga! Do legalizacji wymagana jest superlegalizacja, zazwyczaj od Ministerstwa Spraw Zagranicznych w danym kraju lub inny urząd miejscowy, który to uwierzytelni dany dokument. Pamiętaj Konsul odmówi legalizacji dokumentów, które nie zawierają superlegalizacji (czyli uwierzytelnienia przez MSZ).
Aby podjąć studia na naszym Uniwersytecie, gdzie kształcimy w języku polskim i angielskim Twój poziom znajomości języka do podjęcia studiów nie może być niższy niż B2.
4a. W przypadku nauki w języku polskim dokumentami potwierdzającymi znajomość języka są:
1. Certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego.
2. Certyfikat wydany przez:
- Europejskie Konsorcjum ds. Potwierdzania Znajomości Języków Nowożytnych (ECL),
- telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH (TELC).
3. Zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego trwającego co najmniej dziewięć miesięcy, umożliwiającego podjęcie nauki w Polsce.
4. Dyplom ukończenia nauki w języku polskim w polskiej uczelni wyższej.
5. Świadectwo uprawnień tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości lub zaświadczenie o wpisie na listę tłumaczy przysięgłych.
4b. W przypadku nauki w języku angielskim dokumentami potwierdzającymi znajomość języka w zakresie czterech umiejętności językowych: rozumienie ze słuchu, czytanie, mówienie i pisanie są m. in.
1. Zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego trwającego co najmniej dziewięć miesięcy, umożliwiającego podjęcie nauki na studiach poświadczające znajomość danego języka obcego w zakresie czterech umiejętności językowych: rozumienie ze słuchu, czytanie, mówienie i pisanie, na poziomie biegłości językowej B2, C1 albo C2,
2. Dyplom matury międzynarodowej (International Baccalaureate Diploma) – w odniesieniu do języka podstawowego,
3. dyplom matury europejskiej (European Baccalaureate Diploma) – w odniesieniu do pierwszego (L1) lub drugiego (L2) języka,
4. Dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich wydany przez uczelnię działającą w systemie szkolnictwa wyższego i nauki Rzeczypospolitej Polskiej albo uczelnię zagraniczną, zawierający informację o języku wykładowym studiów, a w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów nie zawiera takiej informacji – dodatkowo suplement do dyplomu albo zaświadczenie, zawierające informację o języku wykładowym studiów,
5. Certyfikaty jak np.:
a) University of Cambridge, ESOL Examinations, British Council, IDP IELTS Australia: International English Language Testing System IELTS – co najmniej 5,5 pkt
b) University of Cambridge, ESOL Examinations: B2 First (FCE), B2 Business Vantage (BEC Vantage),
c) .Trinity College London:ESOL Skills for Life – Level 1 (B2) lub wyższy, Integrated Skills in English (ISE) – ISE II lub wyższy, ISE Digital – powyżej 80 pkt (B2),
d) Educational Testing Service (ETS): Test of English as a Foreign Language (TOEFL w wersji Internet-Based Test (iBT) – co najmniej 72 pkt, Test of English for International Communication (TOEIC) – co najmniej: 785 pkt z części Listening & Reading oraz 150 pkt z części Speaking oraz 160 pkt z części Writing,
e) telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH: Certificate in English, Certificate in English for Business Purposes, Certificate in English for Technical Purposes, telc English, telc English Business, telc English Technical, telc English University, inne wskazane w rozporządzeniu.
Tak dokumenty muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenia na język polski dokumentów przedkładanych w postępowaniu rekrutacyjnym powinny być sporządzone lub poświadczone przez:
- osobę wpisaną przez Ministra Sprawiedliwości na listę tłumaczy przysięgłych (Lista tłumaczy przysięgłych znajduje się na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości.)
- osobę zarejestrowaną jako tłumacz przysięgły w państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub państwie członkowskim Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), lub
- konsula Rzeczypospolitej Polskiej, właściwego dla państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano świadectwo/dyplom, lub
- akredytowane w Rzeczypospolitej Polskiej przedstawicielstwo dyplomatyczne lub urząd konsularny państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano świadectwo/dyplom.
Zapisując się na studia na www.merito.pl/rekrutacja otrzymasz od nas wszelkie informacje.
Wykaz dokumentów:
- świadectwo ukończenia szkoły średniej z suplementem (na studia pierwszego stopnia licencjackie/inżynierskie lub jednolite studia magisterskie) zalegalizowane lub opatrzone apostille (patrz pytanie 3);
- dyplom z suplementem (na studia II stopnia czyli magisterskie) zalegalizowany lub opatrzony apostille (patrz pytanie 3);
- tłumaczenia świadectwa/dyplomu wraz z suplementem (patrz pytanie 5);
niektóre świadectwa i dyplomy będą wymagały uzyskania pisemnej informacji Dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej; o tym czy jest wymagana dowiesz się od naszego Biura Rekrutacji i znajdziesz miejsce do wgrania tego dokumentu w koncie kandydata; Uwaga: czas oczekiwania może wynieść aż do 60 dni weź to pod uwagę i potraktuj priorytetowo; szczegóły postępowania znajdziesz na:
o w przypadku świadectw
o w przypadku dyplomów
Zobacz pytanie 6b gdzie w odpowiedzi masz szersze informacje kiedy wymagamy informacji Dyrektora NAWA.- potwierdzenie znajomości języka w których będą prowadzone zajęcia; możesz złożyć odpowiednie certyfikaty (patrz pytanie 4).
- 1 kolorowa fotografia zgodna z wymogami zdjęć do paszportu;
- pierwsza strona paszportu z widocznym numerem paszportu do wglądu;
- w przypadku osób niepełnoletnich: pisemne oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego o wyrażeniu zgody na podjęcie studiów oraz podpisanie umowy o świadczeniu usług edukacyjnych;
- dodatkowe wymogi wynikające z zasad rekrutacji na poszczególnych kierunkach czy specjalnościach;
- wniosek o uznanie efektów uczenia się (na studia magisterskie) - dla kandydatów, którzy chcą kontynuować studia na innym kierunku (niezwiązanym z ukończonym kierunkiem), o czym poinformuje Cię Biuro Rekrutacji jeśli będzie wymagany;
- dla kandydatów posiadających pełnomocnika zamieszkałego w Polsce lub innym kraju OECD - Pouczenie - adres lub pełnomocnik do doręczeń
Szczegóły znajdziesz na www.merito.pl/wroclaw w zakładce wybranych studiów w zasadach rekrutacji.
Co dalej?
Po dostarczeniu do Biura Rekrutacji wszystkich wymaganych dokumentów w formie elektronicznej, poczekaj na potwierdzenie. Jeśli dokumenty zostaną potwierdzone, będziesz mógł podpisać umowę z uczelnią drogą elektroniczną oraz przedłożyć nam oryginały dokumentów. Pamiętaj, że dopiero po złożeniu kompletu dokumentów i podpisaniu umowy przez obie strony kluczowy jest odbiór decyzji o przyjęciu na studia jaką Ci prześlemy lub wgramy na konto rekrutacyjne. Dopiero po jej odbiorze Biuro Rekrutacji może przygotować jeśli potrzebujesz zaświadczenie o przyjęciu, za pomocą którego możesz ubiegać się o wizę studencką. Uczelnia nie zapewnia wsparcia w procesie wizowym ani zakwaterowania.
Czy brat (siostra) może za mnie przynieść oryginały i odebrać zaświadczenie?
Oryginały może dostarczyć ktoś inny, można je również przesłać pocztą, kurierem czy do paczkomatu na nasz adres Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu ul. Fabryczna 29-31, 53-609 Wrocław z dopiskiem Biuro Rekrutacji Cudzoziemców bud. A pok. 102; Dokumenty możesz wysłać do paczkomatu numer WRO109M (nr tel. do nadania paczki: 532 541 134).
Jeśli chcesz aby ktoś inny odebrał w Twoim imieniu zaświadczenie musi mieć Twoje pełnomocnictwo. Prześlij nam je z adresu e-mail z jakiego zapisywałeś się na studia wraz z Twoimi danymi (imię i nazwisko oraz dane z paszportu - seria i numer) oraz danymi osoby (imię i nazwisko oraz dane z paszportu - seria i numer), która będzie odbierać zaświadczenie. Osoba, która otrzymała od Ciebie pełnomocnictwo musi przy odbiorze okazać swój dokument tożsamości (paszport) oraz potwierdzić odbiór zaświadczenia dla Ciebie.
6a. Egzamin wstępny – weryfikacja wiedzy
Kogo dotyczą?
Przeprowadzane są tylko dla Kandydatów/-tek będących cudzoziemcami, którzy na etapie rekrutacji na studia pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie przedłożą inne dokumenty o wykształceniu niż:
- świadectwa i inne dokumenty wydane przez szkołę lub instytucję edukacyjną działającą w systemie edukacji państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, uprawniające do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie w tych państwach;
- dyplomy IB (International Baccalaureate) wydane przez organizację International Baccalaureate Organization w Genewie;
- dyplomy EB (European Baccalaureate) wydane przez Szkoły Europejskie zgodnie z Konwencją o Statucie Szkół Europejskich, sporządzoną w Luksemburgu dnia 21 czerwca 1994 r. (Dz. U. z 2005 r. poz. 10);
- świadectwa i inne dokumenty wydane za granicą przez szkoły lub instytucje edukacyjne uznawane przez państwo, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji działają, objęte postanowieniami umów międzynarodowych.
Do egzaminu wstępnego mogą podejść Kandydaci/-tki, którzy/-re spełniają wymagania dotyczące znajomości języka, w którym prowadzone jest kształcenie na studiach.
Szczegóły egzaminu wstępnego
Egzamin wstępny służy sprawdzeniu wiedzy w zakresie niezbędnym do podjęcia studiów na określonym kierunku, poziomie i profilu. Jest on przeprowadzany w formie pisemnej w języku, w jakim prowadzone jest kształcenie na danym kierunku studiów. Weryfikacja odbywa się za pośrednictwem platformy online Zoom lub Microsoft Teams, a także przy użyciu Microsoft Forms lub platformy Moodle, w wyznaczonym terminie na etapie rekrutacji na studia.
Egzamin składa się z dwóch części:
- 10 pytań testowych jednokrotnego wyboru, przy czym za każdą poprawną odpowiedź Kandydat/-ka otrzymuje 1 punkt.
- 5 pytań otwartych, przy czym każde pytanie otwarte oceniane jest w skali od 0 do 2 punktów.
Łączny maksymalny wynik możliwy do uzyskania z egzaminu wynosi 20 punktów (suma punktów z testu – maksymalnie 10 + suma punktów z pytań otwartych – maksymalnie 10 punktów).
Procedura przeprowadzenia egzaminu:
- Kandydaci/-tki, którzy/-re są zobowiązani/-ne przystąpić do egzaminu wstępnego zgodnie z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2025/2026, otrzymują na podany w na etapie rejestracji na studia adres e-mail informację o terminie i godzinie egzaminu oraz link dostępowy do aplikacji zalogowania się na egzamin, z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem egzaminu.
- W trakcie egzaminu Kandydaci/-tki są zobowiązani/-ne do zachowania zasad uczciwości akademickiej. Każda próba oszustwa, w szczególności korzystanie z materiałów zewnętrznych innych niż udostępnione przez Komisję lub pomocy osób trzecich, skutkuje unieważnieniem wyników egzaminu Kandydata/-tki.
- Do realizacji egzaminu wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, aktualną przeglądarką (zalecane: Google Chrome lub Microsoft Edge) oraz spokojne miejsce pracy.
- Szczegółowe instrukcje techniczne dotyczące udziału w egzaminie zdalnym są przekazane Kandydatom/-tkom wraz z linkiem dostępowym.
Ogłoszenie wyników
O wyniku egzaminu Kandydat/-tka jest informowany drogą mailową w terminie do 7 dni roboczych od daty egzaminu.
6b. Pisemna informacja Dyrektora NAWA – szczegóły:
Informacja Dyrektora NAWA nie jest wymagana w przypadku świadectw i dyplomów z państw członkowskich UE, EFTA lub OECD oraz świadectw objętych umowami międzynarodowymi o uznawalności wykształcenia (m.in. z Chinami i Ukrainą zgodnie z zapisami tych umów) oraz świadectw IB i EB - dokumenty te uznane są automatycznie w celu ubiegania się o przyjęcie na studia w polskiej uczelni.
Jeśli Twoje dokumenty o wykształceniu wymagają informacji NAWA potraktuj to priorytetowo i jak najszybciej złóż wniosek wraz z wymaganymi dokumentami odpowiednio:
Nie posiadamy władnych akademików. Informacje o możliwościach znajdziesz m.in. na www.merito.pl/english/wroclaw/admissions/accommodation
- Spełnić wszystkie wymogi rekrutacji zgodnie z obowiązującymi zasadami.
- Złożyć komplet dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji.
- Podpisać umowę z uczelnią.
- Potwierdzić odbiór decyzji o przyjęciu przesłanej lub wgranej na konto.
- Przedłożyć oryginały dokumentów.
Legitymacje wydawane będą w dziekanacie, nie wcześniej niż od rozpoczęcia semestru. Zabierz ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem, aby odebrać legitymację. Jeśli złożysz komplet dokumentów dopiero pod koniec rekrutacji będziemy potrzebować nieco więcej czasu na przygotowanie Twojej legitymacji. Prosimy o wyrozumiałość.
Dla osób z polskim numerem PESEL będą wystawiane mLegitymacje (wersja elektroniczna) zgodnie z obowiązującymi na dzień wydania legitymacji przepisami prawnymi.
Opłatę adaptacyjną będziesz musiał wpłacić dopiero po zapisie i wgraniu na konto/przesłaniu nam dokumentów do weryfikacji. Wtedy też przekażemy Ci właściwy numer konta.
Definicje znajdziesz w Regulaminie Opłat jaki otrzymałeś na maila po zapisie na studia lub znajdziesz go na swoim koncie rekrutacyjnym.
Każdy student otrzymuje osobisty numer konta bankowego, na które powinien wpłacać czesne. Zobaczysz je w Extranecie, do którego otrzymasz dostęp na 2 tygodnie przed rozpoczęciem semestru.
Nie. Zasady płatności i promocji dla cudzoziemców opisuje Regulaminu Opłat oraz Regulamin Promocji. Regulaminy otrzymałeś na maila po zapisie na studia lub znajdziesz je na swoim koncie rekrutacyjnym.
Tak. Szczegółowe informacje o stypendiach i zniżkach znajdziesz na poniższych stronach.
Stypendia i zniżki dla studentów studiów:
Informacje o cenach znajdziesz na naszej stronie internetowej przy każdym kierunku i specjalności oraz w Regulaminie Opłat znajdującym się w zakładce zasad rekrutacji. Dodatkowo w umowie na studia otrzymasz więcej szczegółowych informacji nt. cen / rat kierunku studiów, który wybrałeś.
Tak, zapraszamy do skorzystania z:
- rocznego kursu przygotowującego do podjęcia studiów w naszym Uniwersytecie, szczegóły: https://www.merito.pl/wroclaw/studia-i-szkolenia/kursy-jezykowe-dla-cudzoziemcow
- bezpłatnych kursów:.
Tak, ale nie dotyczą wszystkich. Szczegóły w pytaniu 6a.
Tak. Szczegóły w pytaniu 4 oraz 4a-4b
Z reguły na studiach uczysz się jednego z dwóch języków - angielskiego lub niemieckiego, jednak są wyjątki:
- na studiach I stopnia możesz wybrać dwa języki na kierunkach:
- turystyka i rekreacja: obowiązkowy język angielski oraz do wyboru: niemiecki lub hiszpański,
- filologia: obowiązkowy język w zależności od rodzaju wybranej specjalności, drugi język do wyboru: hiszpański, niemiecki, angielski, włoski lub francuski (w zależności od wybranej specjalności i formy studiów).
Zajęcia językowe w formie stacjonarnej odbywają się w formie lektoratów (nie dotyczy specjalności anglojęzycznych na kierunkach innych niż Filologia), a w formie niestacjonarnej w formie kursu online na platformie Moodle.
Na studiach II stopnia w formie stacjonarnej i niestacjonarnej uczysz się tylko jednego wybranego języka w formie kursu online na platformie Moodle. Masz do wyboru język angielski lub niemiecki.
Ubezpieczenie zdrowotne lub potwierdzenie pokrycia przez ubezpieczyciela kosztów leczenia wymagane jest nie tylko podczas wjazdu i ubiegania się o zezwolenie na pobyt czasowy, lecz także w czasie całego Twojego pobytu w Polsce.
Jeżeli nie masz obywatelstwa państwa członkowskiego krajów UE/EFTA ani prawa legalnego zamieszkiwania na terytorium innym niż Polska lub państwa UE/EFTA, nie podlegasz obowiązkowemu ubezpieczeniu zdrowotnemu na terenie RP lub w innym państwie członkowskim UE/EFTA (np. obowiązkowe ubezpieczenie dla osoby zatrudnionej, prawo do zgłoszenia jako członek rodziny ubezpieczonego, itp.), wówczas ubezpieczasz się dobrowolnie i samodzielnie np. w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ). Pamiętaj, aby wcześniej pobrać z dziekanatu zaświadczenie o statusie studenta.
Gdzie się ubezpieczyć?
Centrum Obsługi Ubezpieczonych DOW NFZ we Wrocławiu
ul. Dawida 2, pok. 121
tel. +48 71 7979 133 i +48 71 7979 131
Pamiętaj! Brak ubezpieczenia może skutkować cofnięciem zezwolenia na pobyt czasowy. Z kolei nieopuszczenie Polski, pomimo cofnięcia zezwolenia na pobyt czasowy, może wiązać się z zakazem ponownego wjazdu przez co najmniej 6 miesięcy.
Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego dla przyjętych studentów znajdziesz w Extranecie w zakładce „Dziekanat → Ubezpieczenie zdrowotne”.
Istnieje możliwość ubezpieczenia NNW. Informacja na ten temat znajdują się w Extranecie w zakładce „Dziekanat → Ubezpieczenie NNW”.
Jeśli jesteś zainteresowany ubezpieczeniem zdrowotnym przez uczelnię, zgłoś się do Działu kadr i płac, który pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00, tel. +48 71 356 16 29, e-mail: [email protected].
Patrz pytanie 7.
Tak, zgodnie z przyjętą procedura opisaną na www.merito.pl/wroclaw/studia-i-szkolenia/przeniesienie-z-innej-uczelni
Nie.
Na etapie rekrutacji nie wymagamy płatności czesnego. Pierwszą ratę wpłacasz do 30 września zgodnie z regulaminem opłat i umową. Jeśli dokonasz opłaty adaptacyjnej masz potwierdzenie przelewu. Jeśli konieczne jest potwierdzenie wpłaty czesnego do procesu wizowego, prześlij nam taką informację z oficjalnej strony danej placówki, gdzie będziesz się o nią starał wraz ze swoimi danymi z paszportu (imię, nazwisko, seria i numer) oraz dołącz czytelny skan potwierdzenia dokonania wpłaty na rachunek bankowy naszej uczelni, na adres: [email protected]. Zaświadczenia wystawiane są tylko osobom, które spełniły wszystkie wymogi wynikające z zasad rekrutacji i zostały przyjęte na studia.
Pamiętaj! Informacje wyślij nam z adresu mailowego z jakiego się rekrutowałeś na studia. Zaświadczenia o wpłacie wystawiane są tylko i wyłącznie osobom, które złożyły w procesie rekrutacji komplet wymaganych dokumentów, potwierdziły odbiór decyzji o przyjęciu oraz są wpisane na listę studentów. Dział Obsługi Finansowej Studenta potrzebuje nieco czasu na zweryfikowanie Twoich dany oraz dokonanej wpłat, następnie przygotuje zaświadczenie potwierdzające opłacenie czesnego, które jest potrzebne przy składania dokumentów na wizę i prześle Ci je mailowo.
Nie, patrz pytanie 7.
Tak, ale musisz dostarczyć je do naszego Biura Rekrutacji Cudzoziemców bud. A pok. 102. Jeśli masz z tym problem pilnie zgłoś się do nas w celu ustalenia dalszego postępowania. Okazanie oryginałów jest wymogiem koniecznym przed przyjęciem na studia.
Nie, patrz pytanie 3.
To zależy od formy studiów, np. studia w formie stacjonarnej połączysz ze studiami w formie niestacjonarnej.
Maksymalnie do 7 dni, pod warunkiem złożenia przez Ciebie kompletu dokumentów, zdania egzaminów wstępnych jeśli Ciebie dotyczą, a także okazania oryginałów.
Otrzymasz go po spełnieniu warunków wynikających z zasad rekrutacji, złożeniu kompletu dokumentów, odbiorze decyzji o przyjęciu i wpisie na listę studentów. Przyjdzie mailowo na Twój adres od drugiej połowy września. Jeśli dokonasz tego dopiero pod koniec rekrutacji będziemy potrzebować nieco więcej czasu na przekazanie Ci dostępu do Extranetu. Staraj się spełnić wszystkie wymogi rekrutacji do końca września tak, aby korzystać z Extranetu już od 1 października.
W drugiej połowie września każdy nowy student otrzyma dostęp do Extranetu.
Po otrzymaniu wiadomości e-mail z danymi do logowania odczekaj 24 h i spróbuj zalogować się do Extranetu. Jeśli jesteś absolwentem studiów I stopnia Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu lub Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu i kontynuujesz naukę na studiach II stopnia, Twój numer albumu oraz sposób logowania do Extranetu nie ulega zmianie.
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce dla nowych studentów.
Możesz do nas dojechać MPK (autobusem lub tramwajem) i pociągiem.
Zaplanuj swój dojazd na uczelnię komunikacją miejską z dowolnego miejsca, wpisując Uniwersytet WSB Merito Aleja Absolwentów na jakdojade.pl/wroclaw.
Zamiast korzystać z biletów jednorazowych, skorzystaj z URBANCARD, informacje szczegółowe na www.urbancard.pl
Jeśli planujesz dojeżdżać pociągiem – najbliżej uczelni są dwa dworce kolejowe PKP – Wrocław Mikołajów (ok. 20 minut pieszo) i Wrocław Muchobór (ok. 10 minut pieszo).
We Wrocławiu mamy również lotnisko https://airport.wroclaw.pl/