Zasady rekrutacji

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie
  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Zasady rekrutacji | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Studenci

Zapisy online krok po kroku

Krok 1

Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie

Przejdź do zapisów online i wypełnij formularz rekrutacyjny.

Krok 2

Załóż Konto Kandydata i wypełnij formularz

Załóż Konto Kandydata, by szybciej, łatwiej i wygodniej zapisać się na studia!

  • Dokumenty dostarczysz i podpiszesz przez internet.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.
  • Ewentualnych opłat dokonasz online.
     

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie.

Krok 3

Skompletuj dokumenty

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!

Krok 4

Dokończ proces – jesteśmy w takcie

W razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. 
Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 5

Witaj na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa

Teraz możesz:

  • przejść do Strefy studenta oraz do ABC studenta, znajdziesz tam ważne informacje organizacyjne dotyczące rozpoczęcia studiów oraz sprawdzisz co i gdzie załatwisz jako student.
  • Dodatkowo udostępniamy kartę informacyjną do pobrania – znajdziesz w niej m.in.:
    • czym jest Extranet i jak się do niego zalogować,
    • jak złożyć wniosek o legitymację,
    • jak uzyskać zaświadczenie potwierdzające status studenta oraz inne praktyczne wskazówki.


Przed rozpoczęciem zajęć na adres mailowy otrzymasz od nas dane do logowania się do Extranetu, gdzie:

  • sprawdzisz harmonogram pierwszego zjazdu,
  • dowiesz się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Krok 1

Poznaj naszą ofertę i wybierz studia dla siebie

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rejestracyjnego.

Krok 2

Wyślemy Ci dokumenty do podpisu

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
 

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.

Krok 3

Skompletuj dokumenty

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji,
  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem,
  • wysyłając je do nas InPostem - skorzystaj z bezpłatnej wysyłki dla kandydatów Uniwersytetu WSB Merito Warszawa.

Aby otrzymać kod do nadania paczki, napisz na adres [email protected] , podając:

  • imię i nazwisko,
  • kierunek i stopień studiów, na który aplikujesz.

W odpowiedzi otrzymasz szczegółowe instrukcje oraz kod wysyłki.

Krok 4

Dokończ proces – jesteśmy w kontakcie

Po sprawdzeniu kompletności Twoich dokumentów poinformujemy Cię o przyjęciu na studia. Jeśli zauważymy braki lub błędy, od razu damy Ci znać.
 

W razie pytań zespół Biura Rekrutacji służy pomocą – możesz się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy z Tobą na każdym etapie rekrutacji!

Krok 5

Witaj na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa

Teraz możesz:

  • przejść do Strefy studenta oraz do ABC studenta, znajdziesz tam ważne informacje organizacyjne dotyczące rozpoczęcia studiów oraz sprawdzić co i gdzie załatwisz jako student.
  • Dodatkowo udostępniamy kartę informacyjną do pobrania – znajdziesz w niej m.in.:
    • czym jest Extranet i jak się do niego zalogować,
    • jak złożyć wniosek o legitymację,
    • jak uzyskać zaświadczenie potwierdzające status studenta oraz inne praktyczne wskazówki.


Przed rozpoczęciem zajęć na adres mailowy otrzymasz od nas dane do logowania się do Extranetu, gdzie:

  • sprawdzisz harmonogram pierwszego zjazdu,
  • dowiesz się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.

Skontaktuj się z nami

Zasady rekrutacji | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Kampusy Uniwersytetu WSB Merito Warszawa, Mokotów i Targówek
Infolinia: jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00.
Łabiszyńska 25, 03-204, Warszawa
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 8:00-16:00
środa: 8:00-16:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-16:00
sobota: Zamknięte
Infolinia: jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00.
Domaniewska 50, 02-672, Warszawa
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 8:00-16:00
środa: 8:00-16:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-16:00
sobota: Zamknięte

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 5.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 25 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji