Wygodne nadanie dokumentów z InPost
Aby zakończyć proces rekrutacji, potrzebujemy kompletu dokumentów. Możesz je nadać bezpłatnie, korzystając z usługi InPost – z dowolnego paczkomatu, szybko i bezpiecznie, bez konieczności wizyty w Biurze Rekrutacji.
Poniżej znajdziesz krok po kroku instrukcję, jak wysłać dokumenty do nas.
Jak skorzystać z usługi InPost?
Wyślij maila
Aby skorzystać z bezpłatnej usługi InPost dla kandydatów WSB Merito Warszawa, napisz na adres [email protected].
W treści maila podaj:
- swoje imię, nazwisko
- oraz kierunek i stopień studiów, na który aplikujesz.
W odpowiedzi prześlemy ci unikalny kod, dzięki któremu nadasz paczkę w wybranym paczkomacie.
Po otrzymaniu kodu, postępuj zgodnie z instrukcją poniżej.
Poczekaj na potwierdzenie i kod
Wkrótce otrzymasz SMS oraz e-mail z kodem, który pozwoli ci nadać paczkę w Paczkomacie.
Pamiętaj, że kod zwrotu jest ważny przez 72 godziny od momentu jego otrzymania.
Pakowanie i wysyłka dokumentów
Zadbaj o bezpieczne zapakowanie swoich dokumentów, aby dotarły do nas w nienaruszonym stanie. Zalecamy użycie sztywnej teczki lub koperty bąbelkowej.
Pamiętaj o przepisaniu kodu zwrotu na kopertę!
Wymiary przesyłki nie powinny przekraczać:
- 8 x 38 x 64 cm maksymalny format koperty: A4
Nadaj kopertę w Paczkomacie
Na ekranie Paczkomatu* wybierz opcję "Chcę wysłać paczkę", następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść kopertę w skrytce.
Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek
* Przesyłkę możesz nadać o dowolnej godzinie w wybranym Paczkomacie InPost na terenie całej Polski.
Znajdź najbliższy Paczkomat InPost na inpost.pl/znajdz-paczkomat
Skontaktuj się z nami