Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów poprzez działania marketingowe
  • Nauczysz się skutecznych i etycznych technik sprzedażowych
  • Zobaczysz, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem
  • Zaznajomisz się z techniką mapowania doświadczeń klientów
  • Poznasz metody unikania kryzysów oraz obsługi i wsparcia klienta w sytuacji krytycznej
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie
  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów
  • Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami w przedsiębiorstwie o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi)

Praca dla Ciebie:

  • W agencjach reklamowych, które stawiają na współpracę z nowoczesnym biznesem
  • W działach odpowiedzialnych za budowanie długofalowych relacji z klientem
  • W firmach zorientowanych na tworzenie doświadczeń u klientów
  • We własnej firmie e-commerce odpowiedzialnej społecznie i biznesowo

 

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Badanie opinii i satysfakcji klienta
  • Product design
  • Eksploracja danych biznesowych
  • Mapowanie doświadczeń klienta
  • Marketing 5.0
  • Content marketing
  • Trendy i innowacje technologiczne

 

Studenci 2023 5

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
400 zł
333 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 333 zł

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Mazurek-Kucharska
Artur Malinowsk
Sylwia_Kuligowska
Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie na rynku biznesowym. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu, działaniach PR i sprzedaży. Wspiera menedżerów oraz firmy w zakresie rebrandingu, procesów zmian, motywowania pracowników czy employer brandingu....

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Pełnomocnik Dziekana ds. rozwoju kadry dydaktycznej,
menedżer kierunku Psychologia w biznesie, ekspert medialny, wykładowca i promotor prac dyplomowych w WSB Merito w Warszawie.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia w Uniwersytecie im. Marii...

dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

mgr Sylwia Kuligowska

Praktyk Public Relations i marketingu. Manager w obszarze komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations i public affairs. Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) oraz Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Założycielka i szefowa SCOPE...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn: 11:00 - 18:00
  • wt-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF