Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

ewa baryła
Ewa Baryła

Opiekun merytoryczny kierunków „E-commerce” oraz „Akademia menadżera sprzedaży”. Właściciel firmy szkoleniowej WEM consulting, trener i handlowiec. Od dekady tworzy i prowadzi warsztaty dla firm działających na terenie całego kraju, m.in. z tematyki sprzedaży i negocjacji. Jako certyfikowany konsultant FACET5 przeprowadza również testy osobowościowe, dzięki którym klienci wykorzystują własny potencjał do zwiększenia efektywności. Specjalista ds. szkoleń online i blended learningu, dbający o proces i warsztatowy sposób prowadzenia zajęć w sieci.

 

Adrian Pakulski
Adrian Pakulski

CEO agencji SEO Paq Studio i współwłaściciel spółki e-commerce'owej z branży motocyklowej Enduro7. Od 9 lat zajmuje się SEO i pozycjonowaniem w Google ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Odpowiedzialny za budowę strategii pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek dla firm B2B, B2C oraz techniczne SEO. Przedwdrożeniowy konsultant sklepów internetowych na Prestashop i WooCommerce.

Absolwent Politechniki Koszalińskiej i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.

Anita Walkowska
Anita Walkowska

Absolwentka studiów wyższych z dziedziny zarządzania, specjalista ds marketingu internetowego, certyfikowany partner Google, konsultant, coach. Łączy kreatywność z wieloletnią praktyką w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego w zakresie szeroko pojętego pozycjonowania oraz UX/UI w różnych kanałach. 

Pracuje jako SEO Executive dla agencji marketingowej w Wielkiej Brytanii, obsługując klientów z branż luksusowej, e-Commerce oraz sprzedażowo-handlowej. Od prawie 10 lat prowadzi również własną działalność wspierającą rozwój przedsiębiorstw w Europie i na świecie dostarczając wysokiej jakości digital content, przeprowadzając audyty marketingowe oraz tworząc i prowadząc strategie marketingowe w mediach społecznościowych i na stronach internetowych.

Biegła w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych kampanii zorientowanych na klienta, mających na celu poprawę wizerunku marki, jej obecności i dostępności na rynku światowym, a także budowania wizerunku marki zarówno w mediach tradycyjnych jak oraz cyfrowych.

Profesjonalny fotograf z pasją i oddaniem w dostarczaniu wysokiej jakości zdjęć do użytku prywatnego i komercyjnego.

Michał Kukliński
Michał Kukliński

Od kilku lat z powodzeniem działa w branży SEO, obecnie jako CEO Agencji Marketingowej Efectownia. Zajmuje się tam szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W swoich działaniach stawia na kompleksowość, oferując swoim klientom pozycjonowanie stron www, prowadzenie profili w social mediach, płatnych kampanii reklamowych, audytów, usługi copywritingu. Wyróżnia go terminowość i zaangażowanie. Na swoim koncie ma liczne publikacje i e-booka. Zaimplementowanie systemu pracy z książki „Praca głęboka” Cala Newporta” stanowiło jeden z ważnych kroków w jego karierze.

Marcin Kuna
Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. Marketingu Internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych, konsultant i analityk z zamiłowaniem do tematyki cyfryzacji i automatyzacji firmy. 
Współzałożyciel cyfrowej agencji marketingowej w Wielkiej Brytanii obsługującej klientów w Europie i Azji na rynkach: retail, e-commerce, medycyny estetycznej, telekomunikacji i innych. 
Ma na swoim koncie ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie marketingu cyfrowego po stronie agencji interaktywnych. Współpracował z takimi markami jak Discovery Channel, Real czy Laura Ashley. 
Tematyka pracy doktorskiej – zaufanie do marki w reklamie w mediach społecznościowych.

Damian Kołata
Damian Kołata

E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych. W 2019 r. wspierał w Polsce projekt otwarcia centrum dystrybucyjnego dla największej europejskiej internetowej platformy modowej. Odpowiada za operacje logistyczne w magazynach o powierzchni prawie czterdziestu boisk piłkarskich, na których zatrudnienie przewyższa liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby.