Opis kierunku

Studia w formule hybrydowej.
 
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

srs hybryda.png

Podejście do sprzedaży towarów i usług podlega dynamicznym zmianom. Dziś już zupełnie inaczej niż chociażby w XX wieku podchodzi się do sposobów docierania do klienta. Obecnie dużo większe znaczenie ma wykorzystywanie emocji, technik komunikacyjnych i najnowocześniejszych technologii. O wiele więcej wiemy też o finansach, technikach sprzedaży czy psychologii handlu. Aby być na bieżąco, a przez to skutecznym sprzedawcą, nie można ustawać w samodoskonaleniu. 

Menedżer sprzedaży ma jednak znacznie szerszy zakres obowiązków – do jego zadań należy też rekrutacja pracowników, budowanie zespołu, podnoszenie skuteczności handlowców, planowanie działań sprzedażowych, motywowanie pracowników, szkolenie ich, by również podążali za najnowszymi trendami sprzedażowymi i marketingowymi. 

sp_sesjalato_95

Podczas studiów na kierunku „Akademia menedżera sprzedaży” wyposażymy Cię w praktyczne kompetencje, które są kluczowe w nowoczesnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym, wskażemy drogę do rozwoju osobistych zasobów i kompetencji w kierowaniu ludźmi, a także zapoznamy Cię z najnowszymi koncepcjami, dzięki którym stworzysz skuteczny zespół sprzedażowy. 

sp_sesjalato_99

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

kontakt

Cel studiów

Kierunek „Akademia menadżera sprzedaży” jest kierunkiem wychodzącym poza schematy. Jest intensywnie, jest angażująco i dzięki temu absolwenci są uzbrojeni w wiedzę i narzędzia, które od razu mogą zastosować w swoich firmach, zwłaszcza, że są one dopasowane do bieżących wyzwań rynkowych. Program został tak przygotowany, aby rozwijać zarówno umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, jak również menadżerskie. Zatem absolwenci podczas kilku miesięcy pracy przechodzą bardzo mocny rozwój swoich kompetencji. Naszymi wykładowcami są tylko praktycy, osoby, które uczą, przede wszystkim bazując na własnym doświadczeniu. Dlatego z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że studia „Akademia menadżera sprzedaży” to 100% praktyki. 

Korzyści

  • Doskonałe umiejętności sprzedażowe 
  • Umiejętność kreowania skutecznych działów handlowych 
  • Umiejętność prowadzenia całego procesu sprzedaży oraz negocjacji  
  • Wiedza o najnowszych narzędziach menedżerskich 
  • Praktyczne umiejętności zarządzania ludźmi 
  • Wiedza o tym, jak działa e-commerce 
  • Nauka skutecznych metod przeniesienia biznesu do Internetu  
  • Certyfikaty Franklin University w zakresie Coachingu i Negocjacji 
  • Doskonały kontakt i relacje z innymi menedżerami sprzedaży – uczestnikami i absolwentami AMS 

Dla kogo?

Studia kierowane są do: 

  • menadżerów sprzedaży, 
  • specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, 
  • osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży, 
  • przedstawicieli i doradców handlowych, 
  • właścicieli firm handlowych, produkcyjnych i usługowych 

Opinie

SP Ewa Baryła

Kierunek Akademia Menadżera Sprzedaży jest kierunkiem wychodzącym poza schematy. Jest intensywnie, jest angażująco i dzięki temu absolwenci są uzbrojeni w wiedzę i narzędzia, które od razu mogą zastosować w swoich firmach, zwłaszcza, że są one dopasowane do bieżących wyzwań rynkowych. Program został tak przygotowany, aby rozwijać zarówno umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, jak również menadżerskie. Zatem absolwenci podczas kilku miesięcy pracy przechodzą bardzo mocny rozwój swoich kompetencji. Naszymi wykładowcami są tylko praktycy, osoby, które uczą przede wszystkim bazując na własnym doświadczeniu. Dlatego z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że studia Akademia Menadżera Sprzedaży to 100% praktyki.

Ewa Baryła

opiekun kierunku

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
271 zł
237 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 271 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

ewa baryła
Sp Wioletta Sobieszek
Martyna Graczkowska
Ewa Baryła

Opiekun merytoryczny kierunków „E-commerce” oraz „Akademia menadżera sprzedaży”. Właściciel firmy szkoleniowej WEM consulting, trener i handlowiec. Od dekady tworzy i prowadzi warsztaty dla firm działających na terenie całego kraju, m.in. z tematyki sprzedaży i negocjacji. Jako...

Wioletta Sobieszek

Jest doświadczonym, działającym w biznesie od ponad 15 lat, menadżerem, trenerem i coachem akredytowanym przez International Coach Federation. Jako członek zarządu, trener i coach w firmie WEM consulting specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu autorskich projektów...

Łukasz Kuciński

Doświadczony trener i konsultant, od 20 lat na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie odpowiadał za produkcję, marketing i sprzedaż publikacji do...

Martyna Graczkowska

Z wykształcenia polonistka, absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Studiów Akademia Managera Sprzedaży WSB w Bydgoszczy. Z zamiłowania i pasji handlowiec, doświadczony manager sprzedaży-praktyk. Od ponad 17 lat zajmuje się szeroko rozumianą sprzedażą. W tym...

Łukasz Ukleja

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników zdobyte na terenie USA, UK i Polski. W latach 2009 – 2016 zarządzał projektami doradczymi z branży gastronomicznej, piekarniczej, medycznej i sportowej. Posiada wiedzę praktyczną w zakresie negocjacji, wdrażania...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń

E-mail: studia SP anna.adamczyk@wsb.torun.pl; studia MBA kinga.kolodziej@wsb.torun.pl
Tel.: studia podyplomowe +48 538 688 806

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF