Branding i Content Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • odpowiadają za działania wizerunkowe pracodawcy,
  • planują karierę w agencji reklamowej lub dziale komunikacji swojej firmy,
  • rozwijają własną markę i chcą mówić o niej ciekawie i skutecznie,
  • dopiero zaczynają, ale mają pasję i chcą wejść w świat brandingu od podstaw,
  • pracują z contentem i szukają nowych narzędzi, trendów oraz inspiracji.
Cena
od 530zł / mies.
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Zamówienia publiczne | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Analityk danych | Studia I stopnia w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Studia pedagogiczne nadające kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Zamówienia publiczne | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Zamówienia publiczne | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Studia pedagogiczne nadające kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć

Czego się nauczysz?

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
  • Zbudujesz silną markę, poznając strategie brandingowe i tworząc spójny wizerunek.
  • Nauczysz się planować i realizować kampanie content marketingowe od podstaw.
  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia angażujących treści: tekstów, grafik, wideo.
  • Opanujesz narzędzia i techniki SEO, webwritingu oraz storytellingu.
  • Poznasz zasady komunikacji marki w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami.
  • Zrozumiesz, jak analizować efektywność działań marketingowych i optymalizować strategie.
5

bezpłatnych szkoleń realizowanych online

Praktyczny charakter studiów:

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe.

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Microsoft 365

 

Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami.

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Kadra złożona z praktyków  
 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

194

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • idea marki
  • podstawy budowania marki
  • określanie osobowości marki
  • praca z archetypami marek
  • klaryfikacja obietnicy marki
  • Value Proposition Design
  • marki w świecie wartości
  • wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • identyfikacja wizualna marki
  • co-branding
  • architektura marki
  • The Business Model Canvas
  • postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki
  • znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki
  • samokoncept a wartość marki dla odbiorcy
  • psychologia cen
  • płeć i wiek w marketingu
  • wrażliwość na markę
  • wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów
  • metody oddziaływania na motywacje i postawy konsumentów w świetle badań naukowych
  • co działa, a co nie działa w reklamie
  • metoda Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów
  • projektowanie doświadczeń emocjonalnych – mikrowarsztat
  • personal branding – mikrowarsztat
  • wyznaczanie kierunków rozwoju marki
  • strategia i wyznaczanie celów metodą SMART
  • analiza strategiczna: analiza konsumenta, analiza konkurencji, samoanaliza
  • consumer insight
  • pozycjonowanie marki
  • pojęcie big idea w komunikacji
  • product placement
  • celebrity endorsement
  • rebranding
  • brand extension
  • wskaźniki efektywności działań brandingowych
  • znaczenie i miejsce komunikacji w modelu biznesowym i procesie marketingowym
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • zasady i wyzwania w obszarze komunikacji marki w XXI wieku
  • planowanie strategicznej komunikacji marki – elementy procesu
  • niestandardowe działania komunikacyjne marek
  • Brand Behaviour & Customer Experience
  • ekosystem social mediów
  • strategiczne podejście do mediów społecznościowych
  • zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych
  • analityka działań w social mediach – mierzenie efektów działań
  • influencer marketing
  • tips & tricks
  • najciekawsze trendy w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • trendy, makrotrendy, mikrotrendy, kontrtrendy, sygnały zmian
  • najciekawsze trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe i komunikacyjne
  • mikrotrendy w marketingu małych firm
  • Growth Hacking
  • Context Map Canvas
  • Consumer Trend Canvas
  • Consumer Trend Radar
  • content marketing w budowaniu marki eksperckiej i biznesu online
  • wyznaczanie celów działań content marketingowych
  • tworzenie strategii content marketingowej
  • wartościowanie informacji w kontekście brandingu
  • podstawy SEO
  • planowanie tematów
  • opracowywanie harmonogramu publikacji
  • dostosowanie przekazu do kanału komunikacji
  • webwriting
  • content design
  • podstawy komunikacji wizualnej
  • dystrybucja treści w Internecie
  • analizowanie efektywności działań
  • AI w content marketingu
  • najczęściej popełniane błędy w content marketingu
  • content design w praktyce
  • techniki pisania – mikrowarsztat
  • jak robić dobre zdjęcia smartfonem – mikrowarsztat
  • retusz zdjęć – mikrowarsztat
  • projektowanie w programie Canva – mikrowarsztat
  • montaż filmów w bezpłatnych programach – mikrowarsztat
  • popularne narzędzia content marketingowe
  • siła obrazu
  • wideo w strategii marki
  • formaty wideo
  • budowanie społeczności na YouTube
  • błędy w działaniach wideo marketingowych
  • Video Content Marketing – warsztat
  • mitologizacja marki
  • kreowanie doświadczenia poprzez opowieść
  • klasyczne schematy narracyjne i ich zastosowanie w brandingu
  • techniki storytellingowe
  • emotywna funkcja języka
  • eksploracyjna funkcja metafor
  • markery emocjonalne
  • sprzedaż za pomocą opowieści
  • budowanie relacji i networking
  • elementarne zasady współpracy z dziennikarzami
  • mikrowarsztat tworzenia baz mediów
  • formy komunikacji z mediami
  • warsztat tworzenia informacji prasowych
  • komunikacja w sytuacji kryzysu wizerunkowego
  • mikrowarsztat zarządzania sytuacją kryzysową
  • wykorzystanie wizerunku
  • autoryzacja wypowiedzi
  • stosowanie fragmentów cudzych utworów
  • licencje Creative Commons
  • zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej
  • konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich
  • tworzenie regulaminów konkursów oraz uwarunkowania prawne dotyczące wyłaniania zwycięzców – warsztat
  • umowy z influencerami i freelancerami – warsztat
  • Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze
  • Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze

Dofinansowanie z BUR

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Skorzystaj z dofinansowania

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP

 

Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: [email protected], [email protected].

Wymiana know-how

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Współpraca WSB Merito i DSW
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.

  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.

  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Informacje dodatkowe

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych pozująca do zdjęcia
  • Studia są ukierunkowane na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.
  • Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 14 h 6 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
1 rata
5360 zł 6360 zł (1 x 5360 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6360zł
2 raty
2680 zł 3180 zł (2 x 2680 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3180zł
10 rat
536 zł 636 zł (10 x 536 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 636zł
12 rat
446 zł 530 zł (12 x 446 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
1 rok
1 rata
4960 zł 6360 zł (1 x 4960 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6360zł
2 raty
2480 zł 3180 zł (2 x 2480 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3180zł
10 rat
496 zł 636 zł (10 x 496 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 636zł
12 rat
413 zł 530 zł (12 x 413 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

595zł
511zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

585zł
501zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Tworzenie aplikacji internetowych i mobilnych

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Grafika komputerowa i multimedia

509zł
425zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 509zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Akademia zarządzania zmianą i strategią

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Agile – zwinne metodyki zarządzania projektami

545zł
461zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 545zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji