Sławomir Kośmicki.jpg
Sławomir Kośmicki

Praktyk biznesu, od 20 lat prowadzi firmę Nawigator Doradztwo Gospodarcze. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń, coachingu i doradztwa.
Absolwent Politechniki Poznańskiej, MBA na AE i Georgia States University, ukończył Psychologię w Zarządzaniu na UAM Poznań.
Zajmuje się kompetencjami pracowników, ustalaniem strategii przedsiębiorstw, wartościowaniem wynagrodzeń.

dr Monika Górska_0.jpg
dr Monika Górska

Założycielka Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego oraz Akademii Video Storytellingu online. Twórca popularnych kursów online, trenerka, wykładowca akademicki, autorka, m.in. podręcznika Visual Storytelling. Jak opowiadać językiem video, (PWN), nagrodzonego w konkursie Książka dla Trenera 2019. Oprócz doświadczenia biznesowego jest prawdopodobnie jedynym w Polsce specjalistą od storytellingu, mającym tak głębokie doświadczenie praktyczne. Jest także dziennikarzem, reżyserem i scenarzystą ponad 150 filmów, emitowanych i nagradzanych na festiwalach na całym świecie. Jest też trzykrotną prelegentką TEDx, a także konsultantem biznesowym, który pomaga małym i wielkim firmom wybrać, stworzyć i opowiedzieć fascynujące historie, tak by wzmocnić swój Employer Branding. Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, MPK, IMS Group, Raben Transport, Skanska, VOX, BALMA, ABC Czepczyński, Lasy Państwowe, TEB Akademia, WSB, SWPS, CDV, Politechnika Poznańska, Uniwersytet Jagielloński, Proart TV, TVP, WTK, Gazeta Wyborcza, Couples Institute, Drive Safe, San Francisco Real Estate Solutions, a ostatnio GOOGLE News Initiative. 

Hanna Łowicka.jpg
Hanna Łowicka

Doradca biznesowy dla startupów oraz firm w trakcie procesu zmiany, wdrażania innowacji oraz wdrażania strategii, w tym strategii marketingowych, twórca i współtwórca wielu badań ewaluacyjnych i diagnoz na temat możliwości wprowadzania zmian, nowych pomysłów czy projektów, otrzymana nagroda „Nieustraszony wizjoner” od Instytutu Colina Rosa za wdrożenie innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w  Bydgoszczy i Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego - studia podyplomowe oraz Wyższej Szkoły Gospodarki - studia podyplomowe Neuroekonomia, absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Humanistycznej w Pułtusku (politolog), były wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, specjalność zarządzanie; współautorka 2 kierunków studiów podyplomowych w tym dla firm IT, obecnie współautorka nowego kierunku studiów podyplomowych dla przemysłów kreatywnych na Wyższej Szkole Gospodarki. Certyfikowany coach ICC (od 2008 r.), career coach IP 121, od 2010 r. Partner ADVISIO, trener od 2004 r., doradca biznesowy, mentor.

 

Monika Czaplicka

Działa w branży marketingu internetowego od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach” (PWN), „Zarządzanie kryzysem w social mediach” (Helion), współautorka „Biblii E-biznesu” – części drugiej i trzeciej. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy. Stworzyła popularny kurs o optymalizacji reklam.

Paweł Tkaczyk.jpg
Paweł Tkaczyk

Pomaga swoim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Jego firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Dlatego najczęściej pisze dla klientów strategię komunikacji marki czy strategię promocji. Jest mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówi im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze czy I Love Marketing w Warszawie to wydarzenia, na których można go było zobaczyć. Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet WSB Merito. Firmy, które szkolił to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.

Justyna Mudło.png
Justyna Mudło

Z marketingiem związana zawodowo od 9 lat. Aktualnie jako Social Media Manager realizuje się w MaxROY.agency, a do tego jest trenerką Instagrama we współpracy ze sprawny.marketing. Prowadzi szkolenia otwarte i dedykowane, jest autorką artykułów branżowych oraz stałego bloku Nowości na Instagramie w magazynie sprawny.marketing. Jest częścią zespołu social media relacjonującego I <3 Marketing, największą konferencję marketingową w Polsce. W ramach działań agencyjnych prowadzi komunikację marek polskich i zagranicznych z wielu branż, tworzy kreatywne strategie działań i audytuje profile społecznościowe.

Honorata Zakrzewska – Krzyś

Content ninja w Grant Thornton. Prasowy dziennikarz ekonomiczny z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Wieloletni współpracownik Grupy Wydawniczej Infor oraz Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Pisała m.in. dla Dziennika Gazety Prawnej czy Wydawcy Harvard Business Review Polska. Stały współpracownik Ican Research, ghostwriter. Laureatka wyróżnienia prasowego „Pióro Odpowiedzialności” przyznawanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Współtwórca biznesowej społeczności networkingowej LinkedIn - H2H ❤ Poznań.

Filip Karpiński.jpg
Filip Karpiński

W swojej pracy łączy produkcję filmową z rozwiązaniami IT szukając najbardziej efektywnych i zoptymalizowanych kierunków promocji. Od 10 lat doradza firmom jak przenieść swój biznes do świata internetu. Współpracuje z firmami z różnych branż od usługowej, po handlową i produkcyjną. Tworzony content reklamowy emitowany jest w wielu krajach promując produkty i usługi poprzez szereg platform. Przedsiębiorca. Założyciel agencji reklamowej Montownia.com zajmującej się video marketingiem. Absolwent poznańskiego UAM, pasjonat rowerów, motoryzacji, podróży. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Współpracował z takimi markami jak REHAU, SWISS KRONO, AL-KO, REBELHORN, TYGRYSKI, ŁAPSY, Galeria POSNANIA, BMW INCHCAPE, AGROBEX, IAM Warszawa, TEDx Poznań, Automobilklub Wielkopolski, ICHOT Brama Poznania.

 

Joanna Bogielczyk.png
Joanna Bogielczyk

Trener biznesu, coach, właścicielka firmy „EKSPERT” Bogielczyk. Jest praktykiem z ponad 10-letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku eksperta. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy, jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Partner biznesowy setek przedsiębiorstw, administracji samorządowych i organizacji biznesowych. Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko sprawdzone rozwiązania. Posiada akredytację SET Accreditation. Współautorka artykułów z zakresu wizerunku eksperta online i wykorzystania mediów społecznościowych w sprzedaży i budowaniu silnej marki. Prelegent licznych konferencji biznesowych w tematach sprzedaży dzięki nowym technologiom. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Daria Wiśniewska.png
Daria Wiśniewska

Strategy Director w agencji komunikacji zintegrowanej dotrelations, gdzie kieruje zespołem tworzącym strategie marketingowe łączące działania PR, social media i szeroko pojęty digital marketing. W zakresie jej obowiązków leży m.in. zarządzanie zespołem strategicznym, tworzenie i projektowanie strategii komunikacji, poczynając od researchu i badań potrzeb grup docelowych, poprzez prowadzenie procesów kreatywnych, planowanie przekazów, kanałów dotarcia i zasobów. Spod jej ręki wychodziły plany realizowane przez agencję, dla klientów takich jak: Amica, John Deere, Intermarche, tesa, Cartoon Network Polska, Boomerang TV, ICT Poland, Nestle, OLX PRACA, Otodom, Polwell, PKO Bank Polski, Delikatesy Centrum, Good Food, SerwerSMS.pl, Pearson Polska itp. Od 2019 prowadzi ze studentami wykłady, konwersatoria i laboratoria ze strategii komunikacji, marketing automation i wykorzystania badań etnograficznych w marketingu.