Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

studia online

Czy nasza rzeczywistość jest już przesycona mediami społecznościowymi? Oczywiście – do tego stopnia, że nie wyobrażamy sobie bez nich funkcjonowania. Dlatego właśnie ten rodzaj mediów wciąż będzie – tak jak był i jest – doskonałym narzędziem promocji. Social media nie są już tylko miejscem informowania o życiu prywatnym, to pełnoprawne narzędzia dla specjalistów marketingu, którzy chcą informować o korzyściach swoich produktów lub usług. Tworzenie treści, które przynoszą korzyści odbiorcy, dobór mediów w zależności od oferowanych usług czy produktów, storytelling, umiejętne włączanie emocji do przekazu, dobieranie influencerów i skuteczna z nimi współpraca – tego wszystkiego dowiesz się i będziesz mieć okazję przećwiczyć pod okiem uznanych specjalistów podczas studiów na kierunku Social Media i Influencer Marketing.

 
wsb

Celem studiów jest przygotowanie absolwenta, który skutecznie będzie pełnił swoją funkcję osoby zajmującej się w firmie zadaniami dotyczącymi social media i influencer marketingu. Absolwenci będą potrafili sprawnie korzystać w swojej praktyce zawodowej, czy to we własnym biznesie, czy też w dziale marketingu korporacji, z możliwości, jakie dają social media i influencer marketing.

 
Cel studiów

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji:

skontaktuj sie

Korzyści?

  • Absolwenci poznają sposób funkcjonowania mediów społecznościowych, dowiedzą się, jakie funkcjonują tu mechanizmy psychologiczne i socjologiczne, na co zwrócić uwagę, na co położyć nacisk, a jakich działań unikać.
  • Absolwenci zdobędą praktyczne umiejętności i poznają przydatne narzędzia z zakresu: tworzenia contentu, storytellingu, wykorzystania popularnych platform do celów biznesowych, dowiedzą się o tajnikach współpracy z influencerami. Nauczą się, jak unikać błędów podczas planowania kampanii w SM.
  • Wartością dodaną studiów jest możliwość uczenia się od praktyków – osób zajmujących się w swojej pracy zarówno tworzeniem strategii działania w mediach społecznościowych jak i szczegółowych treści dających szeroki oddźwięk i zapewniających zasięg.
  • Zajęcia będą prowadzić osoby, które na co dzień opracowują i wdrażają strategie marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Wykładowcy łączą codzienną aktywność biznesową z prowadzeniem wykładów i warsztatów, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami studiów podyplomowych. Przytaczane case study pochodzą z ich praktyki biznesowej. Zajęcia kładą szczególny nacisk na warsztatową formę.
 

Dla kogo?

  • Studia są przeznaczone dla osób zaangażowanych w działania marketingowe, które chcą aktywnie wykorzystywać takie narzędzia jak LinkedIn, Instagram, Facebook, blogi, współpraca z influencerami.
  • Uczestnikami mogą być właściciele małych firm, którzy chcą sami realizować strategię marketingową z wykorzystaniem social mediów i influencer marketingu, osoby zatrudnione na stanowiskach specjalistów, koordynatorzy, kierownicy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.
 

Co zyskujesz?

Zdobywasz wiedzę z zakresu:

 

  • narzędzi social media,
  • podstaw tworzenia strategii social media,
  • trendów konsumenckich i ich odzwierciedlenia w mediach społecznościowych, 
  • zachowań klienta, 
  • tworzenia contentu marketingowego,
  • tworzenia person, podróży klienta i projektowania doświadczeń klienta. 

 

Absolwent nabywa umiejętności:

  • potrafi przygotować podstawy strategii marketingowej w social mediach, 
  • potrafi zaprojektować skuteczną kampanię z wykorzystaniem social mediów,
  • umie przygotować strategię zgodnie z trendami konsumenckimi, 
  • opracowuje plan działań, 
  • potrafi zbudować mapę empatii i personę klienta,
  • zna narzędzia i podstawowe platformy social media, 
  • potrafi opracować i wdrożyć strategię komunikacji z odbiorcami z wykorzystaniem social media,
  • potrafi zaplanować dostarczanie wartości na ścieżce doświadczeń klienta,
  • potrafi przygotować strategię z wykorzystaniem influencer marketingu,
  • umie zaplanować kampanie z influencerami.  

Absolwent nabywa umiejętności społeczne:

  • potrafi obserwować trendy i prowadzić analizy strategiczne w obszarze social media i influencer marketingu,
  • potrafi pracować samodzielnie i w zespole nad budową strategii marketingowej w social media i influencer marketingu, 
  • jest świadomy swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, jest otwarty na doskonalenie swoich kompetencji.
 

Jakie są szczególne warunki uczestnictwa?

  •  Ukończone studia wyższe. 
 
 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 27 maja
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400  zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Social media i influencer marketing.

 
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 164
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Sławomir Kośmicki.jpg
dr Monika Górska_0.jpg
Hanna Łowicka.jpg
Monika Czaplicka
Paweł Tkaczyk.jpg
Justyna Mudło.png
Honorata Zakrzewska – Krzyś
Filip Karpiński.jpg
Joanna Bogielczyk.png
Daria Wiśniewska.png
Sławomir Kośmicki

Praktyk biznesu, od 20 lat prowadzi firmę Nawigator Doradztwo Gospodarcze. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń, coachingu i doradztwa.
Absolwent Politechniki Poznańskiej, MBA na AE i Georgia States University, ukończył Psychologię w Zarządzaniu na UAM Poznań.
Zajmuje się kompetencjami...

dr Monika Górska

Założycielka Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego oraz Akademii Video Storytellingu online. Twórca popularnych kursów online, trenerka, wykładowca akademicki, autorka, m.in. podręcznika Visual Storytelling. Jak opowiadać językiem video, (PWN), nagrodzonego w konkursie...

Hanna Łowicka

Doradca biznesowy dla startupów oraz firm w trakcie procesu zmiany, wdrażania innowacji oraz wdrażania strategii, w tym strategii marketingowych, twórca i współtwórca wielu badań ewaluacyjnych i diagnoz na temat możliwości wprowadzania zmian, nowych pomysłów czy projektów, otrzymana...

Monika Czaplicka

Działa w branży marketingu internetowego od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach”...

Paweł Tkaczyk

Pomaga swoim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Jego firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracował m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Dlatego najczęściej pisze dla...

Justyna Mudło

Z marketingiem związana zawodowo od 9 lat. Aktualnie jako Social Media Manager realizuje się w MaxROY.agency, a do tego jest trenerką Instagrama we współpracy ze sprawny.marketing. Prowadzi szkolenia otwarte i dedykowane, jest autorką artykułów branżowych oraz stałego bloku Nowości na...

Honorata Zakrzewska – Krzyś

Content ninja w Grant Thornton. Prasowy dziennikarz ekonomiczny z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Wieloletni współpracownik Grupy Wydawniczej Infor oraz Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Pisała m.in. dla Dziennika Gazety Prawnej czy Wydawcy Harvard Business Review Polska. Stały...

Filip Karpiński

W swojej pracy łączy produkcję filmową z rozwiązaniami IT szukając najbardziej efektywnych i zoptymalizowanych kierunków promocji. Od 10 lat doradza firmom jak przenieść swój biznes do świata internetu. Współpracuje z firmami z różnych branż od usługowej, po handlową i...

Joanna Bogielczyk

Trener biznesu, coach, właścicielka firmy „EKSPERT” Bogielczyk. Jest praktykiem z ponad 10-letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku eksperta. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy, jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów...

Daria Wiśniewska

Strategy Director w agencji komunikacji zintegrowanej dotrelations, gdzie kieruje zespołem tworzącym strategie marketingowe łączące działania PR, social media i szeroko pojęty digital marketing. W zakresie jej obowiązków leży m.in. zarządzanie zespołem strategicznym, tworzenie i...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF