Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina, Torunia, Bydgoszczy, Opola, Łodzi, Wrocławia i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią?
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji.
Dlaczego warto studiować Psychologię Reklamy i Komunikacji? Posłuchaj dr Miry Krzyścin, wykładowcy na tych studiach w DSW.
Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji:
- e-mail: rekrutacja@szczecin.merito.pl
- tel. 91 422 58 58.
Dla kogo?
- Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
- Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
- Dla rzeczników prasowych
- Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
Co zyskujesz?
- Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
- Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
- Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy content.
- Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
-
800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
-
400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
-
1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
-
400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 141 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach, zaliczenie wszystkich modułów objętych programem oraz zaliczenie testu końcowego.