Marcin Żółtak
dr Marcin Żółtak

Doświadczenie zawodowe:
• od 2003 pracuje jako konsultant rozwoju i zmiany organizacyjnej / trener – realizuje projekty doradcze z elementami edukacji, których celem jest diagnoza organizacyjna, projektowanie, wdrożenie i wprowadzenie zmian organizacyjnych. W tym zakresie pracował z ponad 100 organizacjami z 11 branż. Do grona klientów zaliczają się: Aluplast, Bahlsen, Bonduelle, Den Braven East, Kennametal Polska, Scandinavian Tobacco, BIMs PLUS, Eurocash, Grupa Muszkieterów, PEPCO, Piotr i Paweł, Yes Biżuteria, Żabka Polska, Allegro, PSE Info, Raben, BZ WBK Factor, Apator, GE.

Edukacja i doświadczenie w zakresie dydaktyki:
• 2001 – roczny kurs trenerów biznesu – Transmisja, Kraków
• WSB – od 2003 roku prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych z tematyki związanej z zarządzaniem i organizacją. W części z nich wykorzystywane są elementy myślenia systemowego, „Zarządzanie zmianą w organizacji”, „Kultura organizacyjna”, „Projektowanie systemów organizacyjnych w administracji”
• UE – do 2018 roku prowadziłem zajęcia na studiach MBA, „Myślenie systemowe w zarządzaniu organizacją”, obecnie prowadzę zajęcia: „Budowanie zespołów projektowych”, „Zarządzanie zmianą w realizacji projektów IT”, „Zarządzanie ryzykami w projektach CSR i IT”
• 2007/2010 - kurs terapii systemowej 1 i 2 stopnia WTTS
• 2011 - studia podyplomowe „System thinking - organizational aspects” Open University / University of Bedfordshire
• 2013 - studia podyplomowe „Change management in an organization - a systemic approach” Human Systems Dynamic Institute
• 2015 - Organization and Relationship Systems Coaching Fundamentals – CRR Global

Publikacje:
• MT Biznes – 2021 – “LEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy”
• od 2010 współpracuję z Personel Plus wydawnictwa Wolters Kluwer przygotowując artykuły związane z uczeniem się organizacyjnym, rozwojem, szkoleniami

Inne:
jest autorem metodyki diagnostycznej inBOX, którą wykorzystuje się do ustalenia ograniczeń i ich przyczyn w działaniu organizacji oraz projektowaniu interwencji.
jest autorem metodyki zarządzania zmianami POMOST
jest autorem metodyki LEarNS do zarządzania rozwojem pracowników w organizacji

tszwed
Tomasz Szwed

Szkoleniami podnoszącymi kwalifikacje menedżerskie, zajmuje się od 1996 roku. Od 2000 roku prowadzi własną działalność szkoleniową pod nazwą TS – Programy Szkoleniowe i współpracuje z m.in. Uniwersytetem WSB Merito, Wydziałem Szkoleń i Rozwoju BRE Banku, Międzynarodową Szkołą Bankowości i Finansów, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat metody Thomas International, ukończył specjalistyczny program szkoleniowy Train the Trainer z zakresu coachingu i zarządzania przez coaching (IMPACT POLSKA). Wdrażał i brał udział w projekcie rozwoju indywidualnego (executive coaching) dla dyrektorów placówek sieci detalicznej BRE Banku jako coach. Sesje coachingowe (głównie executive coaching) prowadzi od 2004 roku. W coachingu ceni zdrowy rozsądek i bezpośredni kontakt z klientem, nie będąc fanem nowoczesnych form komunikacji typu Skype. Członek Wielkopolskiego Stowarzyszenia Coachingu. 

Marlena Urbaniak
Marlena Urbaniak

Menedżer z bogatym, ponad 17 letnim doświadczeniem w dużej instytucji finansowej na różnych szczeblach zarządzania, od Oddziału po Centralę. Zarządzała  m.in. obszarem/ zespołem: projektem  HR , strategii i rozwoju, obsługi i wsparcia klienta, projektem przygotowania i wdrożenia Call Center/ Help desk dla e-Klientów. Od ponad 8 lat wykładowca/ trener na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu na Studiach Podyplomowych, Studiach I i II stopnia oraz promotor projektów dyplomowych z obszaru umiejętności menedżerskich,  funkcji personalnych. Współpracuje również jako Trener biznesu w obszarze umiejętności menedżerskich, funkcji personalnych, rozwoju pracowników. Prowadząc szkolenia przygotowuje programy dostosowane do potrzeb Klienta. Autor programów szkoleniowych z elementami coachingu. Doradca w obszarze HR, m.in. diagnozy organizacji w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi, opracowywania i wdrażania Strategii Personalnych, rozwoju kadry. Akredytowany Konsultant Insights Discovery® - międzynarodowej metody rozwoju efektywności oraz  Praktyk metody coachingowej Points Of YouTM. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, Studiów podyplomowych Psychologii Zarządzania, Coachingu oraz MBA Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończyła kilkanaście szkoleń, m.in. z obszaru zarządzania zespołem, zarządzania sprzedażą, profesjonalnej obsługi Klienta, zarządzania projektami Prince2, zarządzania Projektami PMBok.

smp
Sylwia Michalska

Psycholog zarządzania, dyplomowany mediator i coach, akredytowany konsultant metody Insights Discovery. Od 1997 roku zajmuje się oceną kompetencji i potencjału pracowników, opracowuje i wdraża indywidualne projekty rozwojowe, prowadzi warsztaty doskonalące umiejętności handlowe i menedżerskie. Specjalizuje się w zagadnieniach efektywności systemów doskonalenia kadr, projektowania skutecznych systemów motywacyjnych, rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska różnych szczebli.  Posiada bogate doświadczenie w rozwiązywaniu konfliktów organizacyjnych, wykorzystując innowacyjne metody pracy z zespołami.  Jest opiekunem merytorycznym i wykładowcą na studiach podyplomowych „Psychologia Zarządzania” na Uniwersytecie WSB Merito, od wielu lat prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu systemów ocen, systemów motywacyjnych oraz innych tematów, związanych z jej wieloletnim doświadczeniem w biznesie.