Monika Maćkiewicz

Konsultant, trener i mentor specjalizujący się w przywództwie, zarządzaniu Zasobami Ludzkimi, transformacji kultury organizacyjnej w oparciu o wartości, strategię Diversity & Inclusion. Współpracuje z Universytetem Harvarda oraz Uniwersytetem Cambridge. Mówca inspiracyjny i wykładowca akademicki.
Założycielka ReJobs. Kancelaria Prawna, Consulting oraz HR Club.
Kariera zawodowa: Grupa PZU, PLL LOT, McKinsey & Company, Carlsberg, Enea, Grupa Hortex.
Ponad 20-letnie doświadczenia zawodowego na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów, farmaceutycznej, medycznej, sport & fashion.
Nagrodzona: Symbol Kobiety Sukcesu 2023, Firma Godna Zaufania, Złoty Laur Zaufania.
Stawia sobie ambitne cele zawodowe, od wielu lat buduje świadomość rekrutacji, Diversity & Inclusion, Challenge HR i Motivating People. Prywatnie sportowa dusza: tenis ziemny. Pasją jest sport, moda i nowoczesne technologie.

dr Joanna Nieżurawska - Zając
dr Joanna Nieżurawska - Zając

doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania, dyplomowany trenerka biznesu. Specjalistka z zakresu strategicznych edukacyjnych projektów międzynarodowych.  Prezes Fundacji MIERO. Kierownik międzynarodowego projektu badawczego realizowanego przez NAWA pt: „The International Academic Partnerships Programme IAP 4 GenZ”, na lata 2019 - 2022 w partnerstwie z Masaryk University (Czechy), Porto Politechnic (Portugalia), RISEBA University (Łotwa) oraz Uniwersytetem Warmińsko – Mazurskim (Polska). Współautorka modelu motywacji Generacji Z, opartego na koncepcji szczęścia w pracy. Autorka 4 książek w tym: Managing Generation Z: Motivation, Engagement and Loyalty, wydanym w prestiżowym wydawnictwie Routledge, Taylor & Francis Group.

Anna Dziadkiewicz
dr hab. Anna Dziadkiewicz, prof. UG

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Wykładowca akademicki oraz właściciel firmy consultingowej. Certyfikowany trener biznesu, metodyk w zakresie tworzenia programów szkoleniowych. Specjalizuje się w projektowaniu usług, marketingu doświadczeń i design management. Współautorka licznych strategii m.in. Gdańsk - Światowa Stolica Bursztynu oraz strategii wizerunkowych dla podmiotów leczniczych. Prowadzi zajęcia na uczelniach krajowych i zagranicznych m.in. na Słowacji, na Litwie, w Turcji, Portugalii, we Francji, Szwecji i we Włoszech. Ukończyła studia podyplomowe w Londynie, odbywała staż w Said Business School na Uniwersytecie w Oxfordzie. Współpracuje z naukowcami z Uniwersytetu Karola Lineusza ze Szwecji przy międzynarodowych projektach dotyczących strategii dla Regionów Morza Bałtyckiego. Autorka książki: Design Management. Uwarunkowania i efekty wdrożenia w przedsiębiorstwie. Prezydent polskiego Oddziału Instytutu Technologii i Inżynierii z główną siedzibą w Hongkongu. Członek kolegium redakcyjnego Bentham Science, PLOS ONE (IF - 3,752), Journal of Service Science and Management i New Design Ideas Journal. Współzałożycielka stowarzyszenia Wellbeing International z siedzibą w Szwecji.

 
Maciej Stępniak
Maciej Stępniak

Psycholog, aktor, trener, wykładowca, konsultant i przedsiębiorca. Absolwent wydziału Psychologii SWPS, Aktorskiego PWST im. L. Solskiego w Krakowie. Absolwent i wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR. Absolwent kierunku Psychologia w biznesie WSB we Wrocławiu. Prowadził zajęcia w: Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, UE we Wrocławiu, WSB Merito we Wrocławiu, WSB Merito w Warszawie, WSH we Wrocławiu.
Obszar doświadczeń rozciąga się bardzo szeroko. Od pracy, jako monter-spawacz konstrukcji stalowych, przez zarządzanie odlewnią aluminium aż do funkcji pełnomocnika prezesa ds. rozwoju organizacji. Zagrał w filmie nominowanym do Oscara. Od kilku lat pracuje jako psycholog z dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną.

Karda
Piotr Karda

Działa na rynku finansowym od blisko 25 lat. Był związany m.in. z PZU Życie, Raiffeisen-Polbankiem, Allianz czy InterRisk. Pasjonat CRM oraz ubezpieczeń dających wsparcie w najtrudniejszych sytuacjach. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. Pracuje ze studentami nad strategiami firm czy psychologicznymi aspektami w biznesie. Od ponad 3 lat CEO i współzałożyciel LAVEN S.A. Laven to spółka wprowadzająca na polski rynek komplementarne ubezpieczenia zdrowotne. Polisy Laven obejmują ponad 100 technologii medycznych nierefundowanych przez NFZ, których koszty przekraczają często 1 mln zł. Firma powstała w czasie pandemii COVID-19 i odpowiada na potrzeby pracodawców w zakresie benefitów dających wsparcie w przypadku konieczności podjęcia nierefundowanego leczenia. Ostatnio Laven został nominowany do nagrody Fintech Awards 2022 w kategorii Insurtech.