Opis kierunku

Studia z zakresu zarządzania procesowego i automatyzacji procesów w administracji publicznej koncentrują się na efektywnym zarządzaniu i automatyzacji procesów w organizacjach publicznych. Uczą one, jak analizować, projektować i doskonalić procesy biznesowe, z naciskiem na wykorzystanie nowoczesnych technologii do automatyzacji zadań. 

Uczestnicy studiów podyplomowych

Studenci zdobywają wiedzę na temat metod i narzędzi zarządzania procesami, w trakcie studiów poznają między innymi standard BPMN (Business Process Model and Notation), uczą się wykorzystywać technologie klasy RPA, standaryzować procesy i walidować rozwiązania automatyzujące operacje w procesach, oraz nabywają praktyczne umiejętności wykorzystania rozwiązań IT wspierających zarówno modelowanie i optymalizację procesów jak też tworzenia scenariuszy automatyzacji działań w procesach, które przyspieszają i usprawniają działalność organizacji. Studia te przygotowują do roli liderów w transformacji cyfrowej i zwiększania efektywności operacyjnej.

Uczestnicy studiów podyplomowych

Co zyskujesz?

  • Zostaniesz przygotowany do wdrożenia zarządzania procesami w jednostkach publicznych
  • Dowiesz się, jak automatyzować procesy w sektorze administracji publicznej.
  • Nauczysz się sprawnie i efektywnie posługiwać technikami informacyjno-komunikacyjnymi w działalności zarządczej z zakresu zarządzania i automatyzacji procesów.
  • Poznasz zasady komputerowego modelowania, projektowania, optymalizowania i automatyzowania procesów w sferze publicznej
  • Nauczysz się jak wykorzystywać procesy w kontroli zarządczej
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, aby kompleksowo przygotowywać wdrożenie zarządzania i automatyzacji procesów.
  • Dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać techniki, narzędzia i metody zarządzania procesami.
  • W ramach pracy zaliczeniowej przygotujesz i wdrożysz automatyzację procesu w swojej organizacji.
  • Otrzymasz Certyfikat trenera robotów sofwarowych My First Robot i zostaniesz przygotowany do certyfikacji Bot Diploma firmy First Byte
  • Będziesz przygotowany do Certyfikacji procesowej BOC w zakresie modelowania procesów zgodnie ze standardem BPMN

Dla kogo?

Podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie i automatyzacja procesów w administracji publicznej to dobry wybór dla osób wiążących swoje plany życiowe z obszarem wsparcia procesów biznesowych w sektorze publicznym. W szczególności są to studia stworzone z myślą o osobach, pragnących poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć swoje możliwości zawodowe, aspirujących na stanowiska menedżerskie w sektorze administracji publicznej. Studia przeznaczone są zarówno dla osób już pracujących, w sektorze publicznym, jak i dla osób wiążących swoją przyszłość z tego rodzaju stanowiskami, którzy pragną podnieść kwalifikacje w zakresie zarządzania procesowego w tym w szczególności automatyzacji procesów biznesowych w administracji publicznej.

Dodatkowe wymogi

Otrzymujesz bezpłatny dostęp do oprogramowania, przy czym każdy Student musi mieć dostęp do komputera z systemem Windows (na MCBookach oprogramowanie nie działa poprawnie).

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów na kierunku Zarządzanie i automatyzacja procesów w administracji publicznej.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 152
Liczba zjazdów: 10
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr inż. Janusz Sasak
Dr hab. Artur Jacek Kożuch
Michał Kossowski
Magda Pietrzyk
Robert Marchewka
dr inż. Janusz Sasak

Adiunkt, doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, założyciel i dyrektor ds. doradztwa i szkoleń w firmie SMCG sp. z o. o. Certyfikowany Wykładowca w zakresie zarządzania procesami biznesowymi w środowisku ADONIS. Specjalizuje się w zarządzaniu procesowym, informatycznych...

dr hab. Krzysztof Krukowski

Sędzia Sądu Okręgowego w Opolu. Specjalizuje się w prawie karnym. W swojej praktyce zawodowej zajmuje się sprawami z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego i gospodarczego. 

Dr hab. Artur Jacek Kożuch

Dr hab. Artur Jacek Kożuch, prof. WAT. Instytut Organizacji i Zarządzania, na Wydziale Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarządzania w Wojskowej Akademii Technicznej im. gen. J. Dąbrowskiego w Warszawie. Kierownik Zakładu Systemów Zarządzania, przewodniczący Rady Dyscypliny...

Michał Kosowski

Michał Kosowski (Konsultant Zarządzający, Prezes Zarządu) – Michał Kossowski – od 2003 roku związany z Grupą BOC, kolejno na stanowiskach Konsultant, Starszy Konsultant oraz Prezes Zarządu polskiego oddziału Grupy. Specjalista z zakresu zarządzania procesami, Six Sigma (certyfikat...

Magda Pietrzyk

Kierownik Biura Cyfryzacji Miasta w Urzędzie Miejskim w Świdnicy 

 

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach „Rachunkowość dla kandydatów na dyplomowanych księgowych” oraz „Audyt...

Robert Marchewka

Główny specjalista w Biurze Cyfryzacji Miasta Urzędu Miejskiego w Świdnicy. 

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Trzydzieści lat doświadczenia w branży IT. W tym czasie praca jako informatyk w biznesie, prowadzenie kursów w zakresie korzystania...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF