Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną. 

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Ważne: 

Rekrutacja na ten kierunek w roku akademickim 2023/2024 została zamknięta. Jeśli jednak jesteś zainteresowany(-a) studiami na tym kierunku, zapisz się na listę wypełniając formularz - Formularz

online system realizacji zajęć

Rok 2020 przyniósł wzrost sprzedaży internetowej w gigantycznym tempie, a trend ten zdaje się nadal nie maleć. Prognozy pokazują, że tak dynamiczny rozwój tej branży utrzyma się jeszcze minimum przez najbliższe trzy lata. Dlatego tak ważne jest świadome budowania marki w internecie, odnajdowanie potencjału i nadawanie takiego kierunku rozwoju sklepowi internetowemu, by maksymalnie wykorzystać falę intensywnego wzrostu rynku, a następnie bezpiecznie kontynuować podróż na stabilnych wodach sukcesu.  

E-commerce

Nowy kierunek  studiów – „E-commerce” –  w całości realizowany jest online. Ich uczestnicy przekonają się, że posiadanie dobrego produktu czy usługi to tylko część powodzenia, bo jeśli nie będziemy pokazywać klientom marki i promować jej w internecie, to zmniejszymy lub całkowicie uniemożliwimy sprzedaż. Absolwenci poznają skuteczne narzędzia do promowania własnej sprzedaży internetowej i zaistnienia w sieci, zdobędą umiejętność zbudowania silnej marki online i poznają możliwości i zagrożenia wynikające z działania na tym trudnym rynku. 

sp_sesjalato_71

Cel studiów

Podczas 9 miesięcy nauki słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w internecie. Studia nauczą słuchaczy, jak z sukcesem sprzedawać online, docierać do klientów,  pokażą, jakie są zagrożenia i możliwości tej formy biznesu. Warsztaty prowadzone są przez praktyków, którzy w e-commerce mają olbrzymie doświadczenie, które zdobyli popełniając błędy, przed którymi uchronią słuchaczy tego kierunku. Podczas studiów testowanych będzie wiele narzędzi, więc każdy będzie mógł z łatwością dopasować rozwiązania do własnego biznesu.  

Korzyści

  • Uczestnicy będą na bieżąco z trendami sprzedażowymi rynku e-commerce. 
  • Będą wiedzieli co zrobić, krok po kroku, by stworzyć własny biznes online. 
  • Zajęcia będą prowadzone przez doświadczonych ekspertów znających i tworzących firmy na rynku e-commerce. 
  • Zajęcia są w 100% prowadzone online, więc nie tracisz czasu na dojazdy na zajęcia. 

Dla kogo?

  • specjaliści ds. sprzedaży 
  • specjaliści ds. sprzedaży internetowej 
  • specjaliści ds. e-commerce 
  • pracownicy agencji PR  
  • specjaliści ds. rozwoju rynków 
  • specjaliści ds. marketingu internetowego 
  • właściciele firm 
  • menedżerowie 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-commerce.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paweł Tkaczyk
Ewa Baryła
Adrian Pakulski
Anita Walkowska
Michał Kukliński
Marcin Kuna
Damian Kołata
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog...

Ewa Baryła

Jest doświadczonym trenerem, menadżerem, autorką artykułów oraz liderem wielu projektów, również międzynarodowych. Przez kilkanaście lat pracowała w międzynarodowym koncernie jako menadżer ds. rozwoju i trener. Obecnie jest członkiem zarządu i trenerem w firmie szkoleniowo –...

Adrian Pakulski

CEO agencji SEO Paq Studio i współwłaściciel spółki e-commerce'owej z branży motocyklowej Enduro7. Od 9 lat zajmuje się SEO i pozycjonowaniem w Google ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Odpowiedzialny za budowę strategii pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek dla firm B2B, B2C oraz...

Anita Walkowska

Absolwentka studiów wyższych z dziedziny zarządzania, specjalista ds marketingu internetowego, certyfikowany partner Google, konsultant, coach. Łączy kreatywność z wieloletnią praktyką w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego w zakresie szeroko...

Michał Kukliński

Od kilku lat z powodzeniem działa w branży SEO, obecnie jako CEO Agencji Marketingowej Efectownia. Zajmuje się tam szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W swoich działaniach stawia na kompleksowość, oferując swoim klientom pozycjonowanie stron www, prowadzenie profili w social...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. Marketingu Internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych, konsultant i analityk z...

Damian Kołata

E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Brzozowa 5/7
93-101 Łódź

E-mail: rekrutacja@lodz.merito.pl
Tel.: 42 208 25 71

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 08:00 - 16:00
  • śr: 08:00 - 17:00
  • cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF