Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz nowe trendy w marketingu i Public Relations.
- Nauczysz się budować wizerunek pracownika i przedsiębiorstwa.
- Zdobędziesz wiedzę, jak wykorzystać narzędzia online do działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa.
- Pozyskasz wiedzę i umiejętności z zakresu stosowania nowych technik sprzedaży, promocji, obsługi klienta.
- Poszerzysz wiedzę z zakresu budowania więzi z klientami firmy (CRM).
- Pozyskasz umiejętność tworzenia strategii marketingowych i Public Relations.
- Odkryjesz, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR).
- Dowiesz się, jaką wartość mają relacje z mediami (MR).
- Poznasz i lepiej zrozumiesz współczesnego klienta.
- Odkryjesz tajniki podejmowania decyzji przedsiębiorstwa i klienta dotyczących marki.
Studia hybrydowe
- Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
- Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).
Praca dla Ciebie:
- kierownik w dziale sprzedaży lub marketingu
- pracownik w firmie zajmującej się sprzedażą marki
- pracownik w korporacjach jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej lub strategicznej
- pracownik w firmach szkoleniowych jako specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
- pracownik agencji PR
- pracownik agencji reklamowej
- właściciel firmy w obszarze usług marketingowych, reklamy, kreowania wizerunku osób/organizacji/ instytucji/produktów, public relations.
Opinie
"Bardzo lubię podróżować i spełniać swoje marzenia. Jednym z nich jest prowadzenie własnej firmy. Wybrałam studia w Toruniu, bo wiele dobrego słyszałam o mieście i uczelni. Poza tym mam tu wielu przyjaciół. Podoba mi się, że zajęcia prowadzą praktycy. Najbardziej lubię takie przedmioty, jak marketing i PR. Moją odskocznią od wykładów i nauki jest dobra książka i spotkania ze znajomymi."
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Zrealizujesz zajęcia z wykorzystaniem nowoczesnych technik i środków audiowizualnych: forma e-learningu na platformie Moodle, formy studyjne.
- Poczujesz, że w programie studiów dominują zagadnienia o charakterze praktycznym.
- W ramach zajęć będziesz mógł poznać własne kompetencje komunikacyjne oraz diagnozować własną postawę i zachowania w relacjach interpersonalnych.
- Możesz również podejmować aktywności w ramach własnych zainteresowań w formie koła naukowego Public Relations.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 16 października, zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 345 zł/mies.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 304 zł/mies.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Informacji i Rekrutacji studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Budynek A, pokój nr A001
ul. Fordońska 74
85-719 Bydgoszcz
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00
- so: 09:00 - 13:00