Branding i content marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Dofinansowane
W partnerstwie
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • odpowiadają za działania wizerunkowe pracodawcy,
  • planują karierę w agencji reklamowej lub dziale komunikacji swojej firmy,
  • rozwijają własną markę i chcą mówić o niej ciekawie i skutecznie,
  • dopiero zaczynają, ale mają pasję i chcą wejść w świat brandingu od podstaw,
  • pracują z contentem i szukają nowych narzędzi, trendów oraz inspiracji.
Cena
od 570zł / mies.
486zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Studentka siedzi przy stole
Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi pracująca nad projektem
Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: mężczyzna i kobieta pracujący nad projektem
Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Studentka siedzi przy stole
Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi pracująca nad projektem
Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: mężczyzna i kobieta pracujący nad projektem

Czego się nauczysz?

Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: kobieta trzymająca kubek w ręce
  • Zbudujesz silną markę, poznając strategie brandingowe i tworząc spójny wizerunek.
  • Nauczysz się planować i realizować kampanie content marketingowe od podstaw.
  • Zrozumiesz, jak analizować efektywność działań marketingowych i optymalizować strategie.
  • Opanujesz narzędzia i techniki SEO, webwritingu oraz storytellingu.
  • Poznasz zasady komunikacji marki w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami.
  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia angażujących treści: tekstów, grafik, wideo.
5

bezpłatnych szkoleń

Praktyczny charakter studiów:

 

  • na zajęciach dominują warsztaty, ćwiczenia i case studies.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Kadra złożona z praktyków  
 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Gwarancja jakości

 

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

Networking i rozwój kompetencji

 

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program zajęć

9

Liczba miesięcy nauki

194

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • idea marki
  • podstawy budowania marki
  • określanie osobowości marki
  • praca z archetypami marek
  • klaryfikacja obietnicy marki
  • Value Proposition Design
  • marki w świecie wartości
  • wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • identyfikacja wizualna marki
  • co-branding
  • architektura marki
  • The Business Model Canvas
  • postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki
  • znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki
  • samokoncept a wartość marki dla odbiorcy
  • psychologia cen
  • płeć i wiek w marketingu
  • wrażliwość na markę
  • wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów
  • metody oddziaływania na motywacje i postawy konsumentów w świetle badań naukowych
  • co działa, a co nie działa w reklamie
  • metoda Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów
  • projektowanie doświadczeń emocjonalnych – mikrowarsztat
  • personal branding – mikrowarsztat
  • wyznaczanie kierunków rozwoju marki
  • strategia i wyznaczanie celów metodą SMART
  • analiza strategiczna: analiza konsumenta, analiza konkurencji, samoanaliza
  • consumer insight
  • pozycjonowanie marki
  • pojęcie big idea w komunikacji
  • product placement
  • celebrity endorsement
  • rebranding
  • brand extension
  • wskaźniki efektywności działań brandingowych
  • znaczenie i miejsce komunikacji w modelu biznesowym i procesie marketingowym
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • zasady i wyzwania w obszarze komunikacji marki w XXI wieku
  • planowanie strategicznej komunikacji marki – elementy procesu
  • niestandardowe działania komunikacyjne marek
  • Brand Behaviour & Customer Experience
  • tworzenie Brand Booka
  • ekosystem social mediów
  • strategiczne podejście do mediów społecznościowych
  • zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych
  • analityka działań w social mediach – mierzenie efektów działań
  • influencer marketing
  • tips & tricks
  • najciekawsze trendy w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • trendy, makrotrendy, mikrotrendy, kontrtrendy, sygnały zmian
  • najciekawsze trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe i komunikacyjne
  • mikrotrendy w marketingu małych firm
  • Growth Hacking
  • Context Map Canvas
  • Consumer Trend Canvas
  • Consumer Trend Radar
  • content marketing w budowaniu marki eksperckiej i biznesu online
  • wyznaczanie celów działań content marketingowych
  • tworzenie strategii content marketingowej
  • wartościowanie informacji w kontekście brandingu
  • podstawy SEO
  • planowanie tematów
  • opracowywanie harmonogramu publikacji
  • dostosowanie przekazu do kanału komunikacji
  • webwriting
  • content design
  • podstawy komunikacji wizualnej
  • dystrybucja treści w Internecie
  • analizowanie efektywności działań
  • AI w content marketingu
  • najczęściej popełniane błędy w content marketingu
  • content design w praktyce
  • techniki pisania – mikrowarsztat
  • jak robić dobre zdjęcia smartfonem – mikrowarsztat
  • retusz zdjęć – mikrowarsztat
  • projektowanie w programie Canva – mikrowarsztat
  • montaż filmów w bezpłatnych programach – mikrowarsztat
  • popularne narzędzia content marketingowe
  • siła obrazu
  • wideo w strategii marki
  • formaty wideo
  • budowanie społeczności na YouTube
  • błędy w działaniach wideo marketingowych
  • Video Content Marketing – warsztat
  • mitologizacja marki
  • kreowanie doświadczenia poprzez opowieść
  • klasyczne schematy narracyjne i ich zastosowanie w brandingu
  • techniki storytellingowe
  • emotywna funkcja języka
  • eksploracyjna funkcja metafor
  • markery emocjonalne
  • sprzedaż za pomocą opowieści
  • budowanie relacji i networking
  • elementarne zasady współpracy z dziennikarzami
  • mikrowarsztat tworzenia baz mediów
  • formy komunikacji z mediami
  • warsztat tworzenia informacji prasowych
  • komunikacja w sytuacji kryzysu wizerunkowego
  • mikrowarsztat zarządzania sytuacją kryzysową

 

  • wykorzystanie wizerunku
  • autoryzacja wypowiedzi
  • stosowanie fragmentów cudzych utworów
  • licencje Creative Commons
  • zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej
  • konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich
  • tworzenie regulaminów konkursów oraz uwarunkowania prawne dotyczące wyłaniania zwycięzców – warsztat
  • umowy z influencerami i freelancerami – warsztat

Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze.

Test sprawdzający wiedzę po I i II semestrze.

 

Dodatkowe informacje

Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: grupa ludzi pracująca nad projektem

 

 

  • Studia są ukierunkowane na rozwój umiejętności, dlatego łącząc teorię i praktykę, realizują program w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane, warsztaty kompetencji oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.
  • Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Bezpłatne szkolenia biznesowe

Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: kobieta siedząca przy laptopie

 

 

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowej wiedzy przez uczestnictwo w 5 bezpłatnych szkoleniach biznesowych z obszarów: biznes, marketing, nowe technologia i psychologia (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych.
 

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych

Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Skorzystaj z dofinansowania

 

 

Chcesz skorzystać z dofinansowania w ramach Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Baza Usług Rozwojowych – PARP

 

Nie możesz znaleźć interesującej Cię usługi? Skontaktuj się z nami – dodamy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz do nas: [email protected]

 

Wymiana know-how

Branding i content marketing | Studia podyplomowe w Warszawie | Uniwersytet WSB Merito Warszawa: Współpraca UWSB_DSW

 

 

 

Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

 

 

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.

  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.

  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.

  • W dowolnym momencie możesz dokończyć przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.

Warunki przyjęcia na studia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy: 
 

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

27 dni 17 h 18 min

Koniec promocji 01.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

Ceny

1 rok
1 rata
5350 zł 6350 zł (1 x 5350 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
2 raty
2675 zł 3175 zł (2 x 2675 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
10 rat
535 zł 635 zł (10 x 535 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
12 rat
486 zł 570 zł (12 x 486 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
1 rok
1 rata
4950 zł 6350 zł (1 x 4950 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6350zł
2 raty
2475 zł 3175 zł (2 x 2475 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3175zł
10 rat
495 zł 635 zł (10 x 495 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
12 rat
453 zł 570 zł (12 x 453 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 570zł
Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Psychologia reklamy i komunikacji

485zł
401zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 485zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

645zł
561zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 645zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

630zł
546zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 630zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Leczenie otyłości

535zł
451zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 535zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji