Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Udoskonalisz umiejętności analityczne związane ze sprzedażą
  • Nauczysz się zarządzać wartością przedsięwzięć
  • Nauczysz się stosować nowoczesne narzędzia w zakresie sprzedaży
  • Poznasz design thinking oraz product design oraz advanced e-commerce
  • Nauczysz się korzystać z psychologicznych aspektów w relacjach z klientami i w decyzjach zakupowych
  • Poznasz narzędzia do zarządzania doświadczeniami klientów w przedsiębiorstwie
  • Zaczniesz korzystać z narzędzi do zarządzania zespołami sprzedażowymi
Studenci 2023 3

Praca dla Ciebie

  • dyrektor działu sprzedaży w firmie produkcyjnej, usługowej lub handlowej
  • specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii 
  • we własnym sklepie internetowym
  • w dużych przedsiębiorstwach rozwijających handel w formie elektronicznej
     

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Eksploracja danych biznesowych
  • Wycena i zarządzanie wartością przedsięwzięć handlowych
  • Organizacja i zarządzanie zespołami sprzedażowymi
  • Zachowania nabywcze klientów
  • Innowacyjność w przedsiębiorstwie
  • Advanced e-commerce
  • Design Thinking, Product Design
  • Systemy CRM i logistyczna obsługa klienta

 

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 26 czerwca
czesne już od
415 zł
381 zł
miesięcznie

Zapisując się do 26 czerwca, zyskujesz: 

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 



    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 381 zł

 

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.  
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Dorota
Katarzyna Tatarkiewicz
Artur Kwasek
dr Beata Mazurek-Kucharska
Agnieszka Nowakowska
Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko
dr Edyta Łyszkowska
Dorota Szczakowska

Odbyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w dziedzinie: nauki ekonomiczne, w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu. Obecnie jest w trakcie badań i pisania pracy doktorskiej w katedrze Logistyki.

 

Jest praktykiem specjalizującym się w optymalizacji łańcuchów...

Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie na rynku biznesowym. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu, działaniach PR i sprzedaży. Wspiera menedżerów oraz firmy w zakresie rebrandingu, procesów zmian, motywowania pracowników czy employer brandingu....

dr Artur Kwasek

Łowiczanin. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2008 obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertacje na temat „Efektywnościowych modeli zarządzania w warunkach gospodarki...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Przedsiębiorczości i Innowacji w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa, członek Rady Akademickiej Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, wykładowczyni i promotorka prac dyplomowych.

Absolwentka studiów magisterskich na...

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko

Specjalizuje się w teorii zarządzania i organizacji, zarządzaniu innowacjami oraz zarządzaniu środowiskowym. Należy do pierwszych polskich ekonomistów, którzy już w latach 80. badali odnawialne źródła energii. Analizował także ekonomiczne aspekty transformacji energetyki,...

dr Edyta Łyszkowska

Medioznawca, rzecznik prasowy instytutu badawczego AGB Nielsen Media Research zajmującego się elektronicznym pomiarem widowni telewizyjnej. Realizowała projekty, których rezultatem były między innymi publikacje raportów telewizyjnych 2002–2008 czy moda na reality show w telewizji. Jest...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie:

Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia [Targówek]

Pokój 009
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00

Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia [Mokotów]

III piętro
Domaniewska 50
02-672 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF