Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż w WSB Merito?

forma studiów

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie stacjonarnej lub niestacjonarnej.

W formie stacjonarnej
z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w ciągu tygodnia - zwyczajowo są to 3 lub 4 dni w tygodniu.

 

W formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy, średnio co drugi weekend.
 

sposób realizacji

Studia na tym kierunku zrealizujesz w sposób hybrydowy:

  • wykłady realizowane są zdalnie przy użyciu aplikacji MS Teams,

  • ćwiczenia, konwersatoria i lektoraty odbywają się w salach wykładowych.

Jak wygląda taki hybrydowy układ zajęć?
W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia np. w sobotę uczysz się online z domu, a na uczelnię przyjeżdżasz w niedzielę.

 

 

Studenci 2023

W trakcie studiów na kierunku marketing i sprzedaż przygotujemy Cię do sprawnego zarządzania działaniami marketingowymi, sprzedażą i relacjami z klientem. To studia dla tych, którzy chcą poznać nowoczesne trendy i innowacyjne metody komunikacji w mediach off- i onlinowych oraz skuteczne i nieszablonowe sposoby zarządzania sprzedażą.

Studenci 2023 1

Zajęcia realizowane są w formie wykładów, ćwiczeń i seminariów. Podczas większości z nich będziesz pracować samodzielnie pod okiem wykładowcy. Stawiamy na praktyczność podbudowaną solidną teorią. Kończąc kierunek nie tylko będziesz znał nowoczesne narzędzia i techniki marketingowe, ale także będziesz umiał z nich korzystać.

Spotkasz ekspertów z branży marketingu i sprzedaży w czasie licznych wykładów otwartych, spotkań z guest speakerami, webinarów czy bezpłatnych szkoleń. Program kształcenia stworzyli nasi partnerzy biznesowi, eksperci na co dzień pracujący w agencjach reklamowych i PR oraz w działach marketingu i sprzedaży największych organizacji.

Studenci 2023 2

Podczas zajęć nauczysz się praktycznej obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie oraz poza nim, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych off-  i online i wielu innych. Poznasz tajniki tworzenia interesującego contentu.

zajęcia ogólnouczelniane

Zintegruj się i poznaj nas lepiej - w pierwszych dniach studiowania zapraszamy studentów do udziału w zajęciach Studiowanie w WSB Merito. Program ten zapewni Ci wdrożenie się w życie uniwersytetu, poznanie zasad studiowania, a przede wszystkim sprawi, że szybko poznasz grupę, w której będziesz studiować.

zajęcia kierunkowe i spec

Zdobywaj umiejętności praktyczne podczas zajęć “projekt semestralny”, w trakcie których wraz z zespołem projektowym wspólnie rozwiążecie konkretne problemy zawodowe pod okiem prowadzącego – doświadczonego praktyka. Projekty realizowane są w oparciu o case’y zaczerpnięte z praktyki oraz we współpracy z firmami. 

zajęcia rozwijające umiejętności przyszłości

Rozwijaj uniwersalne kompetencje przyszłości w trakcie zajęć, podczas których kluczowe jest nastawienie na relacje, umiejętności organizacyjne, kompetencje twórcze, ciągłe uczenie się oraz etyczność działania. Zajęcia realizowane są w dwóch blokach: kompetencje przedsiębiorcze (biznesowe) i wyzwania przyszłości.

zajęcia pozaprogramowe

Możesz rozwijać także unikalny zestaw kompetencji podczas zajęć pozaprogramowych indywidualizujących ścieżkę kształcenia. Otrzymasz m.in. dostęp do certyfikowanych warsztatów organizowanych przez Biuro Karier i Praktyk i weźmiesz udział w innowacyjnych projektach społecznych organizowanych przez Uniwersytet wzbogacających Twoje portfolio.

Biuro karier strona maj 2023

Jako student Uniwersytetu WSB Merito możesz skorzystać z pomocy Biura Karier i Praktyk i już w trakcie studiów zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.

W celu usprawnienia tego procesu, umożliwiliśmy naszym studentom dostęp do JobTeasera, portalu kariery i ofert pracy, który jest używany w Europie przez ponad 700 uczelni. To miejsce, gdzie w szybki i łatwy sposób pracodawcy mogą dodawać oferty pracy i kontaktować się ze studentami.

 

Zobacz więcej

dla kogo

Kierunek marketing i sprzedaż to kierunek dla osób, które chcą pracować w agencjach reklamowych, marketingowych, digitalowych i 360, a także w domach mediowych, jak również w szeroko pojętym sektorze sprzedażowym. Marketing i sprzedaż to studia dla tych, których cechuje duża kreatywność, wyobraźnia i otwartość na innych ludzi.

Cechy kierunku:

Uścisk dłoni
Spotkania branżowe z ekspertami
Organizacja
Zajęcia prowadzone przez praktyków
Laptop
Skuteczne i nowoczesne strategie marketingowe
Promocja
Innowacyjne zarządzanie relacjami sprzedażowymi
Medal
Zawód pożądany na rynku pracy

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
360 zł
326 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz: 

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 360 zł

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Customer experience
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 561 zł 595 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 595 zł
Grywalizacja w marketingu i sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 561 zł 595 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 595 zł
Marketing w cyfrowej transformacji
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 561 zł 595 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 595 zł
Sprzedaż w innowacyjnym przedsiębiorstwie
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 561 zł 595 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 595 zł
Zarządzanie produktem
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 561 zł 595 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 595 zł

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Tatarkiewicz
Artur Kwasek
Dominik Sieradzki
Mazurek-Kucharska
Agnieszka Nowakowska
Dorota
Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko
dr Edyta Łyszkowska
Katarzyna Tatarkiewicz

Wspiera managerów i całe przedsiębiorstwa w codziennych działaniach, aby skutecznie osiągały wyznaczone sobie cele. Rebranding, wsparcie marketingowe sprzedaży, proces zmiany, motywowania pracowników czy employer branding – to przykładowe pola działań, w których się specjalizuje....

dr Artur Kwasek

Łowiczanin. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2008 obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertacje na temat „Efektywnościowych modeli zarządzania w warunkach gospodarki...

dr Dominik Sieradzki

Doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse, menedżer kierunku finanse i rachunkowość, adiunkt w WSB Merito w Warszawie.

Absolwent informatyki i ekonometrii na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów licencjackich na...

dr Beata Mazurek-Kucharska

Doktor psychologii, Pełnomocnik Dziekana ds. rozwoju kadry dydaktycznej,
menedżer kierunku Psychologia w biznesie, ekspert medialny, wykładowca i promotor prac dyplomowych w WSB Merito w Warszawie.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia w Uniwersytecie im. Marii...

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

Dorota Szczakowska

Odbyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w dziedzinie: nauki ekonomiczne, w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu. Obecnie jest w trakcie badań i pisania pracy doktorskiej w katedrze Logistyki.

 

Jest praktykiem specjalizującym się w optymalizacji łańcuchów...

Prof. dr hab. Jerzy Bogdanienko

Specjalizuje się w teorii zarządzania i organizacji, zarządzaniu innowacjami oraz zarządzaniu środowiskowym. Należy do pierwszych polskich ekonomistów, którzy już w latach 80. badali odnawialne źródła energii. Analizował także ekonomiczne aspekty transformacji energetyki,...

dr Edyta Łyszkowska

Medioznawca, rzecznik prasowy instytutu badawczego AGB Nielsen Media Research zajmującego się elektronicznym pomiarem widowni telewizyjnej. Realizowała projekty, których rezultatem były między innymi publikacje raportów telewizyjnych 2002–2008 czy moda na reality show w telewizji. Jest...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Zasady rekrutacji

Studentem studiów II stopnia na kierunku Marketing i sprzedaż możesz zostać po ukończeniu studiów I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolitych studiów magisterskich. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Poznaj zasady rekrutacji i zapisz się na studia w 5 prostych krokach.

 

Zobacz

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn: 11:00 - 18:00
  • wt-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF