Przerwa świąteczna
16.12.2025
W związku z przerwą świąteczno-noworoczną będą obowiązywały zmiany w harmonogramach otwarcia działów administracyjnych naszej uczelni.
W dniach 24.12.-26.12.2025 r. oraz 31.12.-02.01. i 06.01.2026 r. zamknięty będzie cały budynek naszego Uniwersytetu.
Poszczególne działy będą pracować:
- Dziekanat
- w dniach 23.12.-26.12. - nieczynny
- w dniach 29-30.12. - obsługa w godzinach 09:00-14:00
- Biuro Rekrutacji
- w dniu 23.12. w godz. 08:00–10:00 - obsługa zdalna
- w dniu 03.01. – biuro nieczynne
- Dział Współpracy z zagranicą
- w dniu 22.12. w godz. 08:00-16:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
- w dniu 23.12. w godz. 08:00-10:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
- w dniach 29.-30.12. w godz. 08:00-16:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
- Dział Studiów Podyplomowych
- w dniu 22.12. w godz. 08:00-16:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
- w dniu 23.12. w godz. 08:00-10:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
- w dniach 29.-30.12. oraz 05.01. w godz. 08:00-16:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
Biuro Karier i Praktyk
- w dniu 22.12. w godz. 08:00-16:00 - obsługa zdalna i stacjonarna
- w dniu 23.12. w godz. 08:00-10:00 - obsługa zdalna
- w dniu 29.12. oraz 30.12. w godz. 08:00–16:00 - obsługa zdalna + konsultacje online 09:00–15:45 (wymagane wcześniejsze zapisy 🡪 Rezerwacje internetowe - Umawianie wizyt)
- w dniu 03.01. w godz. 09:00-14:00 - obsługa zdalna
Dodatkowo:
- od 23.12. będzie dostępna skrzynka na dokumenty przy recepcji, w której będzie można zostawić oryginały dokumentów.
- w dniach 9, 12 i 16.01. wydłużona obsługa stacjonarna do 15:45.
- Biblioteka
- w dniach 22.-23.12. oraz 29.-30.12. w godz. 08:00-16:00 - obsługa mailowa i telefoniczna
Godziny otwarcia oraz kontakt do wszystkich działów uczelni można znaleźć w zakładce Kontakt.