Maciej Orłoś

Dziennikarz nowych mediów, influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer, przez ponad 25 lat prowadzący Teleeexpress i inne programy dla TVP, do niedawna gospodarz programów w Telewizji WP, obecnie twórca internetowy prowadzący autorski kanał YouTube.
Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski – za działalność kolporterską w Niezależnej Oficynie Wydawniczej NOWA w latach 80-tych (2008) oraz Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski (2014). Od 20 lat prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Od kilku lat ściśle współpracuje w tym zakresie z firmą Progress Project. Szkolenia są różnie profilowane, dotyczą prowadzenia biznesowych prezentacji, nagrywania materiałów wideo lub spotkań z mediami.

Anna Urbańska

Master Trener Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Wiedzę zdobywa u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank. Od 23 lat zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jeden z nielicznych na świecie neurocoachów. Jest absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach oraz autorką książek „Otrzep kolana i biegnij”, „Mózg fabryka sukcesu”, „Teraz autentyczność”, „DNA biznesu”, „Był sobie mózg” oraz współautorką przewodników: „Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność” i „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni” czy charytatywnego projektu „Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”. Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.

Paweł Jarząbek

Jest Trenerem STRUCTOGRAM® Training System, a także współtwórcą Projektu Treningowego DNA w Biznesie, narzędzia opartego na genetycznych badaniach naukowych. Jest wykładowcą na 3 uczelniach i trenerem z zakresu NeuroMarketingu. Odkąd wziął udział w treningu STRUCTOGRAM® w 2010 r. we Włoszech jest jego absolutnym fanem, co spowodowało, że został też trenerem tej metodologii. Od 23 lat jest trenerem biznesu, a także inwestorem giełdowym. Uczy się nieustannie na całym świecie. Wiedzę zdobywa, biorąc udział w warsztatach i treningach u najlepszych: Courtney Smith, Blair Singer, T. Harv Eker i Alex Mandossian.

Katarzyna Łukowska

Jest doktorem nauk humanistycznych w dziedzinie psychologii, ale też dyplomowanym ekonomistą. Łączy wiedzę naukową z praktycznymi umiejętnościami, które zdobywała w biznesie. Pozytywnie i praktycznie wspiera w rozwoju  talentów i pasji każdego, kto potrzebuje zmiany. Wspiera liderów w rozwoju zawodowym i osobistym. Jest ekspertem w zakresie inteligencji emocjonalnej, właśnie temu zagadnieniu poświęciła swoją pracę doktorską. Jest też absolwentką studiów podyplomowych Mindfulness and Compassion oraz trenerem Mindfulness, w trakcie certyfikacji MBCT Oxford oraz konsultantką metody diagnostycznej Harvard DISC3, która bada osobowość

Wojciech Bizub

Copywriter & CEO agencji marketingowej WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Dominika Zajączkowska

Od ponad 18 lat zajmuje się komunikacją i public relations. Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak: ZARA, Bershka, Stradivarius, Oysho, PULL&BEAR, Bata, Martini, Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire, MaxMara, Kadus, Kemon, Henkel. Współpracowała z cenionymi polskimi markami takimi jak Kazar, Reserved, biżuteria YES. Tworzyła strategie PR i Personal brandingu - zarządzania marką osobistą w mediach dla brand managerów i członków zarządów, przygotowywała klientów do wypowiedzi medialnych,

Tomasz Rumiński

Od 2009 roku jest trenerem głosu i wystąpień publicznych, lektorem radiowym i telewizyjnym. Pomaga ludziom być pewnym siebie podczas wystąpień publicznych i w relacjach z ludźmi. Podczas sesji indywidualnych z głosu i autoprezentacji wdraża wiedzę psychologiczną, która jest niezbędna w pracy z klientem w obszarze pewności siebie w głosie.  Jest pomysłodawcą programu internetowego Tomasz mówi i jego goście, w którym porusza między innymi tematy komunikacji i głosu w relacji z drugim człowiekiem. Gościem pierwszego odcinka programu został Tomasz Knapik, lektor filmowy, który charyzmatycznym głosem opowiadał o pracy lektora, komunikacji w relacjach, i głosie. Brał udział w wielu szkoleniach, między innymi: Profesjonalny Trener, Warszawa 2012; Pracownia psychologiczna Elżbiety Sołtys, Kraków 2012; Mindfulness Based Stress Reduction, Bydgoszcz 2017;