Krystyna Hibner-Sobczak

Magister Filologii Angielskiej , praktyk nauczania języka angielskiego od ponad 15 lat – nauczyciel dyplomowany. Pracująca nie tylko z dziećmi i młodzieżą, ale również z dorosłymi. Wielokrotnie brała udział w obozach językowych w Wielkiej Brytanii. Ukończyła Summer English Language Course w King’s College School w Londynie. Jest absolwentem specjalnego kursu dla nauczycieli języka angielskiego w Pilgrims Training Centre w Canterbury.

Ewa Hadrian-Fietz

Magister Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej, praktyk – wieloletni pedagog pracujący na co dzień z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu teorii patologii zachowań dzieci i młodzieży o różnej etiologii. Specjalista z zakresu pracy z dzieckiem autystycznym.

Magdalena Jedlecka

Magister edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, resocjalizacji, tyflopedagog, surdopedagog, oligofrenopedagog, absolwentka studiów z zakresu terapii i autyzmu. Pracuje na co dzień nie tylko z oddziałem wczesnoszkolnym, ale również z dziećmi wymagającymi szczególnej opieki pedagogicznej. Entuzjastka nowoczesnych metod edukacyjnych, które konsekwentnie wykorzystuje w swojej pracy.