Hybrydowe - Zajęcia na studiach hybrydowych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami zarówno online, jak i w salach wykładowych.
Studia skierowane są do psychologów szkolnych (absolwentów pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku Psychologia), chętnych do podjęcia kształcenia w obszarze wsparcia psychologicznego dzieci i młodzieży w kryzysie
Bezpłatne studia dla psychologów
Realizacja zajęć w ramach poszczególnych zagadnień przyczyni się do podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności psychologów szkolnych na temat ich roli w procesie szkolnym, psychorozwoju dzieci i młodzieży, uwzględniając m.in. rozwój procesów poznawczych i psychicznych oraz zaburzeń występujących w poszczególnych okresach rozwoju dziecka oraz możliwości wsparcia i interwencji w szkole.
Program
7
180
11
2
- Warsztat interpersonalny 16 godz.
- Zaburzenia rozwoju – FAS 4 godz.
- Spektrum autyzmu 8 godz.
- Przewlekłe choroby somatyczne w życiu dziecka 4 godz.
- Wsparcie dziecka zagrożonego przemocą i agresją rówieśniczą 4 godz.
- Okres adolescencji – prawidłowa i zaburzona tożsamość 4 godz.
- Dialog motywujący w pracy z trudnym nastolatkiem 8 godz.
- Zaburzenia lękowe i depresyjne 8 godz.
- Kryzys suicydalny i zachowania autoagresywne 8 godz.
- Zagrożenia w sieci 4 godz.
- Uzależnienia od substancji psychoaktywnych 4 godz. (wizyta studyjna Óśrodek MONAR Zbicko)
- Zaburzenia odżywiania i zaburzenia relacji z jedzeniem 8 godz.
- Współpraca lekarza psychiatry ze środowiskiem w procesie leczenia 4 godz.
- Depresja nastolatków – różne oblicza, różne leczenia 4 godz.
- Dysregulacja emocji jako uniwersalny mechanizm zaburzeń emocjonalnych dzieci i młodzieży 4 godz.
- Jak postępować z nastolatkiem ze spektrum autyzmu, ADHD 4 godz.
- Psychoprofilaktyka zachowań ryzykownych 4 godz.
- Młodzież nieheteronormatywna w aktualnej rzeczywistości 4 godz.
- Wsparcie dzieci zagrożonych przemocą w rodzinie 4 godz.
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniu 8 godz.
- Wspieranie rozwoju osobistego ucznia 8 godz.
- Wsparcie dziecka w systemie rodzinnym 4 godz.
- Konceptualizacja dzieci i młodzieży oraz współpraca ze środowiskiem szkolnym i rodzinnym 4 godz.
- Interwencja kryzysowa wobec dzieci i młodzieży 8 godz.(wizyta studyjna Ośrodek Interwencji Kryzysowej)
- Psycholog w formie – o odporności psychicznej w szkole 4 godz
- Program profilaktyczny Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej 12 godz.
- Superwizja* 24 godz.
*superwizja realizowana w 3 grupach 8 osobowych – (24 godz. x 3 )
Rezultaty
- Zwiększenie wiedzy, umiejętności i kompetencji 25 psychologów w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży w kryzysie psychicznym w ramach studiów podyplomowych
- Otrzymanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
- Uzyskanie przez 25 psychologów tytułu realizatora programu profilaktyki uniwersalnej wpisanego do krajowego systemu rekomendacji programów profilaktycznych i promocji zdrowia psychicznego pn. „Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej”.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 10 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.