Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Social Media Manager.
WPROWADZENIE DO SOCIAL MEDIA
(12 godz.)
-
Wstęp do Social Media (4 godz.)
-
Podstawy komunikacji w Social Media. Metody na większe zaangażowanie odbiorców. (4 godz.)
-
Experience Marketing: Integrowanie kanałów offline i online w działaniach marketingowych z wykorzystaniem Social Media (4 godz.)
KANAŁY SOCIAL MEDIA - SPECYFIKA, KOMUNIKACJA, TRENDY
(28 godz.)
-
Facebook (6 godz.)
-
Instagram (4 godz.)
-
YouTube (6 godz.)
-
TikTok (4 godz.)
-
LinkedIn (4 godz.)
-
Inne kanały Social Media: Twitter, Pinterest, Twitch (4 godz.)
KONSUMENT W SIECI – BADANIA, TRENDY, PSYCHOLOGIA
(22 godz.)
-
Trendy konsumenckie – obserwacje, badania i wnioski potrzebne do budowania strategii Social Media (4 godz.)
-
Psychologia zachowań konsumenckich (4 godz.)
-
Ekonomia behawioralna dla Social Media Managerów (4 godz.)
-
Badania marketingowe: jakościowe i ilościowe. Persony i psychografia w praktyce Social Media Managera (10 godz.)
KOMUNIKACJA I STRATEGIA
(34 godz.)
-
Warsztat z tworzenia strategii komunikacji i harmonogramów publikacji (6 godz.)
-
Tworzenie lejka sprzedażowego w internecie (4 godz.)
-
Digital Marketing & Social Media: Integrowanie działań (6 godz.)
-
Social Listening & Monitoring Internetu (4 godz.)
-
Memetyka, czyli nauka o memach oraz ich wykorzystaniu w komunikacji (4 godz.)
-
Wskaźniki efektywności działań marketingowych i brandingowych w Social Media. Budżet marketingowy i jego kontrola. (6 godz.)
-
Kryzysy w Social Media - jak sobie z nimi radzić? (4 godz.)
INFLUENCER MARKETING
(12 godz.)
-
Influencer Marketing i Ambasadorzy Marki (6 godz.)
-
Planowanie kampanii z Influencerami - modele i zakres współpracy, KPIs (6 godz.)
PRAWO W INTERNECIE
(4 godz.)
- Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych (4 godz.)
CONTENT MARKETING
(14 godz.)
-
Content Marketing - treści w pracy Social Media Managera (8 godz.)
-
Warsztat tworzenia treści: Copywriting (6 godz.)
KREACJA W SOCIAL MEDIA
(12 godz.)
-
Podstawy projektowania graficznego dla Social Media (6 godz.)
-
Podstawy nagrywania i montażu wideo dla Social Media (6 godz.)
PERFORMANCE MARKETING W SOCIAL MEDIA
(26 godz.)
-
Facebook Ads Manager: Konfiguracja konta reklamowego (4 godz.)
-
Warsztat z tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie (8 godz.)
-
Warsztat z tworzenia kampanii reklamowych na YouTube (4 godz.)
-
Warsztat z tworzenia kampanii reklamowych na LinkedIn (4 godz.)
-
Kampanie reklamowe w pozostałych kanałach Social Media: Twitter, Tik Tok, Pinterest, Spotify (6 godz.)
Projekt
(8 godz.)
- Seminarium projektowe (8 godz.).