Opis kierunku

Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams.  Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.

 

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

realizacja online

Celem studiów jest nie tylko przygotowanie właścicieli, menedżerów i pracowników firm do  kompleksowego zastosowania takiego podejścia, wdrożenia strategii i narzędzi z zakresu Customer experience management, ale również przekazanie wiedzy, najnowszych rozwiązań i przykładów skutecznej komunikacji z klientami, zmiany myślenia i podejścia na takie, które jest oparte o empatię, szacunek i kulturę komunikacji z klientami.
 

SP_GDA

Filozofia Customer experience management nie tylko zmienia wewnętrze podejście do prowadzenia biznesu ale skutkuje wzrostem zaangażowania pracowników, zadowolenia klientów, jakości oferowanych produktów i usług jak również obniża koszty we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. 

Zdjęcie biznesowe młodego studenta w restauracji siedzącego przy stoliku z laptopem

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

BUR

Co zyskujesz?

  • Zyskasz nową perspektywę prowadzenia biznesu, zarządzania pracownikami i współpracy z klientami opartą o budowanie relacji, słuchanie głosu klientów i pracowników.
  • Nauczysz się szerokiego spojrzenia na czynniki wpływające na doświadczenie klientów, które determinują chęć bądź jej brak do podjęcia współpracy i/lub jej kontynuacji z firmami. 
  • Dowiesz się, w jaki sposób zbudować i wdrożyć w firmie kulturę ciągłego doskonalenia opartą o zarządzanie doświadczeniem i oczekiwaniami klientów zwiększającą jakość i wydajność pracowników z jednej strony i wzrost zaangażowania i pozytywnych relacji z klientami z drugiej. 
  • Zdobędziesz najnowszą wiedzę i praktyczne, gotowe do wdrożenia rozwiązania od praktyków CEM.
  • Poznasz narzędzia do skutecznej zmiany podejścia w zarządzaniu relacjami i oczekiwaniami klientów. 
  • Zdobędziesz nowy, atrakcyjny zawód przyszłości – Customer experience managera – managera ds. zarządzania relacjami z klientami.

Dla kogo?

  • Studia skierowane są do osób pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie CEM.
  • Właściciele i managerowie wszystkich firm z wszystkich sektorów pragnący zbudować przewagę konkurencyjną poprzez oparcie zarządzania firmą o zarządzanie relacjami z klientami. 
  • Pracownicy i managerowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta chcący podnieść swoje kompetencje, jakość i efektywność pracy.
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie i koordynowanie działań zawiązanych z jakością oraz planowaniem i koordynowaniem procesów doskonalących w firmach. 
  • Wszystkie osoby, niezależnie od dotychczasowego wykształcenia i doświadczenia, które opierają swój sposób działania na empatii, relacyjności i szacunku do drugiego człowieka.  
     

Dlaczego warto?

Anita_Czarnecka

Studia podyplomowe na kierunku Customer Experience Management to najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć. Program nauczania jest niezwykle dobrze przemyślany i dostarcza najnowszej wiedzy z dziedziny zarządzania doświadczeniem klienta. Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy. Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności. Absolwenci są doskonale przygotowani do pracy w dynamicznie rozwijającej się branży.

Anita Czarnecka

uczestniczka studiów podyplomowych

Nie czekaj, zapisz się online!

do 26 czerwca
czesne już od
350 zł
305 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 26 czerwca zyskujesz 1200 zł zniżki, na którą składa się:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 305 zł / miesiąc.

Jesteś naszym absolwentem? Zyskujesz więcej!  1400 zł zniżki, na którą składa się:

  • 1000 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 294 zł/mies. 

Program studiów

 

Program studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Anna Gapińska
Kobieta w średnim wieku, w jasnych blond włosach, krótkich. Ma na sobie białą koszulkę i czarną marynarkę. W tle biurowce. Kobieta uśmiecha się
Adam Latek
Janusz Kamieński
Katarzyna Pamuła-Prud
Mężczyzna w średnim wieku, łysy, w eleganckiej białej koszuli i bordowej satynowej marynarce
Joanna Szymańska
Portretowe zdjęcie kobiety w krótkich brązowych włosach. Ma na sobie niebieską jasną koszulkę. Uśmiecha się i podtrzymuje brodę ręką
Kobieta w średnich blond włosach i niebieskich oczach. Tło żółte
Małgorzata Knut
Tomasz Palak Zdjęcie
Uśmiechnięty portret młodej dziewczyny, średnie ciemne blond włosy, biała marynarka. Z tyłu widać kwiata
Anna Gapińska

Specjalizuje się w tematyce customer experience management i employee experience management traktując oba te obszary jako nierozerwalne czynniki sukcesu firmy i nowoczesnego podejścia do zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Szkoli, doradza i wdraża w firmach programy z...

Elżbieta Gierczyńska

Specjalizuje się w zarządzaniu doświadczeniami klientów (Customer Experience) i pracowników (Employee Experience), łącząc te obszary w ramach podejścia Human Experience (HX).

Posiada 25-letnie doświadczenie w branży. Kładzie nacisk na kompetencje miękkie, które są kluczowe dla...

Adam Latek

Hotelarz, doradca biznesowy, pasjonat. Członek Polskiej Izby Hotelarzy. Certyfikowany trener programu „Food & Beverage Manager” amerykańskiego stowarzyszenia przewoźników lotniczych IATA.  Wykładowca Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa uczelni Vistula w Warszawie.

Koordynator...

Janusz Kamieński

Konsultant, menedżer, przedsiębiorca z 25-letnim stażem w doradztwie. Od 2004 r. Prezes zarządu polskiej firmy doradczej EC sp. z o.o.. Promotor i prekursor w Polsce strategii CX/CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej...

Katarzyna Pamuła - Prud

Trener i konsultant biznesu, Interim manager

Wieloletni Praktyk. Pasjonatka Customer Experience Management.  Specjalistka w zarządzaniu procesami.
Ekspert w dziedzinie Customer Experience Management, obsługi klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej...

Marcin Sawicki

Konsultant i ekspert ds. obsługi klienta, contact center i customer experience.

Menedżer z ponad 20-letnim stażem w branży obsługi klienta oraz contact center. Pracował dla firm z sektorów ubezpieczeń, opieki medycznej, telekomunikacyjnej, wynajmu nieruchomości. Odpowiedzialny za...

Joanna Szymańska

Konsultantka i ekspertka obszaru Employee & Customer Experience z ponad 15-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Wcześniej dyrektor i kierownik obszarów EX & CX w PLAY i Billennium (IT). Obecnie właścicielka firmy doradczej PeopleStory.pl, wspierającej firmy w efektywnym zarządzaniu...

Dorota Kabat

Trener biznesu, coach, konsultant z ponad 18-letnim doświadczeniem, doradca strategiczny.

Z wykształcenia pedagog i psycholog.

Certyfikowany coach - CoachWise Essentials, CoachWise Equipped™ .

Posiada certyfikaty N.E.W.S TM Organizatiol Navigation Dynamics.

Karierę biznesową...

Aleksandra Morawska-Wagner

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach Socjologia oraz Filozofia. Certyfikowany trener - Train the Trainers. Od 20 lat związana zawodowo z branżą badawczą. Posiada wszechstronną wiedzę na temat metod badawczych, technik jakościowych/ilościowych i ich praktycznego...

Małgorzata Knut

Wspiera liderów w rozwijaniu umiejętności przywódczych wpływających na pozytywne zmiany w ich zespołach i organizacjach. Jako trener biznesu towarzyszy zespołom w odkrywaniu ich potencjału i świadomego wchodzenia na wyższy poziom współpracy.

Jej zawodowa droga wiodła przez...

Tomasz Palak 

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Ośmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, ALK i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne —...

Justyna Jakubczyk

Dyplomowana projektantka doświadczeń klientów z 10-letnim stażem w biznesie, CX strateżka, wykładowczyni CX oraz speakerka na eventach biznesowych i konferencjach, m.in. TEDx, Customer Care, Customer Congress, I love Mkt, Business Market. Specjalizuje się w branży finansowej, a swoje...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF