Customer Experience Management

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
Miasto:
Obszar:
Zarządzanie
To kierunek dla osób, które:
  • chcą zdobyć nowe kompetencje w obszarze doświadczeń klienta,
  • chcą zbudować przewagę przez relacje z klientami,
  • chcą działać lepiej w działach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
  • koordynują jakość i procesy w swoich firmach,
  • cenią empatię, relacje i dobre doświadczenia klienta.
Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Architekt rozwiązań IT w chmurze   obliczeniowej | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Architekt rozwiązań IT w chmurze   obliczeniowej | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
Zarządzanie oświatą w jednostkach samorządu terytorialnego | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć

Czego się nauczysz?

Customer Experience Management | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych z odbiciem przez szybę
  • Wdrażać strategie i narzędzia Customer Experience Management (CEM) w codziennym funkcjonowaniu firmy.
  • Budować kulturę organizacyjną opartą na empatii, szacunku i słuchaniu głosu klienta i pracownika.
  • Analizować czynniki wpływające na doświadczenia klientów i wykorzystywać je w optymalizacji działań.
  • Projektować skuteczną, relacyjną komunikację z klientami opartą na zrozumieniu i dialogu.
  • Zwiększać zaangażowanie zespołu i efektywność organizacji poprzez zarządzanie doświadczeniem klienta.
  • Korzystać z praktycznych narzędzi CEM i zdobyć kompetencje do pracy jako Customer Experience Manager.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Praktyczny charakter studiów

Zajęcia są interaktywne, co pozwala na wymianę doświadczeń i zdobycie praktycznych umiejętności.

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Wykładowcy-praktycy

Kadra dydaktyczna to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami i wnoszą do zajęć ogrom wiedzy.

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

172

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów

WIEDZA O KLIENCIE (24 godz.)

  • Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem (10 godz.)

ISTOTA CX I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM KLIENTA (98 godz.)

  • Istota CX i CEM (6 godz.)
  • Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)

FIRMA W PROCESIE ZMIAN (20 godz.)

  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)

WDRAŻANIE CEM - CASE STUDIES (24 godz.)

  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie usługowej (8 godz.)

PROJEKT (8 godz.)

  • Seminarium dyplomowe (8 godz.)

Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

Customer Experience Management | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Skorzystaj z dofinansowania

Wymiana know-how

Customer Experience Management | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Współpraca WSB Merito i DSW
  • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.

  • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.

  • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

  • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

20 dni 17 h 50 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych

517zł
433zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 517zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie jakością w branży automotive

Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zielone Technologie i Sztuczna inteligencja: Informatyka dla zrównoważonego rozwoju

515zł
431zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 515zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie zasobami ludzkimi dla menedżerów

500zł
416zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 500zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Tworzenie aplikacji internetowych i mobilnych

Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji