Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od października
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą pisać treści marketingowe, które naprawdę sprzedają,
  • pracują w reklamie i chcą pisać skuteczniejsze teksty,
  • są freelancerami i chcą rozwinąć ofertę o copywriting,
  • myślą o przebranżowieniu i pracy zdalnej,
  • chcą pisać ciekawiej, lepiej i bardziej przekonująco
HR Business partner z controllingiem   personalnym | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Tworzenie aplikacji internetowych i mobilnych | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Zamówienia publiczne | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Wyniki wyszukiwania | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
Zielone Technologie i Sztuczna inteligencja: Informatyka dla zrównoważonego rozwoju | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć
HR Menedżer | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć

Czego się nauczysz?

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i   reklamy | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnik studiów podyplomowych pozujący do zdjęcia
  • Zdobędziesz wiedzę o psychologii pisania, dzięki której lepiej zrozumiesz potrzeby i emocje czytelników.
  • Nauczysz się pisać językiem korzyści, skutecznie mobilizować odbiorców do działania i zwiększać konwersję.
  • Opanujesz tworzenie treści zoptymalizowanych pod SEO, odpowiadających na konkretne zapytania użytkowników.
  • Nauczysz się formułować jasne, angażujące komunikaty, eliminując sztywny język.
  • Dowiesz się, jak przykuwać uwagę od pierwszych sekund i skutecznie zachęcać do kliknięcia.
  • Poznasz zasady storytellingu i wykorzystasz historie do budowania relacji z odbiorcami.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę o poprawności językowej, co pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych i budować zaufanie.
  • Otworzysz się na możliwość zarabiania dzięki pisaniu i pracy zdalnej, robiąc to, co naprawdę lubisz.

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i   reklamy | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestniczka studiów podyplomowych podczas zajęć
  • Nauczysz się pisać angażujące teksty do zakładek „Oferta” i „O nas”, oddające charakter Twojej marki.
  • Opanujesz tworzenie spójnych treści zgodnych z archetypem marki, które zwiększą jej rozpoznawalność.
  • Dowiesz się, jak pisać blogi wspierające pozycjonowanie i budowanie eksperckiego wizerunku.
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne slogany, claimy i posty do social mediów, które angażują odbiorców.
  • Będziesz potrafić pisać teksty do kampanii Facebook Ads, LinkedIn Ads i Google Ads, by skutecznie przyciągać klientów.
  • Poznasz zasady budowania marki osobistej copywritera i dowiesz się, jak się wyróżnić na rynku pracy.
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia AI w codziennej pracy – do automatyzacji, inspiracji i optymalizacji.
  • Opanujesz poprawność językową, co wpłynie na profesjonalizm i wiarygodność tworzonych przez Ciebie treści.

Microsoft 365
Nasi uczestnicy otrzymują darmową licencję A1, która obejmuje popularne aplikacje, takie jak Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

Praktyczny charakter studiów

W programie m.in.: warsztaty pisarskie z feedbackiem, tworzenie ofert krok po kroku, SEO, reklama (FB, Google, LinkedIn) i ćwiczenia z wykorzystaniem AI.

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

 

Wykładowcy-praktycy

Wśród wykładowców są eksperci w wielu dziedzinach. Na zajęciach omawiają zjawiska i procesy na przykładach zaczerpniętych z własnej pracy.

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

172

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów

PODSTAWY PRACY COPYWRITERA (36 godz.)

  • Ćwiczenia na kreatywność dla copywritera (10 godz.)
  • Sztuka barwnego pisania (6 godz.)
  • Organizacja czasu i produktywność (4 godz.)
  • Poprawność językowa (6 godz.)
  • Marka osobista copywritera (4 godz.)
  • AI w pracy copywritera (6 godz.)

WEB COPYWRITING (16 godz.)

  • Tworzenie treści na strony WWW (16 godz.)

OPTYMALIZACJA PŁATNYCH KAMPANII (26 godz.)

  • Google Ads (10 godz.)
  • Lejki sprzedażowe (10 godz.)
  • Reklama na LinkedIn (6 godz.)

SEO COPYWRITING (16 godz.)

  • Optymalizacja treści pod kątem SEO (16 godz.)

E-MARKETING & SPRZEDAŻ (12 godz.)

  • Podstawy e-marketingu (6 godz.)
  • Psychologia sprzedaży (6 godz.)

CONTENT COPYWRITING (16 godz.)

  • Tworzenie artykułów na bloga (16 godz.)

KRÓTKIE TREŚCI (12 godz.)

  • Spoty radiowe, ulotki, ogłoszenia, posty na Social Media, hasła reklamowe (12 godz,)

SALES COPYWRITING (16 godz.)

  • Tworzenie treści do ofert sprzedażowych (16 godz.)

PR COPYWRITING (14 godz.)

  • Notki prasowe, wywiady, opinie, komentarze, notki biograficzne (14 godz.)

PROJEKT (8 godz.)

  • Seminarium projektowe (8 godz.)

Wykładowcy

    Merito placeholder
    Jakub Kłos
    • Od 9 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

    • Obecnie, rozwija agencję The Marketing, a także pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

    • Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT.

    • Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing Manager. Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

    Merito placeholder
    Mateusz Zych
    • Specjalista od reklam płatnych Google Ads (ze statusem Partnera Google) i analityki internetowej, gdzie głównie korzysta z takich narzędzi jak Google Analytics (UA/4) i Google Tag Manager.

    • W pracy marketera/analityka wykorzystuje również swoją wiedzę techniczną, zdobytą podczas tworzenia stron i sklepów internetowych.

    • Posiada swój własny kanał na TikToku (@matzych) na którym dzieli się wiedzą marketingową i analityczną.

    • Wielki miłośnik technologii i nowoczesnych rozwiązań zwiększających produktywność.

    Merito placeholder
    Jakub Karamara
    • Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem.

    • Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył agencję TXT4SEO, która miesięcznie dostarcza kilkaset artykułów dla przeróżnych branż.

    • Oprócz tego konsultuje, szkoli i uczy młodych copywriterów, jak powinno się pisać.

    • Czy to za pośrednictwem jego kanału na YouTube, czy to dzięki ebookom, czy w trakcie kursu – Kuba po prostu uwielbia dzielić się wiedzą z zakresu copywritingu!

    Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych (BUR)

    Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i   reklamy | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Skorzystaj z dofinansowania

    Wymiana know-how

    Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i   reklamy | Studia podyplomowe w Toruniu | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Współpraca WSB Merito i DSW
    • Uniwersytety WSB Merito i Uniwersytet Dolnośląski DSW połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia.

    • Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje.

    • Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania.

    • Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

    Warunki przyjęcia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    15 dni 1 h 4 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

    Możliwości dofinansowania

    • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
    • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Digital Marketing Masterclass

    585zł
    501zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 585zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Event Manager

    505zł
    421zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 505zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Social media i influencer marketing

    595zł
    511zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Praktyczny marketing internetowy

    535zł
    451zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 535zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Zielone Technologie i Sztuczna inteligencja: Informatyka dla zrównoważonego rozwoju

    515zł
    431zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 515zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Tworzenie aplikacji internetowych i mobilnych

    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Grafika komputerowa i multimedia

    509zł
    425zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 509zł
    Więcej o tym kierunku
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji