Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu.
Co zyskujesz, zakładając konto:
- proces rekrutacji przejdziesz online,
- dostarczysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu,
- sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów,
- w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Od kandydatów wymaga się posiadania kompetencji cyfrowych na poziomie uzyskanym w szkole średniej (studia pierwszego stopnia oraz jednolite magisterskie) lub na studiach pierwszego stopnia (studia drugiego stopnia) oraz spełnienia minimalnych wymagań sprzętowych (komputer wyposażony w kamerę i mikrofon oraz łącze internetowe) związanych z kształceniem z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Uczelnia zapewnia kandydatom przyjętym na studia: darmowy dostęp do licencji Microsoft 365, dostęp do VDI (Virtual Desktop Infrastructure), czyli wirtualnej infrastruktury desktopowej, która umożliwia zdalne korzystanie z pełnych zasobów laboratoriów komputerowych i oprogramowania wykorzystywanego na zajęciach w ramach danego kierunku. Uczelnia zapewnia również dostęp do zasobów edukacyjnych dostępnych w kursach na platformie e-learningowej Moodle, gdzie materiały oraz aktywności mają formę tekstową i multimedialną, a także dostęp do biblioteki cyfrowej (czasopism, książek, manuali, czyli podręczników, case study, nagrań multimedialnych: wideo i podcastów).

Rekrutacja z Kontem Kandydata

KROK 1
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu.

KROK 2
Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.

KROK 3
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.

KROK 4
Bądź spokojny, w razie pytań pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 5
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu!
Teraz możesz:
-
przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
-
sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu,
-
dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Rekrutacja bez zakładania konta

KROK 1
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.

KROK 2
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.

KROK 3
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:
-
przychodząc osobiście,
-
korzystając z wrzutni na dokumenty,
-
wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem.

KROK 4
Bądź spokojny, w razie pytań pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 5
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu!
Teraz możesz:
-
przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
-
sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu,
-
dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.

Przydatne dokumenty:
Regulaminy
- Regulamin Extranet Uniwersytet WSB Merito w Toruniu.pdf
- Regulamin organizacyjny systemu biblioteczno-informacyjnego Biblioteki UWSB Merito w Toruniu_2024.pdf
- Regulamin_studiów_wyższych UWSB Merito_w_Toruniu_2024_2025
- Deklaracja EFS UWSB Merito Toruń.pdf
- Regulamin udziału w projekcie DwB-BW-ABW_ost.pdf
- Klauzule informacyjne_ost.pdf
- REGULAMIN OPŁAT I i II stopień 2025_2026_nabór_letni 2.0
- SW Regulamin Promocji_LATO 28.05.2025_26.06.2025
Kontakt
Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
Młodzieżowa 31A
Budynek A, pokój nr 005
87-100 Toruń
Budynek A, pokój nr 005
Godziny otwarcia