Konferencja Marketingowych Kół Naukowych

Zasady rekrutacji | Uniwersytet WSB Merito w Toruniu: Główna grafika: Toruń - studia podyplomowe - Uczestnicy studiów podyplomowych podczas zajęć

Dla kogo?

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich studentów kół naukowych Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Collegium Civitas, niezależnie od kierunku studiów. Będzie to okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń, gdzie każdy, niezależnie od swojej specjalizacji, może wnieść cenny wkład w dyskusję o przyszłości marketingu.

O wydarzeniu


Marketing w XXI wieku to dynamiczne, interdyscyplinarne wyzwanie, które łączy naukę, technologię, kreatywność oraz biznes. Na Międzynarodowej Konferencji Marketingowych Kół Naukowych pt. Marketing w XXI wieku spotkają się młodzi badacze, eksperci akademiccy i przedstawiciele środowiska biznesowego. Konferencja organizowana jest przez Marketingowe Koło Naukowe KIWI działające przy Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i odbędzie się we Wrocławiu.

Dlaczego warto?

Hasło przewodnie konferencji, „Marketing XXI wieku”, odzwierciedla potrzebę nowatorskiego podejścia do komunikacji, zarządzania i budowania relacji w świecie, gdzie granice między dziedzinami nauki ulegają zatarciu.

Marketing staje się przestrzenią współpracy prawników, specjalistów ds. bezpieczeństwa, psychologów, socjologów, ekonomistów, informatyków i wielu innych ekspertów. Naszym celem jest ukazanie, że interdyscyplinarność to klucz do skutecznego funkcjonowania w zmieniającym się świecie.

Konkurs z nagrodami

  • Nagroda za I miejsce – studia podyplomowe wybrane z oferty Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW lub Collegium Civitas.
  • Nagrody za II i III miejsce - tablety.
  • Nagrody dla wszystkich uczestników – książki ufundowane przez National Geographic Learning.

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji