11 czerwca 2025 roku na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu odbędzie się druga edycja Śniadania Biznesowego – warsztatowo-networkingowego wydarzenia, podczas którego uczestnicy z dowiedzą się, jak świadomie nimi zarządzać w pracy. To również okazja do spotkania z innymi przedsiębiorcami i specjalistami oraz zaczerpnięcia inspiracji do dalszego rozwoju czy nowoczesnego kierowania zespołem.

Dla kogo to spotkanie?

 

  • Menedżerów, którzy chcą efektywnie zarządzać zespołem i poprawić komunikację.
  • Przedsiębiorców, którzy chcą wzmocnić swój biznes i pracować zgodnie ze swoimi mocnymi stronami.
  • Działów HR, które chcą świadomie rekrutować i rozwijać pracowników, tworząc zespoły oparte na wzajemnym uzupełnianiu się kompetencji.
  • Osób zarządzających zespołami, które chcą lepiej wykorzystać potencjał pracowników.

 


Dlaczego warto wziąć udział?

 

Lepsze zarządzanie sobą i zespołem – poznasz narzędzia, które pomogą Ci lepiej delegować zadania i skuteczniej się komunikować.

Większa efektywność w pracy – dowiesz się, jak działać zgodnie ze swoimi predyspozycjami, by pracować szybciej i skuteczniej.

Świadome podejmowanie decyzji – Metodologia FRIS® pozwala lepiej rozumieć, dlaczego w niektórych sytuacjach działasz intuicyjnie, a w innych potrzebujesz więcej czasu.

Budowanie silnych zespołów – poznasz strategie, które pozwolą Ci wykorzystać potencjał każdego członka zespołu i stworzyć dynamiczną, dobrze funkcjonującą grupę.

Praktyczne zastosowanie – to nie jest kolejna teoria, tylko konkretne wskazówki, które wdrożysz od razu w swojej firmie.

 

Chcesz wziąć udział?

Wypełnij formularz

Liczba miejsc ograniczona - nie zwlekaj!

 


📅 Spotkanie odbędzie się 11 czerwca 2025 roku w sali B104 na I piętrze budynku B Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu (ul. Młodzieżowa 31a). 

 

Harmonogram spotkania:

 

I część spotkania:

8:30 - 9:00 - powitanie przy kawie

9:00 - 10:30 - warsztat z Joanną Cieślik-Ospalską: Strategiczny networking na LinkedIn

10:30 - 10:45 - przerwa kawowa

 

II część warsztatowa dla chętnych:

10:45 - 12:30 -  warsztat z SOHBI: Lean Management: Po co nam to? Nowoczesne techniki stosowane przez praktykantów

 


Trenerzy:

 

🎤 Joanna Cieślik-Ospalska

Strateg personal brandingu dla liderów | LinkedIn dla biznesu | Employee Advocacy | Wykładowczyni | Podcasterka

 

Od ponad 20 lat pomaga liderom i ekspertom budować silną i autentyczną markę osobistą - taką, która wspiera ich cele biznesowe, wzmacnia wizerunek i przyciąga właściwe kontakty.

Specjalizuje się w strategicznym wykorzystaniu LinkedIn - tworzy skuteczne strategie dla liderów, którzy chcą zwiększyć swój wpływ, budować zaufanie i rozwijać biznes mądrej obecności w sieci.

Pomaga klientom w:

🔹spójnej komunikacji i strategii budowania eksperckiego wizerunku, 

🔹pozycjonowaniu liderów jako autorytetów w branży,

🔹wykorzystaniu LinkedIn do rozwoju ich marki.

Prowadzi szkolenia dla firm, liderów i ekspertów z zakresu personal brandingu, LinkedIn i komunikacji w biznesie.

Jest autoką podcastu "Marka Eksperta Online", w którym pokazuje, jak świadomie rozwijać swoją markę i wykorzystywać jej potencjał w biznesie.

 

🎤 Marcin Zieliński

Z wykształcenia japonista, obecnie Ekspert Inżynierii Przemysłowej, szkoleniowiec Lean Management w Sohbi Craft Poland.

 

W firmie piastował najróżniejsze stanowiska, od Menedżera Sekcji Administracji do Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania Ryzykiem. Przez większość zatrudnienia w SCPL pełnił też funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. ISO. Koordynował proces wdrożenia standardu ISO/TS (późniejszy IATF) w organizacji, oraz przeszkolił z tematyki ISO setki pracowników.

Od końca 2022 roku rozwija projekt związany z wdrożeniem procesu projektowania i doskonalenia linii produkcyjnych przy wykorzystaniu symulacji tworzonych przy pomocy specjalistycznego oprogramowania (GP4D); jest to pionierski projekt dla Grupy Shohbi, o zasięgu potencjalnie ogólnoświatowym, stwarzający, m.in., olbrzymi potencjał szkoleniowy, dzięki możliwości wizualizacji i oceny wpływu stosowanych udoskonaleń.

 

 

 

Chcesz wziąć udział?

Wypełnij formularz

Liczba miejsc ograniczona - nie zwlekaj!

 
Czytaj więcej