Nowoczesny marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Hybrydowe - Zajęcia na studiach hybrydowych realizujesz spotykając się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami zarówno online, jak i w salach wykładowych.

Hybrydowe
Cechy:
Od października
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które:
  • chcą rozpocząć karierę w marketingu i potrzebują solidnych podstaw do startu,
  • mają już pierwsze doświadczenia, ale chcą uporządkować i poszerzyć wiedzę,
  • myślą o przebranżowieniu i szukają praktycznych kompetencji w nowoczesnym marketingu,
  • pracują w PR, e-commerce lub agencjach i chcą działać skuteczniej i pewniej,
  • szukają inspiracji, wiedzy i kontaktów, które otworzą nowe możliwości zawodowe.
Nowoczesny marketing | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Nowoczesny marketing - Grupa osób idących korytarzem
Nowoczesny marketing | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Nowoczesny marketing - Kobieta przeglądająca notatki
Nowoczesny marketing | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Nowoczesny marketing - Grupa osób pracujących nad projektem
Nowoczesny marketing | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Nowoczesny marketing - Grupa osób idących korytarzem
Nowoczesny marketing | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Nowoczesny marketing - Kobieta przeglądająca notatki
Nowoczesny marketing | Uniwersytet WSB Merito Opole: Główna grafika: Opole - studia podyplomowe - Nowoczesny marketing - Grupa osób pracujących nad projektem

Czego się nauczysz?

Nowoczesny marketing | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Grupa osób analizuje dane na wykresie przy komputerze
  • Zaplanujesz i zrealizujesz kampanię marketingową, korzystając z narzędzi online i offline.
  • Nauczysz się tworzyć treści, które przyciągają uwagę i sprzedają – także z pomocą AI.
  • Poznasz zasady skutecznego zarządzania projektami marketingowymi i współpracy z agencjami.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności analizy danych i wyciągania z nich trafnych wniosków.
  • Dowiesz się, jak działa social media marketing i jak budować społeczność wokół marki.
  • Zrozumiesz, jak budować silną markę i skutecznie się z nią komunikować w różnych kanałach.
4

bezpłatne szkolenia biznesowe potwierdzone certyfikatami

Praktyczny charakter studiów 
Zwiększysz kompetencje i efektywność dzięki warsztatom, case studies, burzom mózgów, symulacjom, grom decyzyjnym i dyskusjom.

92%

uczestników poleca studia podyplomowe

 

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

 

Źródło: "Badanie opinii pracodawców, 2024"

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Kadra złożona z praktyków 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Program

9

Liczba miesięcy nauki

160

Liczba godzin zajęć

10

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów

Podstawowe koncepcje marketingu (8 godz.)

  • Procedura zarządzania marketingowego
  • Marketing mix
  • Benchmarketing w zarządzaniu
  • Współczesne trendy w marketingu
  • Psychologia w marketingu

 

Tworzenie strategii marketingowej (8 godz.)

  • Wprowadzenie do analizy grupy docelowej
  • Cele strategiczne i operacyjne w marketingu
  • Plan marketingowy
  • Strategie rynkowe i produktowe B2B oraz B2C
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej

 

Trening twórczego myślenia (8 godz.)

  • Przeszkody i bariery procesu twórczego w marketingu
  • Metody stymulowania kreatywności
  • Metody kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
  • Techniki generowania pomysłów modyfikujące istotę problemu
  • Techniki udoskonalania, dopracowywania pomysłów marketingowych


 

Zarządzanie relacjami z klientem (8 godz.)

  • Czym jest zarządzanie relacjami z Klientem?
  • Potrzeby Klienta w budowaniu z relacji
  • Budowanie empatii proklienckiej – mapa empatii Klienta
  • Budowanie strategii zarządzania relacjami z Klientem
  • Najczęstsze błędy popełniane w budowaniu relacji
  • Style komunikacji z Klientem
  • CRM – czym jest oraz jakie są cele wdrożenia systemu CRM
  • Przykłady zastosowania CRM – wymiana doświadczeń

 

Badania i analizy marketingowe (8 godz.)

  • Organizacja systemu badań marketingowych
  • Narzędzia badań marketingowych
  • Obszary analizy strategicznej
  • Podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz marketingowych
  • Wskaźniki marketingowe

 

Zarządzanie projektami (4 godz.)

  • Wdrażanie metodologii zarządzania projektami marketingowymi w firmie
  • Planowanie i realizacja projektu
  • Wykorzystanie narzędzi IT do zarządzania projektami

 

Współpraca z agencjami reklamowymi (4 godz.)

  • Rodzaje agencji reklamowych
  • Kryteria wyboru agencji reklamowych
  • Jak stworzyć brief dla agencji
  • Współpraca przy tworzeniu projektów

 

Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych (8 godz.)

  • Analiza grupy odbiorców
  • Struktura prezentacji
  • Komunikatywność w prowadzeniu prezentacji
  • Mowa ciała
  • Praktyczne metody prowadzenie wystąpień publicznych

Analiza działań online marketingowych (8 godz.)

  • Kluczowe wskaźniki w online marketingu
  • Skuteczna implementacja mierzenia danych
  • Narzędzia analizy danych w Internecie (Google Analytics)

 

Social media marketing (16 godz.)

  • Poznanie najpopularniejszych kanałów social media
  • Tworzenie społeczności dzięki social media
  • Działanie algorytmów social media – budowanie zasięgów organicznych i podstawy płatnych kampanii
  • Różnice w social mediach B2B i B2C
  • Budowanie strategii social media – dobór kanałów i wyznaczanie celów
  • Mierzenie efektów działań – jak dobrać metryki
  • Podstawy monitoringu mediów
  • Trendy w social mediach – analiza konkurencji, aktualizacje platform, RTM
  • Automatyzacja pracy w praktyce (wykorzystanie narzędzi opartych o AI, jak ChatGPT)

 

Content marketing i SEO (8 godz.)

  • Przykłady materiałów i sposobów wykorzystania
  • Cele marketingu treści
  • Najważniejsze elementy wpływające na pozycję stron w wynikach wyszukiwania
  • Tworzenie treści pod wyszukiwarki internetowe
  • Narzędzia pomagające w pracy content marketera (pisanie treści, analiza słów kluczowych, monitorowanie pozycji stron internetowych, itp.)
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję przy tworzeniu strategii content marketingowej (np. narzędzia jak ChatGPT)

 

Systemy reklamowe online (8 godz.)

  • Przegląd płatnych kanałów internetowych (social media, SEM, reklamy natywne)
  • Kluczowe wskaźniki reklam internetowych
  • Tworzenie i optymalizacja reklam online
  • Praktyczne poznanie podstaw działania systemów reklamowych (Facebook/Instagram, LinkedIn, Google Ads, TikTok)

 

Email marketing i automatyzacja komunikacji (8 godz.)

  • Strategia email marketingowa – zastosowanie i korzyści
  • Narzędzia email marketingowe
  • Budowanie baz odbiorców
  • Segmentacja baz danych
  • Dostarczalność wiadomości
  • Automatyzacja działań email marketingowych

 

E-commerce – jak pracować ze sklepem internetowym (8 godz.)

  • Narzędzia e-commerce (sklepy internetowe, platformy aukcyjne, platformy transakcyjne, porównywarki cenowe)
  • Zarządzanie ofertą w sklepie i na platformach publicznych
  • Komunikacja z klientami w e-commerce
  • Promocja sklepu internetowego

Zarządzanie produktem (8 godz.)

  • Analiza portfela produktów
  • Analiza cech i korzyści produktów
  • Strategie zarządzania produktem

 

Strategie cenowe (8 godz.)

  • Charakterystyka czynników kształtujących strategie cenowe przedsiębiorstwa
  • Zasady analizy kosztów przy budowaniu strategii cenowych
  • Rodzaje strategii cenowych ze względu na oczekiwania nabywców
  • Rodzaje strategii cenowych ze względu na sytuację konkurencyjną
  • Praktyczne symulacje biznesowe w zakresie budowania strategii cenowych.

 

Zarządzanie marką (8 godz.)

  • Strategia marki
  • Budowanie marki fizycznej
  • Planowanie komunikacji marki
  • Branding w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej

 

Event marketing (8 godz.)

  • Rola event marketingu w strategii marketingowej.
  • Jak zarządzać projektem event marketingowym?
  • Event live, digital, hybrid. Mocne i słabe strony rozwiązań.
  • Rynek agencji eventowych w Polsce i na świecie
  • Komunikacja z uczestnikami podczas wydarzeń

 

PR i komunikacja z otoczeniem (8 godz.)

  • Miejsce PR w komunikacji 360°
  • PR a marketing - główne różnice
  • Jak zbudować rozpoznawalną markę w mediach
  • Podstawowe zasady i wybrane narzędzia współpracy z dziennikarzami

 

Video marketing (8 godz.)

  • Strategia tworzenia treści video
  • Tworzenie materiału video od A do Z
  • Różnice w tworzeniu materiałów video w zależności od celu (webinary, YouTube, TikTok, Instagram, inne)
  • Narzędzia video marketingu przydatne w pracy video-marketera
  • Mierzenie rezultatów kampanii video
  • egzamin sprawdzający wiedzę i umiejętności,
  • projekt zaliczeniowy.

Wymiana know-how

Nowoczesny marketing | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Uniwersytety WSB Merito

Uniwersytety WSB Merito we Wrocławiu i Opolu połączyły siły, aby rozwijać nowoczesne narzędzia i standardy kształcenia. Efektem tej współpracy jest kierunek, który Cię interesuje. Dzięki wymianie know-how powstały innowacyjne rozwiązania, które wzbogacają proces nauczania. Na zajęciach online spotkasz uczestników i wykładowców z całej Polski, co pozwoli Ci czerpać z ich wiedzy i doświadczenia, jednocześnie rozwijając swoje kompetencje.

Dodatkowe, istotne informacje o kierunku

Nowoczesny marketing | Studia podyplomowe w Opolu | Uniwersytet WSB Merito Opole: Dwie osoby tworzące razem notatki

Praktyka i interdyscyplinarne podejście

Stawiamy na interaktywne zajęcia, warsztaty i case studies, które umożliwiają studentom praktyczne zastosowanie wiedzy analitycznej. Dzięki temu absolwenci naszego kierunku wychodzą z umiejętnościami niezbędnymi do skutecznego monitorowania, oceny i optymalizacji działań marketingowych.

 

Nasz program wyróżnia się interdyscyplinarnym podejściem, łączącym elementy marketingu z innymi dziedzinami, takimi jak psychologia, technologia czy zarządzanie projektami.

Studenci mają okazję rozwijać kreatywność i umiejętność innowacyjnego myślenia, co jest kluczowe w dzisiejszym środowisku biznesowym.

 

Ponadto, współpracujemy z firmami działającymi w sektorze innowacji, co umożliwia studentom bezpośredni dostęp do najnowszych trendów i technologii, wpływając pozytywnie na ich gotowość do adaptacji w dynamicznym świecie marketingu.

Zapisy na studia: online, szybko i wygodnie

  • Proces rekrutacji przejdziesz online.
  • Dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę z dowolnego miejsca za pośrednictwem Internetu.
  • W każdej chwili sprawdzisz status rekrutacji oraz historię zapisów.
  • Twój formularz będzie zapisywany – możesz przerwać wypełnianie i wrócić do niego, kiedy tylko chcesz.

 

Zapisz się online

Warunki przyjęcia

Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

  • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
  • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne
  • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Czas do końca promocji

28 dni 14 h 45 min

Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 23:59

Możliwości dofinansowania

  • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
  • Oferujemy również specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
  • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
  • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
  • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
  • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 
Podobne kierunki i szkolenia

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Digital Marketing Masterclass

700zł
600zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 700zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

715zł
615zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i Content Marketing

635zł
535zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Marketing kultury

530zł
430zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Więcej o tym kierunku
Polecane kierunki i szkolenia
Inni oglądali również

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Growth Performance Marketing

715zł
615zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Branding i Content Marketing

635zł
535zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 635zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Zarządzanie projektem – Akademia Project Managera

625zł
525zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 625zł
Więcej o tym kierunku

Polecane kierunki i specjalności

Studia podyplomowe

Social media i influencer marketing

715zł
615zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 715zł
Więcej o tym kierunku
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji