Branding i Content Marketing

Sposób realizacji:
Sposób realizacji

Online - Zajęcia realizujesz w 100% online poprzez spotkania online z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami na platformie Teams (nauczanie synchroniczne) oraz w oparciu o materiały zamieszczane na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).

Online
Cechy:
Od marca
Polski
Miasto:
Obszar:
Marketing i sprzedaż
To kierunek dla osób, które: :

Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.

Cena
od 530zł / mies.
446zł / mies.
Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
Digital marketing | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Student prezentuje na tablicy, a trójka słucha.
Marketing i sprzedaż | Studia I stopnia w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Czwórka osób analizuje wykres na tablicy.
Sprzedaż i e-commerce | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Dwójka studentów przegląda laptopa.
Digital marketing | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Student prezentuje na tablicy, a trójka słucha.
Marketing i sprzedaż | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Czwórka osób analizuje wykres na tablicy.
Sprzedaż i e-commerce | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Dwójka studentów przegląda laptopa.

Czego się nauczysz?

Branding i Content Marketing | Studia podyplomowe w Łodzi | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Sześcioro studentów WSB Merito rozmawia przy budynku z czerwonej cegły wśród zieleni
  • zdobędziesz unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy
  • poznasz najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania
  • nauczysz się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli ci na osiąganie lepszych wyników
  • dowiesz się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej
  • odkryjesz i przećwiczysz sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki
  • będziesz mógł omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej
  • rozwiniesz swoją kreatywność i twórcze myślenie

Program studiów

9

Liczba miesięcy nauki

192

Liczba godzin zajęć

12

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • idea marki
  • podstawy budowania marki
  • określanie osobowości marki
  • praca z archetypami marek
  • klaryfikacja obietnicy marki
  • Value Proposition Design
  • marki w świecie wartości
  • wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • identyfikacja wizualna marki
  • co-branding
  • architektura marki
  • The Business Model Canvas
  • postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki
  • znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki
  • samokoncept a wartość marki dla odbiorcy
  • psychologia cen
  • płeć i wiek w marketingu
  • wrażliwość na markę
  • wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów
  • metody oddziaływania na motywacje i postawy konsumentów w świetle badań naukowych
  • co działa, a co nie działa w reklamie
  • metoda Design Thinking w projektowaniu doświadczeń Klientów
  • projektowanie doświadczeń emocjonalnych – mikrowarsztat
  • personal branding – mikrowarsztat
  • wyznaczanie kierunków rozwoju marki
  • strategia i wyznaczanie celów metodą SMART
  • analiza strategiczna: analiza konsumenta, analiza konkurencji, samoanaliza
  • consumer insight
  • pozycjonowanie marki
  • pojęcie big idea w komunikacji
  • product placement
  • celebrity endorsement
  • rebranding
  • brand extension
  • wskaźniki efektywności działań brandingowych
  • znaczenie i miejsce komunikacji w modelu biznesowym i procesie marketingowym
  • zintegrowana komunikacja marketingowa
  • zasady i wyzwania w obszarze komunikacji marki w XXI wieku
  • planowanie strategicznej komunikacji marki - elementy procesu
  • niestandardowe działania komunikacyjne marek
  • Brand Behaviour & Customer Experience
  • tworzenie Brand Booka
  • ekosystem social media
  • strategiczne podejście do mediów społecznościowych
  • zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych
  • analityka działań w social media – mierzenie efektów działań
  • influencer marketing
  • tips & tricks
  • najciekawsze trendy w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • trendy, makrotrendy, mikrotrendy, kontr trendy, sygnały zmian
  • najciekawsze trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe i komunikacyjne
  • mikrotrendy w marketingu małych firm
  • Growth Hacking
  • Context Map Canvas
  • Consumer Trend Canvas
  • Consumer Trend Radar
  • content marketing w budowaniu marki eksperckiej i biznesu online
  • wyznaczanie celów działań content marketingowych
  • tworzenie strategii content marketingowej
  • wartościowanie informacji w kontekście brandingu
  • podstawy SEO
  • planowanie tematów
  • opracowywanie harmonogramu publikacji
  • dostosowanie przekazu do kanału komunikacji
  • webwriting
  • content design
  • podstawy komunikacji wizualnej
  • dystrybucja treści w Internecie
  • analizowanie efektywności działań
  • AI w content marketingu
  • najczęściej popełniane błędy w content marketingu
  • content design w praktyce
  • techniki pisania – mikrowarsztat
  • jak robić dobre zdjęcia smartfonem – mikrowarsztat
  • retusz zdjęć – mikrowarsztat
  • projektowanie w programie Canva – mikrowarsztat
  • montaż filmów w bezpłatnych programach – mikrowarsztat
  • popularne narzędzia content marketingowe
  • siła obrazu
  • video w strategii marki
  • formaty video budowanie społeczności na You Tube
  • błędy w działaniach video marketingowych
  • Video Content Marketing - warsztat
  • mitologizacja marki
  • kreowanie doświadczenia poprzez opowieść
  • klasyczne schematy narracyjne i ich zastosowanie w brandingu
  • techniki storytellingowe
  • emotywna funkcja języka
  • eksploracyjna funkcja metafor
  • markery emocjonalne
  • sprzedaż za pomocą opowieści
  • budowanie relacji i networking
  • wykorzystanie wizerunku
  • autoryzacja wypowiedzi
  • stosowanie fragmentów cudzych utworów
  • licencje Creative Commons
  • zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej
  • konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich
  • tworzenie regulaminów konkursów oraz uwarunkowania prawne dotyczące wyłaniania zwycięzców – warsztat
  • umowy z influencerami i freelancerami - warsztat
  • test sprawdzający wiedzę po I semestrze
  • test sprawdzający wiedzę po II semestrze

Wykładowcy

    Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Łódź: mgr Kamila Cyran-Mnich
    mgr Kamila Cyran-Mnich
    • Specjalizuje się w brandingu, psychologii marki, content marketingu oraz w kreatywnej komunikacji marketingowej, wspierając firmy w budowaniu rozpoznawalności i trwałych relacji z klientami.
    • Praktyk branży kreatywnej, wykładowca i certyfikowany trener biznesu. Pełni funkcję opiekuna kierunku branding i content marketing w UWSB Merito w Chorzowie, wspierając rozwój studentów.
    • Tworzyła kampanie reklamowe, programy edukacyjne oraz strategie komunikacji marketingowej dla polskich firm oraz międzynarodowych koncernów.
    • Pracowała m.in. dla Vattenfall Distribution Poland Sp. z o.o, Vattenfall Sales Poland S.A., Tauron Polska Energia S.A, Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) - regulatora polskiego rynku kolejowego.
    Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Łódź: Jacek Lipski
    Jacek Lipski
    • Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu zdobytego w agencji marketingowej (Vena Art), korporacyjnych działach komunikacji (Żagiel S.A., Vattenfall DP) oraz jako konsultant i szkoleniowiec.
    • Od czerwca 2024 r. zarządza koszykarskim klubem sportowym Lublinianka KUL Basketball oraz kieruje jego marketingiem. Ponadto prowadzi działalność jako konsultant w obszarze marketingu strategicznego.
    • W latach 2015-2023 pracował jako konsultant i szkoleniowiec startupów. Przeszkolił i skonsultował ponad 300 projektów m.in. w Startup Academy i jako Manager Inkubacji w Platformie Startowej Idealist.
    • Po godzinach fascynuje się koszykówką oraz trenuje dzieciaki w Lubliniance KUL Basketball (licencja trenerska typu C PZKOSZ).
    Branding i Content Marketing | Uniwersytet WSB Merito Łódź: mgr Oskar Rak
    mgr Oskar Rak
    • Specjalizuje się w video marketingu i komunikacji wideo. Opracowuje nowoczesne strategie tworzenia oraz promocji treści, szczególnie na platformach takich jak YouTube, TikTok i Instagram.
    • Doświadczony strateg w tworzeniu i wdrażaniu strategii biznesowych. Współwłaściciel domu produkcyjnego Klik Film oraz firmy konsultingowej Mrowisko, wspierających rozwój marek i organizacji.
    • Autor i współtwórca ponad 100 produkcji filmowych, licznych kursów online oraz projektów edukacyjnych, takich jak Filmowiec Pro. Wyróżniany za profesjonalizm i innowacyjne podejście.
    • Posiada biegłość w produkcji filmowej, montażu i projektowaniu strategii contentowych. Prowadzi szkolenia z video marketingu oraz ma bogate doświadczenie biznesowe i zarządcze.

    Warunki przyjęcia

    Aby zostać uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito, należy:

    • mieć ukończone studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie,
    • złożyć komplet dokumentów i spełnić wymogi rekrutacyjne,
    • o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

    Czas do końca promocji

    28 dni 8 h 57 min

    Koniec promocji 02.01.2026 o godz. 22:00

    Możliwości dofinansowania

    • Pierwsi zyskują najwięcej! Im szybciej się zapiszesz, z tym większej zniżki skorzystasz.
    • Oferujemy specjalne, większe zniżki dla naszych absolwentów.
    • Możesz skorzystać z dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
    • Funkcjonuje u nas Program Poleceń.
    • Pracodawca może dofinansować Ci studia, otrzymując dodatkową zniżkę w ramach Programu Firma.
    • Warto sprawdzić możliwości dofinansowania z KFS. 

    Ceny

    1 rok
    1 rata
    5360 zł 6360 zł (1 x 5360 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6360zł
    2 raty
    2680 zł 3180 zł (2 x 2680 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3180zł
    10 rat
    536 zł 636 zł (10 x 536 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 636zł
    12 rat
    446 zł 530 zł (12 x 446 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
    1 rok
    1 rata
    4960 zł 6360 zł (1 x 4960 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 6360zł
    2 raty
    2480 zł 3180 zł (2 x 2480 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 3180zł
    10 rat
    496 zł 636 zł (10 x 496 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 636zł
    12 rat
    413 zł 530 zł (12 x 413 zł) Najniższa cena z ostatnich 30dni: 530zł
    Sprawdź czy Twoja firma zapewnia Ci zniżkę

    Zyskaj atrakcyjny rabat na studia, który jest Twoim benefitem rozwojowym dzięki współpracy Twojej firmy z Uczelniami WSB Merito.

    Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz

    W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.

    Podobne kierunki i szkolenia

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Psychologia skutecznej sprzedaży

    470zł
    386zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 470zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Social media i influencer marketing

    595zł
    511zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 595zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Marketing kultury

    445zł
    361zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 445zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Zamówienia publiczne

    509zł
    425zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 509zł
    Więcej o tym kierunku
    Polecane kierunki i szkolenia
    Inni oglądali również

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Agile – zwinne metodyki zarządzania projektami

    545zł
    461zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 545zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Bezpieczeństwo i higiena pracy

    517zł
    433zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 517zł
    Więcej o tym kierunku

    Polecane kierunki i specjalności

    Studia podyplomowe

    Business Intelligence and Information Management

    642zł
    558zł / mies.
    Najniższa cena z ostatnich 30dni: 642zł
    Więcej o tym kierunku
    Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

    Masz wątpliwości?

    Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

    Już wiesz, co chcesz studiować?

    Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji