Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku E-marketing i e-commerce. Biznes w internecie
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE W E-BIZNESIE
(20 godz.)
- Istota zarządzania marketingowego w e-biznesach – tworzenie propozycji wartości, podejścia zwinne, MVP oraz metodyka LEAN (8 godz.)
- E-biznes jako szansa – szybkie reagowanie na zmiany, elastyczność w obliczu kryzysów (2 godz.)
- Business model canvas (warsztat) (2 godz.)
- Customer Value Canvas (2 godz.)
- Tworzenie strategii marketingowych w e-biznesie (4 godz.)
- Zarządzanie procesami w e-commerce i e-biznesie (2 godz.)
PODSTAWY E-BIZNESU I E-COMMERCE
(18 godz.)
- Podstawowe modele biznesowe w e-biznesie i e-commerce (6 godz.)
- Elastyczne i hybrydowe modele biznesowe w e-biznesie i e-commerce (4 godz.)
- Różne typy działalności w e-commerce (case studies) (2 godz.)
- Praktyczna strategia projektowania biznesu e-commerce krok po kroku (4 godz.)
- Platformy sprzedażowe e-commerce (2 godz.)
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W INTERNECIE - SOCJOLOGIA E-COMMERCE
(20 godz.)
- Psychologia zachowań konsumenckich (8 godz.)
- Nowe trendy konsumenckie w internecie (4 godz.)
- Psychografia i tworzenie person dla e-biznesu i e-commerce (4 godz.)
- Wykorzystanie wglądu konsumenckiego w tworzeniu stabilnego e-biznesu (4 godz.)
PRAWO W E-BIZNESIE I E-COMMERCE
(12 godz.)
- Prawo w handlu internetowym (4 godz.)
- Prawo autorskie i zawieranie umów (4 godz.)
- Prawa konsumenta w Internecie (4 godz.)
USABILITY I USER EXPERIENCE SKLEPU INTERNETOWEGO
(26 godz.)
- Podstawy User Experience i Customer Experience w e-commerce (8 godz.)
- Projektowanie stron internetowych w e-biznesie (4 godz.)
- Projektowanie koszyka i płatności (4 godz.)
- Projektowanie formularzy i rejestracji (2 godz.)
- mCommerce i projektowanie aplikacji (8 godz.)
CUSTOMER EXPERIENCE I ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA W E-BIZNESIE
(16 godz.)
- Customer experience i customer journey – spójne doświadczenie (8 godz.)
- Obsługa posprzedażowa (2 godz.)
- Obsługa zamówień i komunikacja z klientem) (2 godz.)
- Logistyka i dostawy w e-commerce (4 godz.)
MONITORING I ANALITYKA W E-COMMERCE I E-BIZNESIE
(20 godz.)
- Google analytics (8 godz.)
- Tworzenie, mapowanie i pomiarowanie lejka sprzedażowego (8 godz.)
- Kluczowe wskaźniki efektywności w e-commerce (4 godz.)
STRATEGIA MARKETINGOWA I PROMOCJA W E-COMMERCE
(38 godz.)
- Strategie marketingowe i brandingowe w e-commerce (4 godz.)
- Social media i płatne formy reklamy w internecie (8 godz.)
- SEO i SEM (Google Ads) (4 godz.)
- Marketing automation i email marketing (8 godz.)
- Marketing efektywnościowy (4 godz.)
- Influencer marketing dla e-commerce (4 godz.)
- Budowanie marki w e-commerce i e-biznesie (6 godz.)
PROJEKT I EGZAMIN
(8 godz.)
Seminarium projektowe (8 godz.)
Forma zaliczenia
Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu