Gapińska
Anna Gapińska

Pomysłodawca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Customer Experience Management w WSB Merito. 

 

Ekspert marketingu i zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Praktyk biznesu, trener, wykładowca, szkoleniowiec i konsultant z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. 

 

Prowadzi warsztaty i wdraża w firmach programy i strategie zwiększające doświadczenia klientów.   Współpracuje z kadrą managerską średniego i wysokiego szczebla. Inspiruje do zmian, często w niestandardowy sposób. 

 

Twórczyni autorskich programów wspierających customer & employee experience management, m.in.:  CX & EX essence networking & knowledge sharing, CX & EX audit.

 

Obecnie pełni rolę Global Head of Marketing w międzynarodowej firmie technologicznej, gdzie z sukcesami łączy wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu z customer experience. 

 Janusz Kamieński
Janusz Kamieński

Konsultant, menedżer, przedsiębiorca z 25-letnim stażem w doradztwie. Od 2004 r. Prezes zarządu polskiej firmy doradczej EC sp. z o.o.. Promotor i prekursor w Polsce strategii CX/CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej licznych przedsiębiorstw. W swojej karierze doradzał zarządom firm nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami – w Czechach, Danii, Holandii, Niemczech, Rumunii oraz Wielkiej Brytanii. Wspierał procesy formułowania i realizacji skutecznych strategii m.in. w: Alior Bank, Auchan, Bank Pekao, Basell Orlen Poliolefins, Chiesi, DAFA, DANONE, Deni Cler, Edipresse, Eltel Networks, First Data, Generali, Grupa Żywiec, innogy, Play, Raiffeisen Polbank, Reckitt Benckiser.
Konsultant akredytowanego przy Chartered Institute of Marketing programu Professional Diploma in Marketing. Ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w Polsce i na świecie (m.in. Berlin, Budapeszt, Shanghaj, Vancouver). Jego artykuły publikują najlepsze czasopisma biznesowe w Polsce, a prowadzony od listopada 2012 r. blog w tematyce strategii biznesowych oraz CX/CEM ma już ponad 1,9 mln wejść.

Elżbieta Gierczyńska
Elżbieta Gierczyńska

Specjalizuje się w zarządzaniu doświadczeniami klientów (Customer Experience) i pracowników (Employee Experience), łącząc te obszary w ramach podejścia Human Experience (HX).

 

Posiada 25-letnie doświadczenie w branży. Kładzie nacisk na kompetencje miękkie, które są kluczowe dla rozwoju zespołów. Skupia się na szkoleniach z zakresu Employee Experience: mapowania podróży pracownika, rozwijanie empatii, budowanie synergii zespołowej, mądrego feedbacku oraz pewności siebie w środowisku pracy.

 

Równolegle prowadzi szkolenia podnoszące kompetencje menedżera CX w twardych obszarach wskaźników biznesowych, ucząc, że CX powinien wspierać biznes. Celem jest uświadomienie, jak skutecznie prezentować korzyści wynikające z działań CX, które przyczyniają się do wzrostu firmy.

 

Wykorzystuje sztuczną inteligencję jako element wspierający pracę menedżera CX, łącząc humanistyczne podejście z analizą danych. To pozwala tworzyć spójne i skuteczne rozwiązania wspierające sukces nowoczesnych organizacji.

Joanna Szymańska
Joanna Szymańska

Konsultantka i ekspertka obszaru Employee & Customer Experience z ponad 15-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Wcześniej dyrektor i kierownik obszarów EX & CX w PLAY i Billennium (IT). Obecnie właścicielka firmy doradczej PeopleStory.pl, wspierającej firmy w efektywnym zarządzaniu doświadczeniami pracowników i klientów. Wdraża strategie i programy działań EX i CX. Mapuje ścieżki EJM/CJM pracowników i klientów. Prowadzi warsztaty, szkolenia, badania ilościowe i jakościowe (z wykształcenia socjolog - badacz), kształtuje komunikację wewnętrzną, prowadzi projekty wdrażające zmiany. Autorka wielu publikacji, prelegentka licznych konferencji branżowych. W ostatnim czasie współpracowała m.in. z markami takimi jak: Bank BNP Paribas, IKEA, PZU, PLAY, G2A.com, Polski Światłowód Otwarty.

Dorota Kabat
Dorota Kabat

Trener biznesu, coach, konsultant z ponad 18-letnim doświadczeniem, doradca strategiczny. 
Z wykształcenia pedagog i psycholog. 
Certyfikowany coach - CoachWise Essentials, CoachWise Equipped™ . 
Posiada certyfikaty N.E.W.S TM Organizatiol Navigation Dynamics. 
Karierę biznesową związała ze sprzedażą. Zajmowała stanowiska menedżerskie od  średniej po wyższą kadrę menedżerską w korporacjach polskich i globalnych. Zespoły, którymi kierowała uzyskiwały najwyższe wyniki sprzedaży i nagrody związane z wysokimi wynikami. Dzięki rolom menedżerskim zdobyła praktyczne doświadczenie w pracy  z podległymi pracownikami i z klientem. W związku ze swoim doświadczeniem łączy praktykę z wiedzą teoretyczną. 
Specjalizuje się w tematach związanych ze sprzedażą, zarządzaniem oraz zwiększaniem efektywności osobistej, zespołowej oraz organizacyjnej. 
Szczególne ważnym zakresem tematycznym są dla niej tematy związane z przywództwem, zarządzanie zmianą, wiekiem oraz różnorodnością pokoleń, a także innowacyjność i efektywność w biznesie. Wspiera organizacje we wdrażaniu zmian pod kątem psychologicznym. Prowadzi audyty i wspiera tworzenie efektywnych ścieżek CX. 

Katarzyna Pamuła – Prud
Katarzyna Pamuła - Prud

Trener i konsultant biznesu, Interim manager

Wieloletni Praktyk. Pasjonatka Customer Experience Management.  Specjalistka w zarządzaniu procesami.
Ekspert w dziedzinie Customer Experience Management, obsługi klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej na klienta, a także optymalizacji i efektywności procesów operacyjnych. W swojej pracy kieruje się doświadczeniem, które zdobywała w różnych obszarach i na różnych stanowiskach, między innymi  w międzynarodowej korporacji (GE) w obszarze usług finansowych – bankowości.
Pracując na stanowiskach managerskich i dyrektorskich odpowiadała również za: tworzenie strategii i ustalanie celów, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, jakość procesów, programy motywacyjne oraz  budowanie zaangażowania pracowników i komunikację wewnętrzną. Szerokie doświadczenie pozwala na ocenę efektywności biznesu z różnych perspektyw, łącząc oczekiwania klientów, organizacji i pracowników.
Posiada długoletnie doświadczenie w pracy z ludźmi, zarządzając zarówno dużymi zespołami, jak również zespołami wysoko wyspecjalizowanych specjalistów. W pracy z Klientami opiera się na własnych doświadczeniach, co przekłada się na realne sukcesy.

Wykładowca w Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku oraz Członek Zarządu Fundacji Rozwoju Interim Managementu.

Marcin Sawicki
Marcin Sawicki

Konsultant i ekspert ds. obsługi klienta, contact center i customer experience.

 

Menedżer z ponad 20-letnim stażem w branży obsługi klienta oraz contact center. Pracował dla firm z sektorów ubezpieczeń, opieki medycznej, telekomunikacyjnej, wynajmu nieruchomości. Odpowiedzialny za zbudowanie i zarządzanie contact center w PZU Zdrowie i Medicover oraz jakość operacyjną i ciągły rozwój w obszarze obsługi klienta w Nationale-Nederlanden. 
Ekspert od zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience) oraz pracowników (Employee Experience). 

 

Posiada rozległą wiedzę na temat technologii wspierających procesy obsługi klienta, takich jak sztuczna inteligencja i systemy CRM. 

Adam Latek
Adam Latek

Hotelarz, doradca biznesowy, pasjonat. Członek Polskiej Izby Hotelarzy. Certyfikowany trener programu „Food & Beverage Manager” amerykańskiego stowarzyszenia przewoźników lotniczych IATA.  Wykładowca Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa uczelni Vistula w Warszawie. 
Koordynator kierunku „Hospitality” – unijnego programu „Intertour” mającego kształcić hotelarzy, którzy będą pracować na całym świecie. 
Brał udział w otwarciach ponad 16 hoteli w Polsce i za granicą. Pomagał wprowadzić na polski rynek hotele marki Best Western. 
Na co dzień współpracuje z inwestorami hotelarskimi, którym pomaga prowadzić obiekty hotelowe zgodnie ze sztuką gościnności. Prowadzi szkolenia dla hotelarzy praktyków. Współpracuje z międzynarodowymi sieciami hotelowymi i uczelniami hotelarskimi w Europie. 
Pracował w międzynarodowych sieciach hotelarskich, m.in.: IHG, ACCOR, Choice Hotels, Hilton. 

Aleksandra Morawska-Wagner
Aleksandra Morawska-Wagner

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach Socjologia oraz Filozofia. Certyfikowany trener - Train the Trainers. Od 20 lat związana zawodowo z branżą badawczą. Posiada wszechstronną wiedzę na temat metod badawczych, technik jakościowych/ilościowych i ich praktycznego zastosowania. Swoje doświadczenia zdobywała realizując projekty dotyczące m.in. jakości obsługi (mystery shopper, satysfakcji klientów) oraz customer experience.

 

W trakcie swojej pracy badawczej współpracowała oraz prowadziła multidyscyplinarne zespoły. Koordynowała prace różnych działów badawczych. Odpowiedzialna również za tworzenie strategii i ustalanie celów wewnątrz organizacji.

 

Posiada doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym. Jej główni klienci działają w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym, energetycznym oraz FMCG. 

 

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie badań marketingowych zdobyła dogłębne zrozumienie tego, czego potrzeba, aby tworzyć i dostarczać wyjątkowe doświadczenia klientom.

Tomasz Palak
Tomasz Palak

 

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu, Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji i Uczelni Techniczno-Handlowej. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki "Internet a prawo - jak się nie potknąć?". Prywatnie gitarzysta. 

Justyna Jakubczyk
Justyna Jakubczyk

Dyplomowana projektantka doświadczeń klientów z 10-letnim stażem w biznesie, CX strateżka, wykładowczyni CX oraz speakerka na eventach biznesowych i konferencjach, m.in. TEDx, Customer Care, Customer Congress, I love Mkt, Business Market. Specjalizuje się w branży finansowej, a swoje działania skupia wokół utrzymania klientów głównie w modelu B2B. Realizowała współprace projektowe i szkoleniowe m.in. z Credit Agricole, Uniqa  / Axa Ubezpieczenia, Santander Bank, Europejski Fundusz Leasingowy, IKEA, COMARCH. Łączy strategie biznesu ze strategią/inicjatywami Customer Experience. Wspiera CX Managerów i Dyrektorów w liczeniu opłacalności CX, wdrażaniu Customer Journey oraz Customer Lifetime Value. Regularnie publikuje artykuły na łamach magazynu Customer Experience Manager, a także Digital Now. Jest autorka podcastu CX reMINDer oraz organizatorką spotkań dla CX społeczności -CX Networking.