Czym jest Projektor?
PROJEKTOR to konkurs Uniwersytetu WSB Merito Warszawa, w którym studenckie pomysły wychodzą poza salę zajęciową i zyskują realną szansę na rozwój.
To przestrzeń dla kreatywnych, ambitnych i odważnych – tych, którzy chcą pokazać światu efekty swojej pracy, zdobyć uznanie akademickie i biznesowe oraz nagrody o łącznej wartości ponad 20 000 zł.
Dzięki PROJEKTOROWI Twoja praca nie kończy się na zaliczeniu – zyskuje sens, widoczność i możliwość współpracy z partnerami strategicznymi.
Co zyskujesz?
- WIDOCZNOŚĆ – pokaż swój projekt akademii i biznesowi
- NAGRODY – pula nagród to 20 000 zł!
- DOŚWIADCZENIE – współpraca z Partnerami
- DOCENIENIE – Twoje pomysły mają realny wpływ
Ważne daty
- Termin zgłoszeń: do 30 stycznia 2026
- Ogłoszenie finalistów (10 projektów w każdej ścieżce): 10 lutego 2026
- Gala finałowa: 20 lutego 2026, godz. 18:00
PROJEKTOR – pomysł, warsztaty, nagrody
Otwarte podejście do projektów realizowanych przez studentów – zarówno w ramach zajęć akademickich, jak i poza nimi. Uczestnicy mogą zgłaszać projekty w jednej z trzech kategorii:
- Naukowe. Realizacja badań, analiza wyników i odkrywanie nowych zależności w wybranym obszarze tematycznym.
- Społecznościowe. Działania, które wspierają ludzi i społeczności, budują pozytywną zmianę i odpowiedzialność społeczną.
- Komercyjne. Pomysły biznesowe, produkty, usługi lub startupy, które mogą znaleźć zastosowanie na rynku.
W Ścieżce Partnerskiej uczestnicy podejmują wyzwania zaproponowane przez partnera I edycji konkursu – firmę Delkom, oficjalnego partnera i dystrybutora rozwiązań Microsoft. Tworzą innowacyjne rozwiązania w wybranych obszarach technologicznych, odpowiadające na realne potrzeby użytkowników.Uczestnicy mogą zgłaszać projekty w jednej z trzech kategorii:
- Sztuczna Inteligencja (AI). Projektowanie rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję w praktycznych zastosowaniach. Kluczowe znaczenie mają innowacyjność, odpowiedzialne podejście oraz realny wpływ na użytkownika. Jakie rozwiązanie w oparciu o sztuczną inteligencję może zostać stworzone?
- Surface Copilot + PC. Tworzenie rozwiązań wykorzystujących możliwości urządzeń Surface oraz Copilot w Windows. W projektach można uwzględnić funkcje takie jak ekran dotykowy czy Surface Pen, wspierające kreatywność, naukę lub pracę. W jaki sposób technologia Surface i Copilot może wzbogacić doświadczenie użytkownika?
- Rozszerzenia i szablony dla Microsoft 365. Projektowanie dodatków oraz szablonów dokumentów dla aplikacji Microsoft 365. Celem jest zwiększenie produktywności, poprawa dostępności i wsparcie użytkowników w codziennych zadaniach. Jakie rozszerzenie lub zestaw szablonów może usprawnić pracę w środowisku Microsoft 365?
- Rozwiązania oparte na platformie Azure. Wykorzystanie usług i zasobów platformy Azure do budowy skalowalnych, inteligentnych i nowoczesnych rozwiązań. Jakie rozwiązanie może zostać zrealizowane z wykorzystaniem możliwości platformy Azure?
- Technologie wspierające neuroróżnorodność i dostępność. Tworzenie rozwiązań cyfrowych wspierających osoby z różnymi potrzebami poznawczymi i fizycznymi. Istotne są zasady dostępności, alternatywne formy interakcji oraz pozytywny wpływ technologii na codzienne funkcjonowanie. W jaki sposób technologia może wspierać neuroróżnorodność i dostępność?
ŁĄCZNA PULA NAGRÓD 20 000 zł
W ścieżce UNIWERSYTECKIEJ
- 3000 zł za I miejsce
- 2000 zł na II miejsce
- 1000 zł na III miejsce
W ścieżce PARTNERSKIEJ:
- 5000 zł za I miejsce
- 3000 zł za I miejsce
- 1000 zł za I miejsce
w formie voucherów na zakup w sklepie delkom.pl
Na uczestników przewidziano również dodatkowe nagrody specjalnie, w tym m.in. rabaty na studia podyplomowe oraz inne niespodzianki.
W semestrze odbędzie się webinar z Partnerem konkursu, podczas którego poznasz jego wyzwania i oczekiwania wobec projektów.
Wypełnij formularz do 30 stycznia
Kliknij w link i wypełnij formularz
Poznaj finalistki i finalistów konkursu
10 lutego - sprawdź, czy Twój projekt znalazł się w finale.
Finał i prezentacje projektów
20 lutego o 18:00 będziesz mógł zaprezentować swój projekt w finale.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.