Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.
DATA-DRIVEN CONTENT MARKETING - WPROWADZENIE
(22 godz.)
- Content Marketing I jego miejsce w strategii marketingowej firmy ( 4 godz.)
- Filozofia customer centric I projektowanie propozycji wartości (4 godz.)
- Warsztat tworzenia strategii Content Marketingowej. (6 godz.)
- Mapowanie treści w content marketingu – Modele RACE, See Think Do Care, AIDA (8 godz.)
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENTA W SIECI
(14 godz.)
- Psychologia zachowań konsumenta – aspekty przetwarzania i konsumowania treści (4 godz.)
- Psychologiczne aspekty transmisji społecznej – treści wirusowe ( 2 godz.)
- Warsztat tworzenia treści wirusowych (4 godz.)
- Psychografia i narzędzia opisywania grupy docelowej w content marketingu ( 4 godz.)
PRAWNE ASPEKTY REALIZACJI STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ
(12 godz.)
- Prawne aspekty współpracy z twórcami treści (4 godz.)
- Prawne aspekty tworzenia treści – kultura remiksu, memy, satyra (4 godz.)
- Współpraca z agencjami content marketingowymi i influencer marketingowymi ( 4 godz.)
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA DATA DRIVEN CONTENT MARKETING
(71 godz.)
- Strategia Inbound Marketingu – wstęp do wykorzystania treści w praktyce ( 4 godz.)
- Treści własne – blog ( 4 godz.)
- Warsztat copywritingu (4 godz.)
- Warsztat kreatywnego pisania ( 6 godz. )
- Strategie wykorzystania AI w badaniach treści i tworzeniu treści (6 godz.)
- Facebook Ads, treści na Facebooku i analityka na FB (8 godz.)
- Instagram Ads, treści na Instagramie i analityka na Instagramie (12 godz.)
- You Tube i strategia tworzenia treści Video ( 6 godz.)
- Tik Tok i strategia tworzenia treści ( 7 godz.)
- E-mail marketing (6 godz.)
- Micro-copy i web writing ( 4 godz.)
- Warsztat tworzenia treści wizualnych ( 4 godz.)
ANALITYKA I BADANIA MARKETINGOWE
(44 godz.)
- Google Analytics (8 godz.)
- Konfiguracja Google Analytics ( 4 godz.)
- Data Driven Content Marketing I Data Storytelling (8 godz.)
- Projektowanie eksperymentów i tekstów w internecie ( 4 godz.)
- Ilościowe badania marketingowe ( 8 godz.)
- Jakościowe badania marketingowe (8 godz.)
- Badania neuromarketingowe (4 godz)