Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 163
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
DATA-DRIVEN CONTENT MARKETING - WPROWADZENIE
(22 godz.)
  • Content Marketing I jego miejsce w strategii marketingowej firmy    ( 4 godz.)
  • Filozofia customer centric I projektowanie propozycji wartości    (4 godz.)
  • Warsztat tworzenia strategii Content Marketingowej.    (6 godz.)
  • Mapowanie treści w content marketingu – Modele RACE, See Think Do Care, AIDA   (8 godz.)
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENTA W SIECI
(14 godz.)
  • Psychologia zachowań konsumenta – aspekty przetwarzania i konsumowania treści    (4 godz.)
  • Psychologiczne aspekty transmisji społecznej – treści wirusowe    ( 2 godz.)
  • Warsztat tworzenia treści wirusowych  (4 godz.)
  • Psychografia i narzędzia opisywania grupy docelowej w content marketingu   ( 4 godz.)
PRAWNE ASPEKTY REALIZACJI STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ
(12 godz.)
  • Prawne aspekty współpracy z twórcami treści    (4 godz.)
  • Prawne aspekty tworzenia treści – kultura remiksu, memy, satyra   (4 godz.)
  • Współpraca z agencjami content marketingowymi i influencer marketingowymi   ( 4 godz.)
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA DATA DRIVEN CONTENT MARKETING
(71 godz.)
  • Strategia Inbound Marketingu – wstęp do wykorzystania treści w praktyce    ( 4 godz.)
  • Treści własne – blog     ( 4 godz.)
  • Warsztat copywritingu     (4 godz.)
  • Warsztat kreatywnego pisania  ( 6 godz. )
  • Strategie wykorzystania AI w badaniach treści i tworzeniu treści   (6 godz.)
  • Facebook Ads, treści na Facebooku i analityka na FB   (8 godz.)
  • Instagram Ads, treści na Instagramie i analityka na Instagramie      (12 godz.)
  • You Tube i strategia tworzenia treści  Video      ( 6 godz.)
  • Tik Tok i strategia tworzenia treści      ( 7 godz.)
  • E-mail marketing      (6 godz.)
  • Micro-copy i web writing  ( 4 godz.)
  • Warsztat tworzenia treści wizualnych     ( 4 godz.)
ANALITYKA I BADANIA MARKETINGOWE
(44 godz.)
  • Google Analytics   (8 godz.)
  • Konfiguracja Google Analytics    ( 4 godz.)
  • Data Driven Content Marketing I Data Storytelling   (8 godz.)
  • Projektowanie eksperymentów i tekstów w internecie     ( 4 godz.)
  • Ilościowe badania marketingowe   ( 8 godz.)
  • Jakościowe badania marketingowe    (8 godz.)
  • Badania neuromarketingowe   (4 godz)