Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina, Warszawy, Torunia, Bydgoszczy, Opola, Łodzi, Wrocławia i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW z siedzibą we Wrocławiu. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Ważne:
Rekrutacja na ten kierunek w roku akademickim 2023/2024 została zamknięta.
Jeśli jednak jesteś zainteresowany(-a) studiami na tym kierunku, zapisz się na listę wypełniając formularz.

Marketing treści czy też Content Marketing są w arsenale marketerów i marketerek od dawna. Co więc sprawiło, że postanowiliśmy przygotować studia podyplomowe, które nauczą jak najlepiej wykorzystywać te narzędzia w praktyce? Przede wszystkim duża potrzeba uporządkowania wiedzy, standardów i prawidłowego odczytania obu członów nazwy Content Marketing. Bo poza słowem Content (czyli treści) mamy tu do czynienia także ze słowem Marketing.
A w marketingu chodzi o strategiczne, poukładane, zoptymalizowane i oparte na danych procesy, a nie tylko o kreatywność.
Naszą ambicją było i jest wykształcenie otwartych marketerów i marketerek, którzy będą dobrze wykorzystywali treści strategicznie. Którzy nauczą się, jak zdobywać przewagi konkurencyjne z pomocą dobrze dobranych i skonstruowanych strategicznie treści.

Co zyskujesz?
- Nabędziesz umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe,
- Poznasz modele strategiczne właściwe dla marketingu B2C i B2B,
- Dowiesz się jak projektować i przeprowadzać badania i testy, by optymalizować treści pod poszczególne platformy i cele marketingowe,
- Nauczysz się tworzyć treści marketingowe w różnych formatach – w tym video i video efemeryczne,
- Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia AI do pomiaru, a nawet etycznego tworzenia treści marketingowych
- Zwiększysz swoją atrakcyjność na rynku pracy. I/lub poprawisz efektywność swojego biznesu
Dla kogo?
Studia skierowane są do marketerów i marketerek, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę na temat wykorzystania treści w działaniach marketingowych. To także intensywna nauka dla tych, którzy są otwarci na nową wiedzę, nowe narzędzia i nie boją się z pomocą metody naukowej weryfikować swoich założeń biznesowych. Na zajęcia dobrze odnajdą się w szczególności osoby z branży marketingowej:
- z doświadczeniem i widzą, która wymaga ciągłego uzupełniania,
- na początku drogi, którzy chcą się szybko uczyć i porządkować nabytą wiedzę z zakresu marketingu treści,
- współpracujący z działami sprzedaży i wspierający działania sprzedażowe dla większej efektywności i synergii działań
Studia podyplomowe Data Driven Content Marketing to także oferta dla właścicieli i zarządzających biznesami MŚP, którzy chcą samodzielnie, ale przede wszystkim rozsądnie chcą rozwijać swoje działania marketingowe w oparciu o marketing treści bazujący na danych, nie na intuicji.
Te studia to przede wszystkim oferta dla osób nastawianych na rozwój w modelu evidence-based growth™, czyli taki, w którym liczą się zweryfikowane naukowo i badawczo fakty, a nie intuicja, folklor czy opinie. To oferta dla odważnych marketerów i marketerek, którzy nie muszą mieć racji, ale którzy chcą wiedzieć, jaka jest obiektywna prawda o ich strategii i działaniach z wykorzystaniem treści marketingowych.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA
Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń
E-mail: studia SP anna.adamczyk@wsb.torun.pl; studia MBA kinga.kolodziej@wsb.torun.pl
Tel.:
studia podyplomowe +48 538 688 806
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00
- so: 09:00 - 13:00