Niestacjonarne - Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się głównie w weekendy, średnio co dwa tygodnie. Na niektórych kierunkach zajęcia zaczynają się już w piątek po południu, jeśli wymaga tego program nauczania.
Stacjonarne - Zajęcia na studiach stacjonarnych prowadzimy w dni robocze, najczęściej 3–4 dni w tygodniu, więc weekendy masz wolne od spotkań na uczelni. Plan układamy tak, aby zminimalizować liczbę okienek.
Hybrydowe - Na studiach hybrydowych zajęcia odbywają się zarówno online na platformie MS Teams, jak i stacjonarnie w salach wykładowych.
Czego się nauczysz?
Praca dla Ciebie
Program studiów
Praktyczne studia
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
- Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
- Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
- Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
- Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
- Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
- Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia kierunkowe:
- Zachowania konsumentów
- Ochrona własności intelektualnej
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Komunikacja marketingowa,
- Reklam i PR ,
- Badania marketingowe,
- Zarządzanie ceną i dystrybucją.
- Podstawy zarządzania
- Podstawy ekonomii
- Podstawy marketingu
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Podstawy finansów
- Elementy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Ochrona własności intelektualnej
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
- Klient w sieci – zarządzanie wizerunkiem i współpraca z klientem
- Modele biznesowe
- Analityka internetowa i planowanie kampanii w internecie
- Media konwergentne
- Marketing w wyszukiwarkach (SEO, PPC, Adwords)
- Budowa e-sklepu
- E-commerce
- E-mail marketing
- Media społecznościowe w zarządzaniu e-commerce
- Aspekty prawne e-commerce
Nauka języka obcego
Na studiach stacjonarnych:
- 240 godzin nauki jednego języka obcego (60 godzin w semestrze, od 2 do 5 semestru).
Na studiach niestacjonarnych:
- 64 godziny nauki jednego języka obcego w 2 i 3 semestrze.
Możesz wybrać: j. angielski, j. niemiecki.
Praktyki i staże
Praktyki studenckie to ważny element studiów. Studenci studiów licencjackich oraz jednolitych studiów magisterskich realizują 960 godzin praktyk (24 tygodnie), zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.
Sposób zaliczenia studiów
Tworzysz w zespole projekt dyplomowy, który rozwiązuje praktyczny lub teoretyczny problem związany z Twoim kierunkiem. Badając literaturę i przeprowadzając własne analizy, pracujesz nad autorską propozycją rozwiązania problemu. Wszystko, czego nauczysz się podczas studiów, pozwala Ci na stworzenie profesjonalnej pracy opartej na realnych danych i działaniach. by uzyskać tytuł licencjata, taki projekt musisz obronić przed komisją. To Ty wyznaczasz kierunek swojego projektu!
Zasady rekrutacji
Aby zostać studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) na Uniwersytecie WSB Merito, należy:
- ukończyć szkołę średnią,
- zdać maturę i uzyskać świadectwo dojrzałości,
- złożyć komplet wymaganych dokumentów,
- spełnić wymogi wynikające z zasad rekrutacji.
Stypendia i zniżki
- Na studiach I stopnia i jednolitych magisterskich możesz skorzystać z programu Very Important Student (VIS) i studiować w pierwszym semestrze nawet za darmo.
- Możesz otrzymać te same stypendia, co studenci uczelni publicznych, w tym naukowe, sportowe, socjalne i zapomogi.
- Elastyczny system opłat pozwala Ci wybrać, w ilu ratach chcesz opłacać czesne.
Ceny
Przy zapisie możesz wybrać opcję płatności rocznego czesnego w 1, 2, 10 lub 12 ratach. Zapisz się teraz
W oparciu o art. 80 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce uczelnia raz w roku akademickim zwiększa wysokość czesnego określonego w § 3 ust. 1 Umowy o wskaźnik równy wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, łącznie nie więcej niż o 30 % do czasu ukończenia studiów określonych w Umowie.