ABC studenta

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Grafika główna: WSB Merito Szczecin, dla nowych studentów, studentka idzie przez park trzymając książkę w ręku

Witamy na Uniwersytecie WSB Merito Szczecin!

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej uczelni. Przed rozpoczęciem zajęć zapoznaj się z najważniejszymi informacjami organizacyjnymi, które ułatwią Ci start.

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: grupa studentów w strefie relaksu przed laptopem

Bądź z nami na bieżąco

Dołącz i bądź na bieżąco!

Kluczowe działy

Poznaj nas i sprawdź, w czym możemy pomóc

 

A jeśli masz więcej pytań:

Ważne informacje na start

Extranet 24/7

Intuicyjny portal, który zapewnia stały kontakt z uczelnią. Znajdziesz tam plany zajęć, oceny, aktualności i informacje o płatnościach.

 

Logowanie

  1. Wejdź na stronę Extranetu w języku polskim lub angielskim:
  2. Extranet PL
  3. Extranet ANG
  4. Użyj loginu przesłanego w wiadomości e-mail po rozpoczęciu studiów.
  5. Wpisz hasło, które ustawiłeś przy pierwszym logowaniu.

     

Masz problem?

Skontaktuj się z Dziekanatem: [email protected]

 

Dla absolwentów: Jeśli kontynuujesz naukę na studiach II stopnia, Twój login i sposób logowania pozostają bez zmian.

 

Microsoft 365

Każdy student otrzymuje darmową licencję A3, obejmującą aplikacje: Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel, OneNote, SharePoint, Sway i Forms.

 

Logowanie

  1. Przejdź na portal Office 365.
  2. Kliknij "Zaloguj się".
  3. Wpisz login w formacie:

[email protected]

login znajdziesz w Extranecie: Mój profil → Moje dane → Login do usługi MS365.

  1. Zaloguj się danymi do Extranetu Uniwersytetu WSB Merito.

     

Uwaga: Logowanie do wszystkich aplikacji Office (w tym Teams) oraz portalu Office365 wymaga uczelnianego konta MS365.

 

Moodle

Na platformie e-learningowej Moodle zamieszczamy materiały zarówno te niezbędne na zajęciach, jak i te, które rozwiną Twoje kompetencje w sposób dodatkowy. Ponieważ masz do niej nieprzerwany dostęp, pomoże Ci w zdobywaniu wiedzy i rozwoju umiejętności, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

 

Logowanie

Zaloguj się do Extranetu i kliknij w górnym menu "Moodle", zostaniesz przekierowany do platformy. Możesz też będąc zalogowanym do Extranetu przejść do Moodle przez stronę.

Odbiór legitymacji:

Legitymacje wydawane będą w Dziekanacie nie wcześniej niż podczas pierwszych zajęć. Zabierz ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem, aby odebrać legitymację.

 

Przedłużanie legitymacji dla absolwentów:

  • Szczegóły dotyczące przedłużania legitymacji dostępne są w zakładce Dziekanat w Extranecie.
  • Absolwenci Uniwersytetu WSB Merito w Szczecinie (studia I stopnia) mogą przedłużyć ważność dotychczasowej legitymacji w Dziekanacie. Dzięki temu unikną kosztów wydania nowej legitymacji. Absolwenci zachowują numer albumu oraz indywidualne konto bankowe ze studiów I stopnia, na które należy dokonać wpłaty.

 

mLegitymacja – Elektroniczna Legitymacja Studencka:

  • Elektroniczną wersję legitymacji można uzyskać w aplikacji mObywatel.
  • Instrukcja aktywacji dostępna jest w Extranecie w zakładce Mój profil → mLegitymacja (wymagana jest posiadanie plastikowej legitymacji).

Zastąp tradycyjną legitymację elektroniczną i miej ją zawsze pod ręką!

Studiując u nas, możesz ubiegać się o:

  • stypendium socjalne,
  • stypendium dla osób niepełnosprawnych,
  • stypendium rektora za wyróżniające wyniki w nauce,
  • stypendium rektora za osiągnięcia naukowe,
  • stypendium rektora za osiągnięcia sportowe,
  • stypendium rektora za osiągnięcia artystyczne,
  • zapomogę.

 

Dowiedz się więcej o stypendiach

 

Chcesz uzyskać informacje o terminach składania wniosków? Skontaktuj się z Działem Płatności i Stypendiów

Zadzwoń lub napisz:

tel. 91 452 69 40

e-mail: [email protected]

Harmonogram zjazdów

Plan weekendów, podczas których odbywają się zjazdy, znajdziesz w Extranecie. 

 

Plan zajęć

Szczegółowe informacje na temat pierwszych zajęć zostaną zamieszczone w Extranecie na tydzień przed rozpoczęciem zajęć. Znajdziesz je w Extranecie w zakładce Plan zajęć → Mój plan. Jeśli studiujesz online, tutaj zobaczysz plan zajęć tradycyjnych w salach dydaktycznych, realizowanych w ramach 2-3 zjazdów w semestrze.

 

Studia niestacjonarne – hybrydowe 
Po zalogowaniu się do Extranetu, w zakładce Organizacja roku studiów → Harmonogram roku akademickiego, znajdziesz szczegółowe informacje dot. terminów zajęć oraz sesji.

 

Studia niestacjonarne – online 
Informacje o terminie uruchomienia kursów znajdziesz na platformie Moodle, która dostępna jest po zalogowaniu do Extranetu.

 

Miejsce zajęć

W Extranecie umieszczamy informację, gdzie odbywają się zajęcia. Informacja ta jest podana przy numerze sali na planie zajęć. Aby rozszyfrować skrót, najedź na niego kursorem. Jeśli widzisz tu skrót „ZDA”, oznacza to, że zajęcia realizujesz online poprzez MS Teams. Link do zajęć pojawi się przed zjazdem.

Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego znajdują się w Extranecie w zakładce: Organizacja toku studiów --> Ubezpieczenie studentów.

 

Istnieje również możliwość ubezpieczenia NNW. Informacja na ten temat znajdują się w Extranecie w zakładce: Organizacja toku studiów --> Ubezpieczenie studentów.

 

Jeśli jesteś zainteresowany ubezpieczeniem zdrowotnym przez uczelnię, zgłoś się do Dziekanatu lub osoby odpowiedzialnej za wnioski (podana na wniosku).

 

Chcesz ubezpieczyć się przez uczelnię?

tel. 91 422 74 44

e-mail: [email protected]

 

Informacje dla studentów zagranicznych

Ubezpieczenie zdrowotne jest obowiązkowe przez cały pobyt w Polsce i wymagane przy:

  • Wjeździe do kraju.
  • Ubieganie się o zezwolenie na pobyt czasowy.

     

Jeśli nie masz obywatelstwa UE/EFTA:

Musisz samodzielnie ubezpieczyć się w NFZ lub innej instytucji. W tym celu:

  • Pobierz zaświadczenie o statusie studenta z Dziekanatu.
  • Złóż wniosek w Centrum Obsługi Ubezpieczonych NFZ:

Zachodniopomorski Oddział NFZ w Szczecinie 
71-470 Szczecin, 
ul. Arkońska 45

e-mail: [email protected]

 

Uwaga

Brak ubezpieczenia może skutkować cofnięciem zezwolenia na pobyt i koniecznością opuszczenia Polski.

Ubezpieczenie w innych instytucjach niż NFZ musi obejmować hospitalizację. W takim przypadku pokrywasz koszty leczenia, a ubezpieczyciel zwraca wydatki (w NFZ rozliczenie jest bezgotówkowe).

 

Pamiętaj

Dbaj o ważność swojego ubezpieczenia, aby uniknąć problemów z legalnym pobytem w Polsce.

Zaświadczenie dostępne jest po rozpoczęciu zajęć, do 3 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania (wzór znajdziesz w Extranecie). Możesz odebrać je osobiście w dziekanacie lub pobrać e-zaświadczenie z Extranetu w zakładce: Mój profil → E-zaświadczenia.

Pierwsza płatność

Każdy student ma osobisty numer konta do wpłat czesnego. Szczegóły i terminy swoich płatności znajdziesz w Extranecie w zakładce: Mój profil → Płatności i wpłaty. Wykonaj dwa przelewy: czesne na konto „czesne” oraz za legitymację na konto „inne”. Wysokość czesnego znajdziesz w podpisanej umowie edukacyjnej, jak również w Extranecie po otrzymaniu dostępu. W Extranecie masz również możliwość dokonania płatności elektronicznej. Pamiętaj, że za datę wpłaty uważa się dzień zaksięgowania jej na koncie uczelni.

 

Faktura VAT

Druki wniosków o fakturę są dostępne na naszej stronie internetowej oraz w Extranecie. Możesz również poprosić o wzór dokumentu, kontaktując się z Dziekanatem lub Biurem Rekrutacji.

Gdzie nas znajdziesz w Szczecinie

mapa budynków uniwersytetów WSB Merito w Szczecinie

M Gmach główny naszej uczelni ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 3

1 Zespół szkół nr 6 ul. gen. J. Sowińskiego

2 Zespół szkół ogólnokształcących nr 9 ul. A. Małkowskiego 12

3 Szkoła podstawowa nr 61 ul. 3 Maja 4

4 TEB Edukacja al. Wojska Polskiego 128

Skontaktuj się z nami

ABC studenta | Uniwersytet WSB Merito Szczecin: Budynek Uniwersytetu WSB Merito Szczecin
ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 3, 70-224, Szczecin
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 8:00-16:00
środa: 8:00-16:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-16:00
sobota: Zamknięte
Śniadeckich 3, 70-224, Szczecin
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 9:00-16:00
wtorek: 9:00-16:00
środa: 9:00-16:00
czwartek: 9:00-16:00
piątek: 9:00-16:00
sobota: Zamknięte
Dyżury w soboty - w weekendy zjazdowe.
Śniadeckich 3, 70-224, Szczecin
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: 13:00-16:00
wtorek: 9:00-13:00
środa: 13:00-17:00
czwartek: 9:00-13:00
piątek: Zamknięte
sobota: 8:00-14:00
Śniadeckich 3, 70-224, Szczecin
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 9:00-13:00
środa: 13:00-17:00
czwartek: 9:00-13:00
piątek: 13:00-15:00
sobota: Zamknięte
Śniadeckich 3, 70-224, Szczecin
niedziela: 8:00-14:00
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek: 7:00-15:00
środa: 9:00-17:00
czwartek: 8:00-16:00
piątek: 9:00-17:00
sobota: 8:00-14:00
Dyżury w weekendy zjazdowe.
Śniadeckich 3, 70-224, Szczecin
niedziela: 9:30-13:30
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 9:00-13:00
środa: 13:00-17:00
czwartek: 9:00-13:00
piątek: 13:00-16:00
sobota: 8:00-14:00

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 5.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 25 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji