Agnieszka Dornfeld-Kmak
dr Agnieszka Dornfeld-Kmak

Doktor nauk o zarządzaniu, doktor nauk humanistycznych, absolwentka licznych studiów podyplomowych. a od 2004r. certyfikowany audytor Ministerstwa Finansów. Praktyk w zakresie audytu wewnętrznego (Urząd Kontroli Skarbowej, 10 Brygada Logistyczna w Opolu, jednostki samorządu terytorialnego). Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu jako zastępca Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz Zastępca Dyrektora Departamentu w Ministerstwie Finansów. Współautorka książek „Zarządzanie ryzykiem procesów – identyfikacja”, „Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych” oraz innych publikacji z zakresu zarządzania, kontroli zarządczej oraz audytu wewnętrznego. Zainteresowania badawcze: strategia zarządzania ryzykiem, budżet zadaniowy, kontrola zarządcza, audyt wewnętrzny, zarządzanie bezpieczeństwem.

Marcin Tchórzewski

kierownik Projektu w firmie Q4Net, wcześniej Inżynier systemów CCTV w firmie AAT Holding S.A.. Projektant systemów IT i niskoprądowych. Projekty i wdrożenia systemów IT i systemów bezpieczeństwa w sektorze energetyki (PGE Bogatynia, Turów), obronnym ( Jednostki Wojskowe, magazyny), służby więziennej ( Zakłady karne i Areszty śledcze), policji, prokuratury, administracji publicznej ( Urzędy miast, gmin), zakładów przemysłowych ( PPG, NSK, Toyota). Autor artykułów o systemach bezpieczeństwa dla czasopisma „Twierdza”. Praktyczne wdrożenia rozbudowanych systemów bezpieczeństwa i IT w wielu miejscach. Audyty instalacji i rozwiązywanie problemów poprawnym działaniem systemów. Wdrażanie i zarzadzanie programami naprawczymi. Uczestnictwo w wykładach i prezentacjach dla sektora energetyki, JW i SW. 

Dawid Czerner

Dyrektor zarządzający, dyrektor IT. Absolwent AGH, WSE i UEK na kierunkach "Informatyka stosowana", "Zarządzanie projektami", "Zarządzanie przedsiębiorstwem". Odpowiedzialny za organizację pracy i realizację celów strategicznych agencji. W największych projektach IT przyjmuje również rolę project managera. W pracy wykorzystuje doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach. Łączy wiedzę techniczną z kompetencjami miękkimi skupiając się na celach biznesowych. Od lat młodzieńczych zafascynowany technologiami i marketingiem internetowym.

Małgorzata Godlewska

magister inżynier, absolwentka Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Opolskiej. Oficer Służby Więziennej, koordynator zespołu informatyków. Praktyk, zajmuje się wdrażaniem nowych technologii w zakresie zasad gromadzenia, przekazu i przetwarzania informacji, integracją technologii cyfrowych, administrowaniem sieci komputerowych, systemami komputerowymi i bazami danych, a także zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzanych w nich danych. Jej działalność zawodowa obejmuje również pełnienie roli administratora systemu informatycznego do przetwarzania informacji niejawnych, gdzie odpowiada za jego funkcjonowanie oraz przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń obejmujących m.in elektronizację i cyfryzację w administracji publicznej, a także ochronę danych i bezpieczeństwa IT. 

Paweł Dornfeld

Praktyk w zakresie informatyki, Funkcjonariusz Służby Więziennej, były nauczycie informatyki, autor wielu publikacji z zakresie aspektów informatycznych i bezpieczeństwa informacji. Organizator i współorganizator wielu szkoleń dotyczących w tematyce informatycznej. Autor lub współautor Ryzyko w systemach informatycznych firm transportowych, Czasopismo Logistyka; Zarządzanie sytuacjami awaryjnymi w odniesieniu do systemów informatycznych w jednostkach sektora finansów publicznych, Zeszyty naukowe WEIZ PO; Identyfikowanie i analiza ryzyka w systemach informatycznych przedsiębiorstw, Zeszyty Naukowe Wydziału Inżynierii Produkcji I Logistyki Politechniki Opolskiej; Ryzyko zagrożeń dla systemów informatycznych przedsiębiorstw cz. 1 i 2 – Czasopismo Logistyka;  Zarządzanie ryzykiem informatycznym w organizacji, Optymalizacja struktur procesów wytwórczych, Międzynarodowe Seminarium Naukowe 2013; Logistyka w „kratkę”, Czasopismo Logistyka; Czynniki ryzyka w obszarze procesów przepływu informacji w jednostkach samorządowych – wyniki badań, Zeszyty naukowe Politechniki Śląskiej, Organizacja i Zarządzanie 2017; Szczegółowy obszar zawodowych zainteresowań: informatyka, aspekt zarządzania bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwem.

Aleksander Jakubowski

magister. Od ponad 12 lat pełni funkcję inspektora Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku. Zainteresowania i działania w zakresie: ustanawiania, wdrażania, rozwoju i doskonalenia dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, analizy ryzyka w bezpieczeństwie informacji (PN-ISO/IEC 27005),  analizy BIA – Business Impact Analysis (ISO/TS 22317),ochrony danych osobowych, przygotowania do wprowadzenia i stosowania RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016-679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.), zachowania ciągłości działania (ISO 22301), stosowania zabezpieczeń w celu zachowania dostępności, rozliczalności, poufności i integralności informacji, ochrony danych osobowych.