E-commerce i zarządzanie platformami sprzedażowymi

Ucz się jednocześnie na studiach II stopnia i wybranych studiach podyplomowych

E-commerce i zarządzanie platformami sprzedażowymi, studia podyplomowe: Dwie ścieżki rozwoju, jedna decyzja!
  • Dwa dyplomy w dwa lata – zdobądź dyplom magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w jednym czasie.
  • Oszczędzasz czas – program studiów podyplomowych realizujesz równolegle z magisterskim.
  • Oszczędzasz pieniądze – płacisz jedno, niższe czesne zamiast dwóch osobnych.
  • Zdobądź dodatkowe kompetencje – połączenie dwóch ścieżek kształcenia to więcej umiejętności cenionych przez pracodawców.
  • Wzbogacisz swoje CV – pokażesz nastawienie na rozwój, co zwiększy Twoje szanse na rynku pracy.

Czego się nauczysz?

E-commerce i zarządzanie platformami sprzedażowymi, studia podyplomowe: Grupa osób wspólnie pracująca nad projektem
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności samodzielnego zarządzania sprzedażą internetową.
  • Nauczysz się rozumieć algorytmy marketplace i tworzyć strategie zwiększania sprzedaży.
  • Poznasz tajniki budowania marki i tworzenia skutecznego content marketingu.
  • Rozwiniesz kompetencje w zakresie reklamy online, UX i optymalizacji SEO.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać social media i kampanie reklamowe do promocji sklepu.
  • Otrzymasz solidną bazę do pracy jako ekspert e-commerce lub rozwoju własnego biznesu.

To kierunek dla osób, które:

E-commerce i zarządzanie platformami sprzedażowymi, studia podyplomowe: Dwie osoby siedzące w kawiarni
  • chcą rozwijać własny biznes online i skutecznie sprzedawać w internecie,
  • pracują w marketingu lub e-commerce i marzą o kolejnych awansach,
  • planują otworzyć sklep internetowy lub działać na platformach marketplace,
  • chcą zdobyć praktyczną wiedzę o SEO, social mediach i reklamie online,
  • myślą o przebranżowieniu i chcą wejść do dynamicznej branży e-commerce.
92%

uczestników poleca studia podyplomowe

Źródło: „Badanie satysfakcji ze studiów 2025”.

Praktyczny charakter studiów:

  • nacisk na praktyczne aspekty sprzedaży na platformach marketplace oraz m.in. optymalizację doświadczeń użytkownika;
  • forma zaliczenia: test sprawdzający wiedzę i projekt.
91%

pracodawców ocenia bardzo dobrze lub dobrze współpracę z naszymi uniwersytetami

Źródło: „Badanie opinii pracodawców, 2024”

Dostęp online

Wysoka jakość kształcenia. Wszystkie materiały dydaktyczne będą dostępne dla Ciebie online.

Przygotowanie do rozwoju kariery w e-commerce.

To kompleksowy program wiedzy i praktyki w sprzedaży internetowej, zarządzaniu i nowoczesnych kompetencjach.

Networking i rozwój kompetencji

Studia rozwijają kompetencje niezależnie od doświadczenia. Dzięki interaktywnym zajęciom i wymianie doświadczeń z innymi zyskasz wiedzę, umiejętności i cenne kontakty.

Kadra złożona z praktyków 

Zajęcia prowadzą eksperci i pasjonaci swojej dziedziny, którzy mają realne doświadczenie.

Program

9

Liczba miesięcy nauki

120

Liczba godzin zajęć

5

Liczba zjazdów

2

Liczba semestrów
  • Analiza rynku, metody prognozowania, strategie rynkowe (8 godz.)
  • Strategie wprowadzania nowych produktów na rynek i zarządzania dotychczasową ofertą (8 godz.)
  • Narzędzia marketingowe wspierające proces sprzedaży (8 godz.)
  • Budowa brandu i zarządzanie marką (8 godz.)
  • Analiza rynku i konkurencji w e-biznesie oraz narzędzia monitoringu i analizy zachowań internautów (8 godz.)
  • UX i specyfika badań UX (12 godz.)
  • UX Case study Figma (4 godz.)
  • Sprzedaż online i strategia inbound marketing (4 godz.)
  • Strategia content marketingu sklepu internetowego (4 godz.)
  • Tworzenie skutecznego content marketingu (8 godz.)
  • Proces SEO. Kluczowe obszary pozycjonowania (4 godz.)
  • Strategia SEO sklepu internetowego (4 godz.)
  • Pozycjonowanie sklepu internetowego w praktyce (8 godz.)
  • Narzędzia tworzenia i publikacji treści w social media (8 godz.)
  • Google ADS, YouTube, Facebook ADS (8 godz.)
  • e-Mail Marketing (8 godz.)
  • Reklama internetowa i mobilna (display) (4 godz.)
  • Narzędzia automatyzacji procesów marketingowych (4 godz.)
Pobierz stronę do PDF Pobierz stronę do PDF

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji